Gå til innhold

Noen andre som er helt alene i dag, 17 mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok korona test i går og hadde uansett ingen planer. Har et barn som er med pappaen. 

Er bare hjemme og ser på NRK..Er litt trist og gråter litt av og til, men ellers går det greit selv om jeg føler meg litt alene. Hvordan går det med dere andre?

Anonymkode: af246...736

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke helt alene (har samboeren min her), men savner familien min så mye at det gjør vondt. Befinner meg heller ikke i Oslo hvor jeg vokste opp, så dette er den rareste og stilleste og tristeste 17. mai-en jeg noen gang har "feiret". 

samboeren min foreslo å sette på NRK sin sending for å ha i bakgrunnen for å få lyden av 17. mai, og følelsen av å delta. Det hjalp VELDIG! ❤️ Har aldri forstått hva man skal med 17. mai-sendingen på tv før i år, men jeg forstår det nå. 

Du er ikke alene om å være alene. Klem! ❤️

Anonymkode: db7da...00e

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er alene, men det gjør egentlig ikke noe. Har aldri pleid å gjøre noe spesielt på 17. mai, er jo alene da som de fleste andre dager. Kanskje det hadde føltes verre om jeg var mer patriotisk.

Anonymkode: b3248...881

• Liker 4
Skrevet

Her bøtter det ned og det er ikke barnetog, osv, så sitter bare her med joggedressen på. Har mann og unger, men ingen grunn til å gå ut i dette møkkaværet. Trist for unga. Håper det blir bedre beste år.

AnonymBruker
Skrevet

Har valgt å være alene, og storkoser meg. Har løpt en tur, og skal bruke dagen på å vaske klær og lese bok. 😄

Men så liker jeg ikke festdager uansett...

Anonymkode: 42a79...6dd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er ikke alene om å være alene. Klem! ❤️

🥰 Det hjalp med et så koselig svar. klem til deg og. Du er heldig som har samboeren der. Prøv å kos dere sammen. smil og klem han og si gratulerer med dagen selv om du savner de andre. Dere er heldig som har kjærligheten.

og ha, det er faktisk veldig koselig å se på nrk når man bare er alene på 17 mai.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt alene nå. Barna er med faren første delen av dagen, men om noen timer henter jeg de. Da skal vi hjem til mine foreldre på kake, så helt alene blir jeg ikke hele dagen. Håper at du finner noe kjekt å gjøre, selv om du er alene. Spa dag? Film? Lag deg god mat, gå en tur om det så regner. 
Gratulerer med dagen 🇳🇴🇳🇴

Anonymkode: 897d0...d59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Oslo. Sitter her i joggebukse og ullgenser mens jeg ser ut, skriver på kg og bare nyter stillheten. Ser nesten ikke folk ute, bor på vestkanten. Bor i kollektiv og hører nå at noen er hjemme, men vi er ikke venner slik at vi setter oss og koser oss sammen. Gruet meg litt til i dag siden jeg trodde jeg skulle se masse liv. Har ikke orket å spørre de få jeg kjenner i byen, har ikke kjøpt drikke eller noenting, og hadde bare endt opp fyllesyk i morgen. 

Anonymkode: f3f63...72a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alene hver dag hele året så er vant til det. Skal gjøre litt ekstra utav denne dagen med å bake, se film, spille playstation og gå en tur om regnet slutter. 

Anonymkode: eec37...7ff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er alene, barna er med pappaen og koser seg. Han jeg hadde tenkt til å feire med dumpet meg i forrige uke. Det eneste bra med denne dagen er at det kan umulig gå nedover herfra for min del. Fy søren livet er tøft noen ganger. Nå skal jeg lage meg brunsj og drikke litt champagne, for selv om jeg ikke har det bra, kan jeg gjøre noe bra. Lykke til, alle dere andre som er alene! 

Anonymkode: 97d4f...e79

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, utrolig deilig! :) Tok meg en fin gåtur på morgenen ute.

Ellers avslapping og god mat resten av dagen.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg bor i Oslo. Sitter her i joggebukse og ullgenser mens jeg ser ut, skriver på kg og bare nyter stillheten. Ser nesten ikke folk ute, bor på vestkanten. Bor i kollektiv og hører nå at noen er hjemme, men vi er ikke venner slik at vi setter oss og koser oss sammen. Gruet meg litt til i dag siden jeg trodde jeg skulle se masse liv. Har ikke orket å spørre de få jeg kjenner i byen, har ikke kjøpt drikke eller noenting, og hadde bare endt opp fyllesyk i morgen. 

Anonymkode: f3f63...72a

Går ann å gjøre ting uten alkohol.

Trist at dere i kollektiv ikke kan omgås da, lage noe mat sammen. Men vær sin smak.

Anonymkode: 983a8...01e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også alene i dag, slik jeg er ellers også. Her regner det, noe som er en lettelse for en pollenallergiker, så kanskje jeg tar meg en spsertur senere. Skal ordne meg litt god middag i dag også, har satt fram et par flagg og fine lys, for jeg liker å markere spesielle dager selv om jeg er alene. Det gir litt stemning i hjemmet uansett.

Anonymkode: 3bb1d...a70

• Liker 4
Gjest laPistola
Skrevet

Jeg er alene. Sitter i pysj og drikker kaffe og hører på radio. Ikke noe stor 17.mai stemning 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 7a60a...8fa

• Liker 2
Skrevet

Så absolutt. :)  ...men jeg er her sammen med dere og da er jeg jo ikke alene. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er alene, men det er frivillig da. Har takket nei til invitasjoner, så er ikke synd på meg eller noe. Det regner, er surt og det er koselig å sitte inne med varmt drikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er alene. Ser litt på tv, spiller litt spill, hører litt på bok. Det er grått vær her, men blir nok en liten biltur seinere for å kjøpe is! 

Ha en så fin 17.mai du kan! Og gratulerer med dagen! 🇳🇴

Anonymkode: dc0c7...dfe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med dagen da. 🥰 :flagg: Ligger fortsatt på sofaen og ser på nrk. Kaffe høres godt ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er alene med barna på 1 og 2. det pøs regner og vi bor på landet så ut skjer det ingen ting... baker en kake da eller er dagen som alle andre dager

Anonymkode: 2328c...5cd

• Liker 2
Skrevet

Sitter helt alene ja. Gatene er temmelig folketomme så det er ikke særlig vits i å gå ut heller. Blir hjemme og veksler mellom PC, bok og TV. Får se om det blir et forsøk på en joggetur i kveldingen. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...