Elsker sjokolade Skrevet 16. mai 2021 #1 Del Skrevet 16. mai 2021 vil denne personen se dem hvis hun går inn på min profil? Eller vil hun ikke se noe der heller som jeg har lagt ut etter jeg endret på innstillingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 16. mai 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 16. mai 2021 Eller hva hvis en av våre felles venner liker el kommenterer. Vil hun da se det innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 16. mai 2021 #3 Del Skrevet 16. mai 2021 Hvis du blokkerer blir du usynlig for den personen. Jeg har blokkert min eks så han finner meg ikke på fb og ser heller ikke at jeg har kommentert noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 17. mai 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 17. mai 2021 Duff skrev (10 timer siden): Hvis du blokkerer blir du usynlig for den personen. Jeg har blokkert min eks så han finner meg ikke på fb og ser heller ikke at jeg har kommentert noe der. Mener ikke å blokkere personen fra fb, men gjøre det slik på innstillinger at hun ikke ser innleggene mine. Og vil det da være slik at hun ikke ser tidligere innlegg eller bare de jeg legger ut etter at jeg endret på innstillinger? Kan ikke slette denne personen, men ønsker ikke at hun skal se innleggene mine heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 29. mai 2021 #5 Del Skrevet 29. mai 2021 Elsker sjokolade skrev (På 17.5.2021 den 12.09): Mener ikke å blokkere personen fra fb, men gjøre det slik på innstillinger at hun ikke ser innleggene mine. Og vil det da være slik at hun ikke ser tidligere innlegg eller bare de jeg legger ut etter at jeg endret på innstillinger? Kan ikke slette denne personen, men ønsker ikke at hun skal se innleggene mine heretter. Nei vedkommende vil se tidligere innlegg men ikke nye. Du kan gå bakover og endre innstillingene på tidligere innlegg, en og enn, til synlig for venner unntatt x x. Du vet der hvor man kan la et innlegg være enten offentlig eller for venner etc. det tar litt tid men er sikkert verdt det hvis det får deg til å føle det litt bedre i forhold til denne personen. Ps. Den innstillingen synlig for venner unntatt x x blir liggende som default inntil du selv endrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 29. mai 2021 Humoristen skrev (3 timer siden): Nei vedkommende vil se tidligere innlegg men ikke nye. Du kan gå bakover og endre innstillingene på tidligere innlegg, en og enn, til synlig for venner unntatt x x. Du vet der hvor man kan la et innlegg være enten offentlig eller for venner etc. det tar litt tid men er sikkert verdt det hvis det får deg til å føle det litt bedre i forhold til denne personen. Ps. Den innstillingen synlig for venner unntatt x x blir liggende som default inntil du selv endrer. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 29. mai 2021 #7 Del Skrevet 29. mai 2021 Er midlertidig litt rammet av paranoia og lagt inn masse begrensninger i tillegg til å sperre for å skrive på min vegg. Bruker fb kun for å følge med i enkelte grupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå