AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #41 Skrevet 17. mai 2021 Men ærlig talt, driver dere virkelig å øser på med komplimenter? Ikke rart de mister interessen da. Anonymkode: 0fbae...322 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #42 Skrevet 17. mai 2021 Du skriver at de du tiltrekker deg, er menn der du må dra samtalen. Og slike menn er ikke noe for deg... Min erfaring er at mange av disse mennene er «gull». De sliter kanskje med å komme i kontakt med damer fordi de er sjenerte i starten, men har ofte mange gode kvaliteter og er hengivne og trofaste. Og at du må dra ordene ut av dem i starten, betyr ikke at du må dra ordene ut av dem etter en måned eller to. Kanskje er de bare veldig sjenerte med jenter de liker, de trenger jo ikke være like sjenerte i andre sammenhenger. Prøv og tenk at de er litt tause fordi de liker deg spesielt godt, og gi dem en sjanse 😉 Anonymkode: 40a52...a75 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #43 Skrevet 17. mai 2021 Gratulerer med dagen! Du er sikkert ikke den eneste som ikke blir valgt. Anonymkode: c1c58...afc
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #44 Skrevet 17. mai 2021 Kanskje du bør gå etter andre type menn. Ikke player typene du går for nå. Kanskje den rolige mannen som liker å være hjemme i helgene? Anonymkode: 08654...653 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #45 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du bør gå etter andre type menn. Ikke player typene du går for nå. Kanskje den rolige mannen som liker å være hjemme i helgene? Anonymkode: 08654...653 Kan du linke til innlegget der hun beskriver at hun gjør det motsatte? Anonymkode: 75980...e8d 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #46 Skrevet 17. mai 2021 Ikke for å være slem, men kan det være at du virker desperat i deres øyne? Du skriver at DU blir aldri valgt. Det får meg til å lure på om du velger alle som ønsker å gå på date med deg, i tillegg til noen ekstra, potensielt sett altså. Hva med å være litt mer hard to get? Anonymkode: 98ced...0a0 1
Hr. Aktiv Skrevet 17. mai 2021 #47 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er så lei meg nå. For noen uker siden møtte jeg en mann på Tinder som jeg virkelig likte og vi var på flere dates. Jeg sa etter hvert til han hvor godt jeg likte han, og han ga uttrykk for at det var gjensidig. Så slutter han plutselig å svare på meldinger og etter noen få dager endrer han status på facebook til "i et forhold". Ut av det blå, uten noen forklaring. Noe man antakelig bare må regne med skjer innimellom når man driver med dating. Problemet er bare at dette skjer meg hver. eneste. gang jeg treffer noen jeg liker. Spiller ingen rolle om de har vært single i 10+ år, om de objektivt sett (om det er mulig å si) er under, over eller i samme "liga" som meg, eller om de går for å være aldri så "skikkelige" menn. Jeg har aldri vært typen som går etter "bad guys", og de mennene jeg dater er utelukkende menn som fremstår som skikkelige og seriøse, med utdanning, fast jobb, godt forhold til familien osv. Likevel skjer altså det samme hver eneste gang. Og alltid uten en avklaring og forklaring. Det er som om det eneste jeg egner meg til her i livet er å fungere som en egoboost som gjør at en mann endelig tør å ta det første skrittet eller å satse på noen han har hatt et godt øye til. Som om jeg er en person det er helt greit å slå av litt tid med, men som bare ikke er kjæresteemne. Og jeg aner ikke hva jeg gjør galt. Jeg anser meg selv som "skikkelig" på lik linje med mennene jeg treffer; jeg har høy utdanning og en bra jobb, er sporty, slank, ser ok ut og har sunne interesser og gode verdier. Likevel er de eneste mennene som er interessert i meg de jeg overhode ikke er interessert i. Og disse har til gjengjeld en tendens til å bli oppslukt i meg. Jeg aner bare ikke hva galt jeg har gjort i livet for å fortjene så mye uflaks i kjærligheten, og hvordan det kan finnes så mange menn der ute som tydeligvis ikke har noen betenkligheter med å kaste bort tiden min med med å late som de er interessert, før de dumper meg uten en forklaring Anonymkode: 4a320...f8f Sånn er det med de fleste. Du må ikke tro det er noe bedre på den andre siden av bordet. Du får bare fortsette din leting etter mann.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #48 Skrevet 17. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Men ærlig talt, driver dere virkelig å øser på med komplimenter? Ikke rart de mister interessen da. Anonymkode: 0fbae...322 For min del sier jeg ting som at han er kjekk, smart eller at jeg har lyst på han, tviler på at ts øser på med mer enn det heller. Hvis de ikke tåler det er man bedre foruten, kan de finne seg en de føler seg usikker og uattraktiv med da 😄 Anonymkode: 420c8...d18 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #49 Skrevet 19. mai 2021 Hvis det er noe trøst, så er det helt likt for meg TS. De er gjerne veldig på i starten, så dabber det av. Jeg drar på dater og føler virkelig at jeg møter flere forskjellige.(Unngår playere osv7). Men aner ikke hva jeg gjør feil. Jeg har orden på økonomi, god jobb og eier hus.. Så kanskje jeg er for kjedelig for de eller for snill... Anonymkode: bc72c...80a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #50 Skrevet 19. mai 2021 At mennene forsvinner skyldes nok at du ikke er den mest attraktive, forståelig at de da foretrekker og velger noen andre. Du sier at menn du overhodet ikke er interessert i, de kan vise stor interesse for deg. Klart desperate menn som skjønner at det kan være vanskelig for deg å finne noen, de kan i deg se en mulighet de vet de ikke hadde fått av ei mer attraktiv. Det handler om at de skjønner at du har begrenset utvalg og må ta en av de du kan få. Vet ikke hva dette bunner i, kanskje må du slanke deg? Eller kanskje må du starte å kle og te deg mer feminint? Å søke råd hos noen som kan hjelpe deg mot å fremstå mer attraktiv er ikke dumt i din situasjon, lykkes du i det så skal du se at alt endres. Anonymkode: eb3b9...5e6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #51 Skrevet 19. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: At mennene forsvinner skyldes nok at du ikke er den mest attraktive, forståelig at de da foretrekker og velger noen andre. Du sier at menn du overhodet ikke er interessert i, de kan vise stor interesse for deg. Klart desperate menn som skjønner at det kan være vanskelig for deg å finne noen, de kan i deg se en mulighet de vet de ikke hadde fått av ei mer attraktiv. Det handler om at de skjønner at du har begrenset utvalg og må ta en av de du kan få. Vet ikke hva dette bunner i, kanskje må du slanke deg? Eller kanskje må du starte å kle og te deg mer feminint? Å søke råd hos noen som kan hjelpe deg mot å fremstå mer attraktiv er ikke dumt i din situasjon, lykkes du i det så skal du se at alt endres. Anonymkode: eb3b9...5e6 Så hvorfor ber menn ut damen og gjør seg flid med pent tøy, lager hyggelige dater med mat og vin, spasertur dagen etter, ringer for å høre hvordan dagen din har vært og tar initiativ til å møtes flere ganger - hvis de i utgangspunktet ikke syns damen er attraktiv? Så selv når menn gjør alt det, må vi ta utgangspunkt i at vi ikke er «pene nok» for dem? Æsj, jeg mistet helt lysten. Anonymkode: 420c8...d18 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #52 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor ber menn ut damen og gjør seg flid med pent tøy, lager hyggelige dater med mat og vin, spasertur dagen etter, ringer for å høre hvordan dagen din har vært og tar initiativ til å møtes flere ganger - hvis de i utgangspunktet ikke syns damen er attraktiv? Så selv når menn gjør alt det, må vi ta utgangspunkt i at vi ikke er «pene nok» for dem? Æsj, jeg mistet helt lysten. Anonymkode: 420c8...d18 Kan ha flere årsaker, spenning og tidsfordriv, ønske om sex, date-trening etc. Nå møter hetroseksuelle menn andre menn også, fordi at de møter noen