AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Del Skrevet 17. mai 2021 📖 🚗 Anonymkode: 95489...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Del Skrevet 17. mai 2021 Teori. Følte at de skulle lure meg med svarene 😂 fikk bare to feil så gikk jo fint, men i trafikken er det ikke så mange valgmuligheter 😅 Anonymkode: bff63...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. mai 2021 #3 Del Skrevet 17. mai 2021 Teoriprøven, tok den 3 ganger før jeg klarte den. Oppkjøringa klarte jeg på 1. forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 17. mai 2021 #4 Del Skrevet 17. mai 2021 Ingen var direkte vanskelig. Gruet meg mest til teorien på bil og motorsykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Del Skrevet 17. mai 2021 Teoriprøven var et helvete for min del. Hovedsakelig på grunn av sosial angst og jeg ble stresset av de andre. Jeg besto, med 2 feil, da jeg tok prøven helt alene og jeg suste igjennom på 13 minutter. Det var også vanskelig fordi jeg har IQ'en til en potet og tviler så mye på meg selv at tvilen kunne ha vært en diagnose. Flere av feilene jeg fikk, fikk jeg fordi jeg var så toskete og gikk tilbake for å gå over svarene. Første jeg gjorde etterpå var å sjekke opp svarene og da viste det seg at første jeg valgte, var riktig. Dum som et brød. Jeg strøk 5 ganger. Ene gangen så kom jeg dit og det var stappfullt, så jeg snudde i døra og gikk. Morsomt med angst. Anonymkode: 498cf...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #6 Del Skrevet 17. mai 2021 Er det ikke mest logisk at teorien er vanskeligst, for hvis man kan teorien så kan man jo kjøre? Anonymkode: 95489...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #7 Del Skrevet 17. mai 2021 Teorien Anonymkode: 77ef1...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #8 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Teoriprøven var et helvete for min del. Hovedsakelig på grunn av sosial angst og jeg ble stresset av de andre. Jeg besto, med 2 feil, da jeg tok prøven helt alene og jeg suste igjennom på 13 minutter. Det var også vanskelig fordi jeg har IQ'en til en potet og tviler så mye på meg selv at tvilen kunne ha vært en diagnose. Flere av feilene jeg fikk, fikk jeg fordi jeg var så toskete og gikk tilbake for å gå over svarene. Første jeg gjorde etterpå var å sjekke opp svarene og da viste det seg at første jeg valgte, var riktig. Dum som et brød. Jeg strøk 5 ganger. Ene gangen så kom jeg dit og det var stappfullt, så jeg snudde i døra og gikk. Morsomt med angst. Anonymkode: 498cf...ba1 Oi da, du skal ha for innsatsen da og at du ikke gav opp👍 Anonymkode: 95489...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #9 Del Skrevet 17. mai 2021 Ingen av delene var vanskelig. Men var mest nervøs på teoriprøven for mange av spørsmålene blir stilt litt rart så man må følge med, var redd for at jeg skulle stryke på grunn av at jeg leste feil noe som ville vært ergerlig. Anonymkode: 0d719...385 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #10 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke mest logisk at teorien er vanskeligst, for hvis man kan teorien så kan man jo kjøre? Anonymkode: 95489...2db Kan ikke kjøre bil bare fordi man kan teorien. Kan man teorien så kan man lese. Det er det. Alle kan pugge en bok. Anonymkode: 0d719...385 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #11 Del Skrevet 17. mai 2021 Like enkelt Anonymkode: 0d7f0...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #12 Del Skrevet 17. mai 2021 Bestod teorien på første forsøk (6 feil), men strøk på første oppkjøring Anonymkode: d6384...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #13 Del Skrevet 17. mai 2021 Bestod både teorien og oppkjøringen i 2006. Var nervøs i begge situasjonene og syns vel teorien var vanskeligst, men bestod med 5 feil. Ble gledelig overrasket da ja Anonymkode: 4eece...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #14 Del Skrevet 17. mai 2021 Oppkjøring var vanskeligst pga nervøsitet. Men besto med et nødskrik. Teorien var dritlett. Hallo, det er lagt opp til at ungdom på 16-17-18 skal lese og forstå den boka... Én feil på prøven og det irriterer meg enda. Anonymkode: 36cce...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 📖 🚗 Anonymkode: 95489...2db Teorien var barnemat, oppkjøring strøk jeg på da jeg var sykt stressa 😂 gruer meg til å gjøre det på ny Anonymkode: 3bec3...921 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #16 Del Skrevet 18. mai 2021 Null nervøsitet før teorien, nervøs før oppkjøring, Tok teorien på første forsøk og oppkjøring andre gang. Sensor kommenterte at han merket at jeg var veldig nervøs da jeg strøk fordi det påvirket kjøringen min veldig (kjørte for sakte, ventet for lenge i kryss, etc). Anonymkode: e0745...964 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #17 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg har ikke tatt oppkjøringen men jeg sliter med bilkjøringen pga usikkerhet og at jeg er redd så jeg antar når jeg kommer dit at det er verst. Teorien var latterlig lett. Besto med 2 feil på 10 minutter. Da hadde jeg kun øvd på teoritentamen, leste bare gjennom kapittelet en gang og hørte aldri på lydboken. Jeg tok prøvene 1-2 ganger for dagen i 5 uker og litt ekstra øving i helgene. Mye feil i begynnelsen men så plutselig løsner det, og jeg kunne ingenting om trafikkregler ol på forhånd. Anonymkode: 39364...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 18. mai 2021 #18 Del Skrevet 18. mai 2021 Det er mange år siden jeg tok førerkortet, men syntes definitivt at den praktiske oppkjøringen var verst. Teoriprøven var ikke vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 18. mai 2021 #19 Del Skrevet 18. mai 2021 Nå bestod jeg begge deler på første forsøk, men ingen av delene var feilfri. Jeg følte meg ikke klar til noen av delene, og skjønte ikke hvordan jeg var blitt meldt opp, så blank som jeg følte meg. Jeg forventet det verste, så begge deler føltes lett. Men oppkjøringen var definitivt skumlest. Det sitter et menneske der og vurderer deg på detaljnivå helt ned til hvordan du flytter blikket. Å stryke på teorien tror jeg ikke hadde plaget meg, det hadde ikke føltes så personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #20 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke tatt oppkjøringen men jeg sliter med bilkjøringen pga usikkerhet og at jeg er redd så jeg antar når jeg kommer dit at det er verst. Teorien var latterlig lett. Besto med 2 feil på 10 minutter. Da hadde jeg kun øvd på teoritentamen, leste bare gjennom kapittelet en gang og hørte aldri på lydboken. Jeg tok prøvene 1-2 ganger for dagen i 5 uker og litt ekstra øving i helgene. Mye feil i begynnelsen men så plutselig løsner det, og jeg kunne ingenting om trafikkregler ol på forhånd. Anonymkode: 39364...cf0 Det høres ut som du sliter med kjøringen fordi du har gått for å pugge teori, fremfor å forstå den. Hadde du hatt forståelse og ikke bare pugget svarene, ville det gått lettere:) Anonymkode: 95489...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå