Gå til innhold

Jeg er jente og får ingen match på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tinder gull, og ser hvem som liker meg. Alle de guttene som har likt meg er stygge (etter min mening), og ingen som jeg syns er kjekke liker meg tilbake. Får så dårlig selvtillit. Jeg er ikke etnisk norsk, og syns jeg er ganske søt, men det er ikke sikkert norske gutter syns det? Jeg liker kun de ultra kjekke, og bare de jeg tenner på. 

Anonymkode: 6dec6...dca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har tinder gull, og ser hvem som liker meg. Alle de guttene som har likt meg er stygge (etter min mening), og ingen som jeg syns er kjekke liker meg tilbake. Får så dårlig selvtillit. Jeg er ikke etnisk norsk, og syns jeg er ganske søt, men det er ikke sikkert norske gutter syns det? Jeg liker kun de ultra kjekke, og bare de jeg tenner på. 

Anonymkode: 6dec6...dca

Du er nok søt, at du ikke er etnisk norsk har ingenting å si! Jeg vil si det også kan være et pluss, du skiller deg positivt ut blant de typisk norske jentene som ligner så fryktelig på hverandre. Å ha egenheter er bare bra! 
 

Jeg forstår man fort kan bli litt blind på utseende på slike sjekke apper. Men hva med å lese litt mer på profilene? Utseende er jo ikke hele personen

Om du tenker tilbake på tidligere gutter du har vært med, har du vært med de kun pga utseende, eller hadde de andre ting ved seg du likte? Evt hva?

Anonymkode: cee5a...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har tinder gull, og ser hvem som liker meg. Alle de guttene som har likt meg er stygge (etter min mening), og ingen som jeg syns er kjekke liker meg tilbake. Får så dårlig selvtillit. Jeg er ikke etnisk norsk, og syns jeg er ganske søt, men det er ikke sikkert norske gutter syns det? Jeg liker kun de ultra kjekke, og bare de jeg tenner på. 

Anonymkode: 6dec6...dca

Da må du senke kravene dine.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (5 minutter siden):

Da må du senke kravene dine.

Jeg syntes ikke hun skal senke kravene, men heller endre litt syn på hva hun finner attraktivt som jobb, hobby, humor ect.

Anonymkode: cee5a...55c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo tilbake med «samme mynt»! Du liker de ultrakjekke, og de liker de ultrapene. Du får jekke deg ned til det nivået du er på. 

Anonymkode: 30029...f18

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du får jo tilbake med «samme mynt»! Du liker de ultrakjekke, og de liker de ultrapene. Du får jekke deg ned til det nivået du er på. 

Anonymkode: 30029...f18

Hvordan vet man hvilket nivå man er på?

Anonymkode: c72df...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet man hvilket nivå man er på?

Anonymkode: c72df...439

På hvem som er interessert i deg for noe seriøst.

Anonymkode: a6378...6d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du får jo tilbake med «samme mynt»! Du liker de ultrakjekke, og de liker de ultrapene. Du får jekke deg ned til det nivået du er på. 

Anonymkode: 30029...f18

Kommer aldri til å jekke ned til det «nivået» jeg er. Jeg er pen og har bra personlighet, og ingen stygge menn er attraktive for meg verken utseendemessig eller personlighetsmessig. Enten finne noen jeg syns er kjekk, eller bare forbli singel. Begge går fint for meg.

Anonymkode: 6dec6...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 16år?

Du kaller deg selv søt, men andre som liker deg stygge.

Du må nok bli litt mer moden og voksne før du kan date.

Anonymkode: 41cce...a73

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du 16år?

Du kaller deg selv søt, men andre som liker deg stygge.

Du må nok bli litt mer moden og voksne før du kan date.

Anonymkode: 41cce...a73

Jeg er faktisk 24. Det er jo ikke MITT problem at stygge gutter liker meg? Stygge gutter liker alle typer jenter, det betyr ikke at jeg skal la de DEFINERE meg utseendemessig. I virkeligheten får jeg mye oppmerlsomhet av gutter som JEG syns er ultrakjekke, men på tinder må man jo legge ut de fineste bildene av seg selv, og jeg er ikke fotogen i det hele tatt. 
 

Så innmari dumt med folk som sier at man skal jekke seg ned og ta til rette med stygge gutter. Uff.

Anonymkode: 6dec6...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er faktisk 24. Det er jo ikke MITT problem at stygge gutter liker meg? Stygge gutter liker alle typer jenter, det betyr ikke at jeg skal la de DEFINERE meg utseendemessig. I virkeligheten får jeg mye oppmerlsomhet av gutter som JEG syns er ultrakjekke, men på tinder må man jo legge ut de fineste bildene av seg selv, og jeg er ikke fotogen i det hele tatt. 
 

Så innmari dumt med folk som sier at man skal jekke seg ned og ta til rette med stygge gutter. Uff.

Anonymkode: 6dec6...dca

24, da er du jo veldig ung. Du fremstår som mye yngre.

Holdningen din er helt på trynet, skjerp deg.