betyr ikke det at de er all verdens interessert i et forhold. Er åpenlyst at de som har valgt å møte henne tydelig ikke var veldig interessert i et forhold, og de rømte jo også fra henne. Synes du rosemaler en ønskesituasjon her, som er så langt fra realitetene man kan komme i og med at hun rett og slett velges bort. Slutte å tilegne det at de møttes mer enn hva det er, klart menn flest er hyggelige selv om de møter noen som er totalt uinteressert, vi lever i en sivilisert verden og du kan ikke legge mer i det enn det strengt tatt var fordi mennene ikke var utrivlige. Anonymkode: eb3b9...5e6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #53 Skrevet 19. mai 2021 Alt for mange menn - nei, ikke alle! - er fulle av seg selv på den måten at de tror de er uimotståelige kun fordi de er menn og gira på sex, og ønsker å leve ut dette med å ha sex med så mange som mulig. Dette er en type mannsrolle som menn selv har dyrket fram gjennom uminnelige tider: Jo flere kvinner han har sex med, jo mer mann er han liksom. Verdier som forpliktelse, hengivenhet og trofasthet nedvurderes som "kjeeedeliig" og noe som kanskje kan vurderes. En gang. I en fjern framtid. Vi er nok mange kvinner som har opplevd at hvem som helst, også puslete, grå mus av noen menn, tar helt av når en kvinne blir interessert - hans ego er bekreftet og han løper videre for å finne flere bekreftelser hos andre kvinner. Om det ikke lykkes helt, kommer han kanskje tilbake til henne han dumpet, eller fortsette å jage videre. Jeg er en voksen kvinne og vet om flerfoldige jevnaldrende menn som har holdt på sånn i mange år - ingen kvinne er liksom bra nok for et forhold - mange menn går utelukkende etter vesentlig yngre kvinner(som sjelden vil ha dem) og er sure over kvinners "høye krav"(dvs. foretrekker jevnaldrende menn),og de mennene som virkelig ønsker å være i forhold er i et forhold. Alt i alt sitter jeg med erfaringen at altfor mange menn ønsker å kunne pule rundt til evig tid, og vil at kvinner skal gå med på det uten å forvente mer. At tilfeldig sex sjelden er særlig godt for kvinner, har liksom ingen betydning. Anonymkode: ca68b...e91 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #54 Skrevet 21. mai 2021 ABM skrev (På 17.5.2021 den 12.27): Nei den harde sannheten er at biologien jobber mot både deg og mannen. Jeg tror du velger riktig mann men feil strategi, jeg tror mannen oppriktig ønsker et forhold og savner nærhet og sex.. Men han vil ikke vente, derfor dater han 3-4 stk samtidig og faller i honningfella.. Han velger hun som puler først...Mens en oppegående jente som deg vil unngå fuckboysa og Kysser først på 3dje date...noen uker senere innser han at han tenkte med pikken og kommer tilbake til deg...men da er tilliten opplagt borte.. Jeg har litt motsatt inntrykk, at det er de damene som holder litt tilbake som blir mest interessante, ettersom de pirrer jaktinnstinktet deres. AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 18.51): Men ærlig talt, driver dere virkelig å øser på med komplimenter? Ikke rart de mister interessen da. Anonymkode: 0fbae...322 Jeg øser absolutt ikke på med komplimenter, men kan være ærlig etter 2-3 dates og fortelle daten at jeg liker ham (og hva jeg evt. liker ved ham). Synes egentlig det er litt merkelig å gå på flere dates uten at man utveksler ett eneste kompliment. Da er man jo fort over på vennskap.. AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 19.05): Du skriver at de du tiltrekker deg, er menn der du må dra samtalen. Og slike menn er ikke noe for deg... Min erfaring er at mange av disse mennene er «gull». De sliter kanskje med å komme i kontakt med damer fordi de er sjenerte i starten, men har ofte mange gode kvaliteter og er hengivne og trofaste. Og at du må dra ordene ut av dem i starten, betyr ikke at du må dra ordene ut av dem etter en måned eller to. Kanskje er de bare veldig sjenerte med jenter de liker, de trenger jo ikke være like sjenerte i andre sammenhenger. Prøv og tenk