Gå til innhold

Noen andre som er helt alene i dag, 17 mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alene med en ettåring. På grunn av Korona kom det ingen invitasjoner i år og jeg orket ikke invitere noen av frykt for å bli avvist. Dumt av meg å være så feig. Heldigvis regner det, ingen ute i gatene her i Oslo. Stille i oppgangen. Det var nesten verre før selve dagen. Nå er den her og jeg prøver å ta det som en vanlig fridag. Covid er noe dritt, aldri vært så mye alene før. 

Anonymkode: 08ba4...321

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det bør du ikke gjøre. Husk at 90% av det er fake 😉

Jeg har valgt en radiostasjon fra England i dag for å slippe å høre på mas type "Hvordan feirer DUUUUU?" 

Anonymkode: 70499...117

Sosiale medier og 17.mai....

Jeg vet hvordan det er 😛 Hver 17. har jeg blitt ufrivillig tatt bilde av og dette legges ut på facebook slik at alle skal se hvor veldig fint vi har det sammen. Bildenee blir lagt ut av samme fyr som har slått meg i sinne i oppveksten, skremt meg fra å være hjemme og prøvd seg på meg når jeg var 20...

Anonymkode: f3f63...72a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, utrolig deilig! :) Tok meg en fin gåtur på morgenen ute.

Ellers avslapping og god mat resten av dagen.

Går ann å gjøre ting uten alkohol.

Trist at dere i kollektiv ikke kan omgås da, lage noe mat sammen. Men vær sin smak.

Anonymkode: 983a8...01e

Man blir da ikke venner fordi man bor i kollektiv? Et par av dem er borte, høres ut til at det er 2 stk her, men om de feirer sammen vet jeg ikke. Høres kanskje bare slik ut fordi det er litt musikk. Ellers var det litt fest på ene nabobalkongen. Ellers ser jeg ikke et eneste menneske gå ute, mest bil.

Anonymkode: f3f63...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

I går hadde jeg feber og vondt i kroppen / sår hals. I dag føler jeg meg bedre men kjenne det verker litt i kroppen. Venter på test svar.

Anonymkode: af246...736

Jeg har også slike symptomer +vondt i magen og kvalm. Ikke gøy på 17 mai😞

Anonymkode: 9bd73...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har også slike symptomer +vondt i magen og kvalm. Ikke gøy på 17 mai😞

Anonymkode: 9bd73...06d

Nei. Men nå hører jeg på 17 mai konserter på nrk og spiser is og drikker kaffe. Helt ok egentlig, til tross for verking i kroppen. Lag deg noe godt 💌

Anonymkode: af246...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dere som har samboere og barn er jo strengt tatt ikke alene. 'Er alene, med samboeren min' 

God 17 mai til alle og hvermannsen, dette året er det nok veldig mange som ikke gjør noe stort på 17 mai, så i år er de som er alene i godt selskap med omtrent alle andre. 

Har dere som er ensomme meldt dere inn i grupper på fb? Type hey girl Oslo eller Bergen:) 

Jeg sitter på toget på vei hjem til samboeren min. Vi skal nok spille å kose oss, heldig er jeg :)

Endret av Adara
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fødselsdagen min i dag den 17.så nå driver jeg med eksamen jeg har på onsdag, ser en film mens kjæresten sover på sofaen. Koser med med hunder i sofaen og snacks og brus og livet er egt ganske deilig med bare å kose meg. 🥰🥰🥰

Anonymkode: 6c3b5...4a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adara skrev (Akkurat nå):

Altså dere som har samboere og barn er jo strengt tatt ikke alene. 'Er alene, med samboeren min' 

God 17 mai til alle og hvermannsen, dette året er det nok veldig mange som ikke gjør noe stort på 17 mai, så i år er de som er alene i godt selskap med omtrent alle andre. 

Har dere som er ensomme meldt dere inn i grupper på fb? Type hey girl Oslo eller Bergen:) 

Ja, og for min del førte det ikke til noe varig vennskap. Har møtt mange over ett par år, men siden jeg er fattig på minstetrygd og mye av de vennskapene handlet om å finne på ting sammen som kostet penger ( hytteturer, kurs, spise ute, dra på byen, spleiselag osv ) så gikk jeg glipp av så mye at jeg falt utenfor.

Anonymkode: eec37...7ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja adara, men da savner de kansje noen andre. Høres koslig ut med togtur i dag 😊 nyt utsikten. Og god 17 mai

Anonymkode: af246...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og for min del førte det ikke til noe varig vennskap. Har møtt mange over ett par år, men siden jeg er fattig på minstetrygd og mye av de vennskapene handlet om å finne på ting sammen som kostet penger ( hytteturer, kurs, spise ute, dra på byen, spleiselag osv ) så gikk jeg glipp av så mye at jeg falt utenfor.

Anonymkode: eec37...7ff

Kan jeg spørre om du spiller? Jeg har fått mange gode venner gjennom spillingen opp gjennom, møtte også samboeren min online 🤭 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adara skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre om du spiller? Jeg har fått mange gode venner gjennom spillingen opp gjennom, møtte også samboeren min online 🤭 

 

Ja jeg spiller litt .Har endel kontakt med mennesker på nettet og det er derfra jeg får sosialiseringen min. 

Anonymkode: eec37...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg spiller litt .Har endel kontakt med mennesker på nettet og det er derfra jeg får sosialiseringen min. 

Anonymkode: eec37...7ff

Så fint :) spilling kan være så sosialt, så da føler man seg ikke alltid så alene! Gratulerer med dagen 🇳🇴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene i dag. Felt noen tårer pga ensomhet. Jeg har ikke snakket med noen siden onsdag kveld. Skal bli godt å komme på jobb i morgen. 

Anonymkode: d9ed7...63d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er alene og har logget ut av sosiale medier. Har real housewives maraton! 
Jeg har venner, men ingen nære nok til å feire slike dager med (lenger). Liten familie og de har aldri feiret merkedager. Har uansett bestemt meg for å aktivt gjøre tiltak for å treffe nye folk/gjenoppta kontakten og danne nærere vennskap fremover. Synes det er trist å feire nyttår og 17 mai alene slik jeg har gjort de siste årene, så nå skal jeg aktivt prøve å være litt mer «out there» og ta initiativ. :) 

Anonymkode: d9a16...26c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sosiale medier og 17.mai....

Jeg vet hvordan det er 😛 Hver 17. har jeg blitt ufrivillig tatt bilde av og dette legges ut på facebook slik at alle skal se hvor veldig fint vi har det sammen. Bildenee blir lagt ut av samme fyr som har slått meg i sinne i oppveksten, skremt meg fra å være hjemme og prøvd seg på meg når jeg var 20...

Anonymkode: f3f63...72a

Akkurat. 

En stor klem ☺🌷

Anonymkode: 70499...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er alene, hadde likt å hatt en sexpartner nå, men er også alene, men chatter med noen nye flørter på tinder.😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er alene i år, og synes det er veldig vondt.

Har prøvd spørre mange venner og bekjente om å feire sammen, men alle hadde lagt planer og fylt opp kohortene sine, så det var ikke plass til meg. Våknet opp til en drøss med felles-snapper/instagramoppdateringer fra folk som ikke hadde plass til meg, med gratulere med dagen og festdekkede bord og gruppebilder... 

Anonymkode: 2c64d...f76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene i dag. Jeg bor også alene, så er forsåvidt alene hver dag. 

Det var mye vondere for 3 år siden da jeg var alene, men bodde i byen. Jeg følte meg mye mer ensom da.

Nå er det bare hyggelig å se at andre koser seg sammen på sosiale medier, jeg bor langt unna og kunne ikke vært med uansett. 

Anonymkode: 44bd7...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er alene i år, og synes det er veldig vondt.

Har prøvd spørre mange venner og bekjente om å feire sammen, men alle hadde lagt planer og fylt opp kohortene sine, så det var ikke plass til meg. Våknet opp til en drøss med felles-snapper/instagramoppdateringer fra folk som ikke hadde plass til meg, med gratulere med dagen og festdekkede bord og gruppebilder... 

Anonymkode: 2c64d...f76

Uff. Håper du har gjort noe fint for deg selv da?  Noe god mat eller? 

Anonymkode: af246...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene idag. Barnet mitt (10år) er ute med venner. Jeg synes skikkelig synd på meg selv idag😅 Stusseligste 17.mai EVER! Selv om jeg egentlig ikke liker alt maset rundt 17.mai, savner jeg å se mennesker å dra på tivoli, spise god mat. Men lar barnet få ha det gøy idag❤

Anonymkode: e64bb...c2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...