Om du virkelig får oppmerksomhet av "ultrakjekke" menn utenom tinder så forstår jeg ikke hva du klager over?

Slett tinder du, samt alle andre sosiale media.

Anonymkode: 41cce...a73

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er faktisk 24. Det er jo ikke MITT problem at stygge gutter liker meg? Stygge gutter liker alle typer jenter, det betyr ikke at jeg skal la de DEFINERE meg utseendemessig. I virkeligheten får jeg mye oppmerlsomhet av gutter som JEG syns er ultrakjekke, men på tinder må man jo legge ut de fineste bildene av seg selv, og jeg er ikke fotogen i det hele tatt. 
 

Så innmari dumt med folk som sier at man skal jekke seg ned og ta til rette med stygge gutter. Uff.

Anonymkode: 6dec6...dca

Jeg er faktisk 24. Det er jo ikke MITT problem at stygge jenter liker meg? Stygge jenter liker alle typer gutter, det betyr ikke at jeg skal la de DEFINERE meg utseendemessig. I virkeligheten får jeg mye oppmerlsomhet av jenter som JEG syns er ultrakjekke, men på tinder må man jo legge ut de fineste bildene av seg selv, og jeg er ikke fotogen i det hele tatt. 
 

Så innmari dumt med folk som sier at man skal jekke seg ned og ta til rette med stygge jenter. Uff.

LOL

Hvordan tror du vi stygge gutter har de på Tinder? Vi får ingen matcher.

Anonymkode: 5e9c8...cc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er faktisk 24. Det er jo ikke MITT problem at stygge jenter liker meg? Stygge jenter liker alle typer gutter, det betyr ikke at jeg skal la de DEFINERE meg utseendemessig. I virkeligheten får jeg mye oppmerlsomhet av jenter som JEG syns er ultrakjekke, men på tinder må man jo legge ut de fineste bildene av seg selv, og jeg er ikke fotogen i det hele tatt. 
 

Så innmari dumt med folk som sier at man skal jekke seg ned og ta til rette med stygge jenter. Uff.

LOL

Hvordan tror du vi stygge gutter har de på Tinder? Vi får ingen matcher.

Anonymkode: 5e9c8...cc8

Holdningene dine og språket ditt gir inntrykk av at du er i tenårene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skjønner vel at personligheten din er søppel.  Sikkert sånn du fremstår i profilen din også. Med tanke på utstråling osv.  Tryhards er ikke sexy. 

Anonymkode: d0154...757

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har tinder gull, og ser hvem som liker meg. Alle de guttene som har likt meg er stygge (etter min mening), og ingen som jeg syns er kjekke liker meg tilbake. Får så dårlig selvtillit. Jeg er ikke etnisk norsk, og syns jeg er ganske søt, men det er ikke sikkert norske gutter syns det? Jeg liker kun de ultra kjekke, og bare de jeg tenner på. 

Anonymkode: 6dec6...dca

Norske menn liker nok best norske kvinner☺️

Anonymkode: 54f8a...200

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har tinder gull, og ser hvem som liker meg. Alle de guttene som har likt meg er stygge (etter min mening), og ingen som jeg syns er kjekke liker meg tilbake. Får så dårlig selvtillit. Jeg er ikke etnisk norsk, og syns jeg er ganske søt, men det er ikke sikkert norske gutter syns det? Jeg liker kun de ultra kjekke, og bare de jeg tenner på. 

Anonymkode: 6dec6...dca

Du høres ikke videre interessant ut med en slik holdning. Litt prinsesse-nykker over det.

Liker du kun de ultra-kjekke og ikke er ultra-pen selv, må man nesten akseptere at det blir vanskelig å finne noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Norske menn liker nok best norske kvinner☺️

Anonymkode: 54f8a...200

Harde fakta folk flest liker samme hudfarge. 

Anonymkode: 5e9c8...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Norske menn liker nok best norske kvinner☺️

Anonymkode: 54f8a...200

Det stemmer ikke. 

Anonymkode: 3172c...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har tinder gull, og ser hvem som liker meg. Alle de guttene som har likt meg er stygge (etter min mening), og ingen som jeg syns er kjekke liker meg tilbake. Får så dårlig selvtillit. Jeg er ikke etnisk norsk, og syns jeg er ganske søt, men det er ikke sikkert norske gutter syns det? Jeg liker kun de ultra kjekke, og bare de jeg tenner på. 

Anonymkode: 6dec6...dca

Hva feiler deg? De stygge og ekle guttene er like bra som de deilige og kjekke guttene. Her må du jobbe med deg selv. 

Anonymkode: 8ec3c...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva feiler deg? De stygge og ekle guttene er like bra som de deilige og kjekke guttene. Her må du jobbe med deg selv. 

Anonymkode: 8ec3c...c95

Nei? For meg er de ikke like bra. Du vil vel ikke ha sex med en stygg person? Hva jeg definerer som stygg er forskjellig fra hva du definerer som stygg. La folk være folk, og ha sine preferanser og meninger. 

Anonymkode: 6dec6...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...