at de er litt tause fordi de liker deg spesielt godt, og gi dem en sjanse 😉 Anonymkode: 40a52...a75 Tror du blander meg med noen andre her, det var ikke jeg (ts) som skrev dette. Jeg kan bli tiltrukket av introverte, sjenerte menn også, men opplever å bli dumpet av disse også. AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 19.19): Kanskje du bør gå etter andre type menn. Ikke player typene du går for nå. Kanskje den rolige mannen som liker å være hjemme i helgene? Anonymkode: 08654...653 Det er nettopp det som er så frustrerende. Jeg har alltid sett på meg selv som en god menneskekjenner, og går aldri etter menn jeg anser som typiske playere. Mennene jeg dater er utelukkende tilsynelatende skikkelige menn med sunne interesser som sjeldent går på byen (ifølge de selv i hvert fall). AnonymBruker skrev (På 17.5.2021 den 20.30): Ikke for å være slem, men kan det være at du virker desperat i deres øyne? Du skriver at DU blir aldri valgt. Det får meg til å lure på om du velger alle som ønsker å gå på date med deg, i tillegg til noen ekstra, potensielt sett altså. Hva med å være litt mer hard to get? Anonymkode: 98ced...0a0 Jeg tror ikke jeg typisk fremstår som desperat, men de gangene jeg virkelig liker noen kan jeg vise det. Å spille spill er helt ærlig noe jeg ser på som ganske barnslig, og som kanskje er spennende i tenårene, men ikke når man har bikket 30. AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 13.07): At mennene forsvinner skyldes nok at du ikke er den mest attraktive, forståelig at de da foretrekker og velger noen andre. Du sier at menn du overhodet ikke er interessert i, de kan vise stor interesse for deg. Klart desperate menn som skjønner at det kan være vanskelig for deg å finne noen, de kan i deg se en mulighet de vet de ikke hadde fått av ei mer attraktiv. Det handler om at de skjønner at du har begrenset utvalg og må ta en av de du kan få. Vet ikke hva dette bunner i, kanskje må du slanke deg? Eller kanskje må du starte å kle og te deg mer feminint? Å søke råd hos noen som kan hjelpe deg mot å fremstå mer attraktiv er ikke dumt i din situasjon, lykkes du i det så skal du se at alt endres. Anonymkode: eb3b9...5e6 Helt fair at man ikke blir ansett som attraktiv nok av de man selv synes er attraktive, men hvorfor gidder de da å be deg ut og gå på flere dates med deg, samt å gi inntrykk av at de liker deg? Det er dette jeg ikke forstår. Jeg er for øvrig slank og godt trent, og kler meg også femninint, så hvis jeg ikke er pen nok for de jeg liker så skyldes det nok ting jeg ikke kan gjøre noe med. ts Anonymkode: 4a320...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #55 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 14.38): Kan ha flere årsaker, spenning og tidsfordriv, ønske om sex, date-trening etc. Nå møter hetroseksuelle menn andre menn også, fordi at de møter noen betyr ikke det at de er all verdens interessert i et forhold. Er åpenlyst at de som har valgt å møte henne tydelig ikke var veldig interessert i et forhold, og de rømte jo også fra henne. Synes du rosemaler en ønskesituasjon her, som er så langt fra realitetene man kan komme i og med at hun rett og slett velges bort. Slutte å tilegne det at de møttes mer enn hva det er, klart menn flest er hyggelige selv om de møter noen som er totalt uinteressert, vi lever i en sivilisert verden og du kan ikke legge mer i det enn det strengt tatt var fordi mennene ikke var utrivlige. Anonymkode: eb3b9...5e6 Er dette virkelig noe menn flest gidder å bruke masse tid på? AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 14.41): Alt for mange menn - nei, ikke alle! - er fulle av seg selv på den måten at de tror de er uimotståelige kun fordi de er menn og gira på sex, og ønsker å leve ut dette med å ha sex med så mange som mulig. Dette er en type mannsrolle som menn selv har dyrket fram gjennom uminnelige tider: Jo flere kvinner han har sex med, jo mer mann er han liksom. Verdier som forpliktelse, hengivenhet og