Gå til innhold

Noen andre som er helt alene i dag, 17 mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen. Ja er hjemme alene i dag. Bare suller rundt uten noen mål og mening. Bare to treningsøkter ellers bare slakt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er alene og leser til eksamen mens jeg har på meg fint antrekk. Er litt glad for at det regner ute, slipper jeg å høre folk feste ute. 

Anonymkode: bea5b...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet av nattevakt og har lest til eksamen etter en dusj. Personen som bor ved siden av meg har guttelag, så dessverre er det mye bråk. Både det å lese og å sove blir vanskelig. 

Jaja, jeg får lade opp hodetelefonene mine og sette på full lyddemping. 

Anonymkode: 63d24...343

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har aldri følt meg så ensom før. Spesielt når man titter innom sosiale medier. Så blir en pause fra det i dag kjenner jeg😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboeren her, men ellers alene som vanlig.

Anonymkode: 29064...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktorlesba96 skrev (2 minutter siden):

Ja. Har aldri følt meg så ensom før. Spesielt når man titter innom sosiale medier. Så blir en pause fra det i dag kjenner jeg😳

❤️❤️ Jeg bare logget ut fra alle apper jeg.
 

Nå dytter jeg i meg is. Skal stikke og trene styrke i kveld. Naboen over har champagnefyllefest, ellers er det rolig i gatene. 

Anonymkode: 7a60a...8fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært oppe siden klokka 7 og fyra i peisen, pynta verandaen med flagg, spist hamburger til frokost og blasta rock mens jeg dansa rundt i pysjen. Resten av dagen blir vel å se på serie/lese bok/trene litt/dusje lenge/spise noe godt.

(Var invitert to steder, men følte ikke for det i år.)

Anonymkode: fa51d...e05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktorlesba96 skrev (25 minutter siden):

Ja. Har aldri følt meg så ensom før. Spesielt når man titter innom sosiale medier. Så blir en pause fra det i dag kjenner jeg😳

Det bør du ikke gjøre. Husk at 90% av det er fake 😉

Jeg har valgt en radiostasjon fra England i dag for å slippe å høre på mas type "Hvordan feirer DUUUUU?" 

Anonymkode: 70499...117

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her alene jeg også. Jeg har ikke Facebook eller snap lenger, kun en anonym konto på insta som kun omhandler hobbyen min. Men holder meg langt unna Instagram idag likevel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok korona test i går og hadde uansett ingen planer. Har et barn som er med pappaen. 

Er bare hjemme og ser på NRK..Er litt trist og gråter litt av og til, men ellers går det greit selv om jeg føler meg litt alene. Hvordan går det med dere andre?

Anonymkode: af246...736

Er du syk?

Anonymkode: 9bd73...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du syk?

Anonymkode: 9bd73...06d

I går hadde jeg feber og vondt i kroppen / sår hals. I dag føler jeg meg bedre men kjenne det verker litt i kroppen. Venter på test svar.

Anonymkode: af246...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alene. Litt stusselig,  men sånn er det uansett hver dag når man ikke har venner eller familie :)

Anonymkode: 19938...30c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke alene, men feirer ikke 17. Mai. Har ikke feiret dagen siden jeg gikk på barneskolen, trur jeg. Synes hele opplegget er ganske flaut, egentlig.

Anonymkode: 223aa...f0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er alene og det gjør meg ingenting - koser meg uansett. Drar kanskje på en fjelltur utpå dagen hvis været holder seg.

Anonymkode: 025f9...dd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke alene, hadde ønsket det i dag, hadde planer med min elskede pelsvenn, men hun døde for akkurat en uke siden. Så i dag skulle jeg gjerne bare vært helt alene med tankene og sorgen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke alene, men feirer ikke 17. Mai. Har ikke feiret dagen siden jeg gikk på barneskolen, trur jeg. Synes hele opplegget er ganske flaut, egentlig.

Anonymkode: 223aa...f0a

Ja, det er drittflaut at vi feirer at vi er et selvstendig land.

Anonymkode: 025f9...dd6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tessa12 said:

Dessverre ikke alene, hadde ønsket det i dag, hadde planer med min elskede pelsvenn, men hun døde for akkurat en uke siden. Så i dag skulle jeg gjerne bare vært helt alene med tankene og sorgen.

:klem:

Anonymkode: 3bb1d...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 minutter siden):

Dessverre ikke alene, hadde ønsket det i dag, hadde planer med min elskede pelsvenn, men hun døde for akkurat en uke siden. Så i dag skulle jeg gjerne bare vært helt alene med tankene og sorgen.

💝 Så trist å høre.

Anonymkode: af246...736

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene. Jobber med eksamensoppgave, så har noe å holde på med da, men går litt trådt i dag. Skulle gjerne ha gjort noe annet i stedet, men har uansett ingen å være sammen med. 

Anonymkode: ede22...0a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...