trofasthet nedvurderes som "kjeeedeliig" og noe som kanskje kan vurderes. En gang. I en fjern framtid. Vi er nok mange kvinner som har opplevd at hvem som helst, også puslete, grå mus av noen menn, tar helt av når en kvinne blir interessert - hans ego er bekreftet og han løper videre for å finne flere bekreftelser hos andre kvinner. Om det ikke lykkes helt, kommer han kanskje tilbake til henne han dumpet, eller fortsette å jage videre. Jeg er en voksen kvinne og vet om flerfoldige jevnaldrende menn som har holdt på sånn i mange år - ingen kvinne er liksom bra nok for et forhold - mange menn går utelukkende etter vesentlig yngre kvinner(som sjelden vil ha dem) og er sure over kvinners "høye krav"(dvs. foretrekker jevnaldrende menn),og de mennene som virkelig ønsker å være i forhold er i et forhold. Alt i alt sitter jeg med erfaringen at altfor mange menn ønsker å kunne pule rundt til evig tid, og vil at kvinner skal gå med på det uten å forvente mer. At tilfeldig sex sjelden er særlig godt for kvinner, har liksom ingen betydning. Anonymkode: ca68b...e91 Har dessverre akkurat samme inntrykk som deg. De bra mennene blir tatt allerede tidlig i 20-årene, mens de attraktive mennene som fortsatt er single i 30-årene er det fordi de holder på slik du beskriver. ts Anonymkode: 4a320...f8f 2
Gjest ABM Skrevet 21. mai 2021 #56 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har litt motsatt inntrykk, at det er de damene som holder litt tilbake som blir mest interessante, ettersom de pirrer jaktinnstinktet deres. Jeg øser absolutt ikke på med komplimenter, men kan være ærlig etter 2-3 dates og fortelle daten at jeg liker ham (og hva jeg evt. liker ved ham). Synes egentlig det er litt merkelig å gå på flere dates uten at man utveksler ett eneste kompliment. Da er man jo fort over på vennskap.. Tror du blander meg med noen andre her, det var ikke jeg (ts) som skrev dette. Jeg kan bli tiltrukket av introverte, sjenerte menn også, men opplever å bli dumpet av disse også. Det er nettopp det som er så frustrerende. Jeg har alltid sett på meg selv som en god menneskekjenner, og går aldri etter menn jeg anser som typiske playere. Mennene jeg dater er utelukkende tilsynelatende skikkelige menn med sunne interesser som sjeldent går på byen (ifølge de selv i hvert fall). Jeg tror ikke jeg typisk fremstår som desperat, men de gangene jeg virkelig liker noen kan jeg vise det. Å spille spill er helt ærlig noe jeg ser på som ganske barnslig, og som kanskje er spennende i tenårene, men ikke når man har bikket 30. Helt fair at man ikke blir ansett som attraktiv nok av de man selv synes er attraktive, men hvorfor gidder de da å be deg ut og gå på flere dates med deg, samt å gi inntrykk av at de liker deg? Det er dette jeg ikke forstår. Jeg er for øvrig slank og godt trent, og kler meg også femninint, så hvis jeg ikke er pen nok for de jeg liker så skyldes det nok ting jeg ikke kan gjøre noe med. ts Anonymkode: 4a320...f8f Les det jeg skrev en gang til...så kan du spørre deg hvorfor så mange av disse mennene kommer tilbake etter en stund...og ber om ett nytt forsøk..
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #57 Skrevet 21. mai 2021 Men hvorfor er du ikke interessert i de som blir interessert i deg? Er det turn off at de liker deg? Er det sånn at du liker kun de som er uinteressert og hard to get? Virker som du har mange alternativer men du liker kun de som er uoppnåelige/utilgjengelige. Anonymkode: 08654...653
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #58 Skrevet 21. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men hvorfor er du ikke interessert i de som blir interessert i deg? Er det turn off at de liker deg? Er det sånn at du liker kun de som er uinteressert og hard to get? Virker som du har mange alternativer men du liker kun de som er uoppnåelige/utilgjengelige. Anonymkode: 08654...653 De er jo interessert i henne i starten? Anonymkode: 420c8...d18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå