AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #21 Skrevet 16. mai 2021 Jeg får 0 meldinger men endel likes. Skriver heller aldri først da jenter har så mange muligheter å jeg ikke gidder å være en av mange så det der går begge veier for jeg sluttet å ta kontakt etter endel år med kjedelige samtaler. Anonymkode: 9751c...d13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #22 Skrevet 16. mai 2021 Du må slutte å tenke så mye på å bli «valgt», ts. Dersom du virkelig er så ukritisk at du etter et par møter(!) mener å kunne påstå at du virkelig setter pris på noen så trenger du hjelp til å virkelighetsorientere deg. Du kjenner ikke noen godt nok til å like dem så fort. Sett deg som mål neste gang at du ikke skal bruke under 6 måneder på å finne ut av om noen er et noenlunde ok menneske. Inntil da dater dere løslig med null forpliktelser, som det passer seg. Problemet med adferden din er nemlig denne: ingen (bortsett altså, fra de som er enda mer desperat enn deg) vil ha en partner som tar hva som helst. Dersom du blir sammen med en sånn person så setter du jo din egen verdi veldig lavt - du er en «partner som duger» og nesten hvem som helst annen kunne fylt rollen. Og den personen ønsker du ikke være. Det du ønsker av en partner er at han skal ønske seg deg. Ikke en dame, og du duger. Anonymkode: 9f5ef...2f0 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #23 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du må slutte å tenke så mye på å bli «valgt», ts. Dersom du virkelig er så ukritisk at du etter et par møter(!) mener å kunne påstå at du virkelig setter pris på noen så trenger du hjelp til å virkelighetsorientere deg. Du kjenner ikke noen godt nok til å like dem så fort. Sett deg som mål neste gang at du ikke skal bruke under 6 måneder på å finne ut av om noen er et noenlunde ok menneske. Inntil da dater dere løslig med null forpliktelser, som det passer seg. Problemet med adferden din er nemlig denne: ingen (bortsett altså, fra de som er enda mer desperat enn deg) vil ha en partner som tar hva som helst. Dersom du blir sammen med en sånn person så setter du jo din egen verdi veldig lavt - du er en «partner som duger» og nesten hvem som helst annen kunne fylt rollen. Og den personen ønsker du ikke være. Det du ønsker av en partner er at han skal ønske seg deg. Ikke en dame, og du duger. Anonymkode: 9f5ef...2f0 Her tror jeg du har misforstått noe. Jeg tar på ingen måte hva som helst, faktisk er litt av problemet at det skal mye til før jeg faller for noen. Jeg har vært på mange dates med mange ulike menn og i de fleste tilfeller oppstår det ingen interesse fra min side. Men noen ganger møter jeg menn som jeg blir umiddelbart tiltrukket av, og da er det altså det samme som skjer hver eneste gang; at det er jeg som ender opp med å bli dumpet. Og mener du i fullt alvor at man skal date noen i 6 mnd for å finne ut om man liker noen? Det har jeg virkelig ikke tid til! ts Anonymkode: 4a320...f8f 5
Gjest ABM Skrevet 17. mai 2021 #24 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Her tror jeg du har misforstått noe. Jeg tar på ingen måte hva som helst, faktisk er litt av problemet at det skal mye til før jeg faller for noen. Jeg har vært på mange dates med mange ulike menn og i de fleste tilfeller oppstår det ingen interesse fra min side. Men noen ganger møter jeg menn som jeg blir umiddelbart tiltrukket av, og da er det altså det samme som skjer hver eneste gang; at det er jeg som ender opp med å bli dumpet. Og mener du i fullt alvor at man skal date noen i 6 mnd for å finne ut om man liker noen? Det har jeg virkelig ikke tid til! ts Anonymkode: 4a320...f8f Wow du er våken? Kan jeg spørre hvor mange matcher du får på tinder?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #25 Skrevet 17. mai 2021 ABM skrev (8 minutter siden): Wow du er våken? Kan jeg spørre hvor mange matcher du får på tinder? Sist jeg sjekket hadde jeg rundt 700 «nye» matcher (vet ikke om det inkluderer de som har sendt melding). Hvor mange jeg har hatt totalt, og hvor stor andel av de jeg swiper høyre på som gjør det samme med meg aner jeg ikke. ts Anonymkode: 4a320...f8f
Gjest ABM Skrevet 17. mai 2021 #26 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sist jeg sjekket hadde jeg rundt 700 «nye» matcher (vet ikke om det inkluderer de som har sendt melding). Hvor mange jeg har hatt totalt, og hvor stor andel av de jeg swiper høyre på som gjør det samme med meg aner jeg ikke. ts Anonymkode: 4a320...f8f Takk. Akkurat det jeg trodde, jeg har aldri vært på Tinder så mulig jeg skriver noe teit..men som jeg ser det burde du optimalt sett hatt 5 matcher... Går det an å gjøre noe for å få bort fuckboysa og alle andre du ikke har kjemi med? En annen ting er de datene du har investert tid og krefter i...er det mulig du bunnsmører selvfølelsen deres så mye at de klarer sjarmere seg ett trinn opp på skalaen? Til en yngre kvinne enn deg?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #27 Skrevet 17. mai 2021 Har det helt likt selv. Syns de er kjekke og «vanlige» når jeg treffer de, men etter en mnd eller flere så er det akkurat som om de tror de blir for bra for meg. Føler meg som et fosterhjem for menn der jeg bygget dem opp til å fly videre til noe bedre. Det ironiske er at de, uten unntak (og vi snakker 5-6 stk i løpet av de siste par årene, før det har jeg vært i langvarige forhold), vil komme tilbake etter at det har gått mellom 3-12 mnd. Da har de plutselig skjønt hvor bra vi hadde det, men da er selvfølgelig døren stengt fra min side. Vil ikke ha noen som har rundet hele Tinder i håp om å finne noen flottere. Jeg tror at jeg gir for mye av meg selv. Er åpen, sprudlende og inkluderende. Har humor og er genuint interessert i de jeg dater. Gir mange komplimenter. Lurer på om det rett og slett går til hodet på dem. Tror det stemmer fordi de mennene jeg ikke er interessert i, og derved heller ikke «ser opp til» (i mangel av et bedre ord) blir veldig, veldig interesserte. Kanskje det er noe i det med at menn liker å jakte, men mest av alt virker det som at egoet deres vokser i takt med hvor lenge vi dater/er sammen, før de plutselig har funnet en «de passer bedre med» - til det kommer meldinger og telefoner om at de savner det vi hadde, tenker på meg hver dag og kan vi ikke pleeeaaaase prøve igjen. Virker også som at noen faller for utseendet mitt, men deretter føler seg truet av stillingen og utdannelsen min. De tror de får en blond bimbo som trener 5 dager i uken, mens faktum er at jeg er toppleder i en mannsdominert bransje med lang teknisk utdannelse. Først syns de det er «kult», så blir de sjalu og usikre fordi jeg elsker jobben min og prioriterer den like høyt som de selv prioriterer sin jobb. Kanskje jeg er mer teknisk og kanskje jeg har mer innsikt i typiske mannsdominerte fagfelt. Er ganske sikker på at det er en av delene eller begge som har vært medvirkende årsak (på bakgrunn av kommentarer som «er DU xxxx, det hadde jeg ikke trodd», «jeg har funnet meg en skikkelig karrierekvinne, jeg») Vil legge til at jeg stort sett dater menn med like lang utdannelse som meg selv, oppegående menn, men at selve stillingen min gjerne er høyere. Og har vi samme type stilling så forventer de nesten at jeg ikke skal reise like mye, jobbe like mye overtid eller bruke tid på å lese meg opp på mine fagområder som de gjør. Det er jeg som skal tilpasse meg, ikke dem. Aller mest tror jeg det er at jeg «dyrker» de litt, men det gjør jeg med mennesker jeg finner interessante, både menn og kvinner. Syns det er viktig å heie på gode egenskaper og gi feedback både på arbeidet de gjør og personligheten deres. For noen blir det tydeligvis feil, men det har også fungert fint både i tidligere ekteskap og samboerforhold. Vet ikke om noe har endret seg på datingfronten de siste årene, nå har jeg inntrykk av at menn er som bier som flyr fra blomst til blomst. Anonymkode: 1ead6...355 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #28 Skrevet 17. mai 2021 Tinder er et rødt flagg, mye menn med cluster B, narsissisme. Den behandlingen ts opplever er ikke normal. Anonymkode: 5365a...bd6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #29 Skrevet 17. mai 2021 Ville kommet meg av Tinder var jeg deg. Tinder kondisjonerer kvinner til å overvurdere sin egen markedsverdi, og dermed ikke lenger tenne på menn de har sjans til å holde på. Anonymkode: 4b8c3...0de 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #30 Skrevet 17. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ville kommet meg av Tinder var jeg deg. Tinder kondisjonerer kvinner til å overvurdere sin egen markedsverdi, og dermed ikke lenger tenne på menn de har sjans til å holde på. Anonymkode: 4b8c3...0de Nå er jo disse mennene i utgangspunktet interessert i ts, så det tipset der passet ikke inn i tråden. Anonymkode: 420c8...d18 5
Gjest ABM Skrevet 17. mai 2021 #31 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har det helt likt selv. Syns de er kjekke og «vanlige» når jeg treffer de, men etter en mnd eller flere så er det akkurat som om de tror de blir for bra for meg. Føler meg som et fosterhjem for menn der jeg bygget dem opp til å fly videre til noe bedre. Det ironiske er at de, uten unntak (og vi snakker 5-6 stk i løpet av de siste par årene, før det har jeg vært i langvarige forhold), vil komme tilbake etter at det har gått mellom 3-12 mnd. Da har de plutselig skjønt hvor bra vi hadde det, men da er selvfølgelig døren stengt fra min side. Vil ikke ha noen som har rundet hele Tinder i håp om å finne noen flottere. Jeg tror at jeg gir for mye av meg selv. Er åpen, sprudlende og inkluderende. Har humor og er genuint interessert i de jeg dater. Gir mange komplimenter. Lurer på om det rett og slett går til hodet på dem. Tror det stemmer fordi de mennene jeg ikke er interessert i, og derved heller ikke «ser opp til» (i mangel av et bedre ord) blir veldig, veldig interesserte. Kanskje det er noe i det med at menn liker å jakte, men mest av alt virker det som at egoet deres vokser i takt med hvor lenge vi dater/er sammen, før de plutselig har funnet en «de passer bedre med» - til det kommer meldinger og telefoner om at de savner det vi hadde, tenker på meg hver dag og kan vi ikke pleeeaaaase prøve igjen. Virker også som at noen faller for utseendet mitt, men deretter føler seg truet av stillingen og utdannelsen min. De tror de får en blond bimbo som trener 5 dager i uken, mens faktum er at jeg er toppleder i en mannsdominert bransje med lang teknisk utdannelse. Først syns de det er «kult», så blir de sjalu og usikre fordi jeg elsker jobben min og prioriterer den like høyt som de selv prioriterer sin jobb. Kanskje jeg er mer teknisk og kanskje jeg har mer innsikt i typiske mannsdominerte fagfelt. Er ganske sikker på at det er en av delene eller begge som har vært medvirkende årsak (på bakgrunn av kommentarer som «er DU xxxx, det hadde jeg ikke trodd», «jeg har funnet meg en skikkelig karrierekvinne, jeg») Vil legge til at jeg stort sett dater menn med like lang utdannelse som meg selv, oppegående menn, men at selve stillingen min gjerne er høyere. Og har vi samme type stilling så forventer de nesten at jeg ikke skal reise like mye, jobbe like mye overtid eller bruke tid på å lese meg opp på mine fagområder som de gjør. Det er jeg som skal tilpasse meg, ikke dem. Aller mest tror jeg det er at jeg «dyrker» de litt, men det gjør jeg med mennesker jeg finner interessante, både menn og kvinner. Syns det er viktig å heie på gode egenskaper og gi feedback både på arbeidet de gjør og personligheten deres. For noen blir det tydeligvis feil, men det har også fungert fint både i tidligere ekteskap og samboerforhold. Vet ikke om noe har endret seg på datingfronten de siste årene, nå har jeg inntrykk av at menn er som bier som flyr fra blomst til blomst. Anonymkode: 1ead6...355 Det du skriver samstemmer akkurat med det jeg tenker;) jeg vet nøyaktig hva som hender og hvorfor ts blir dumpet gang på gang..får vente til hun våkner
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #32 Skrevet 17. mai 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jo disse mennene i utgangspunktet interessert i ts, så det tipset der passet ikke inn i tråden. Anonymkode: 420c8...d18 Stor forskjell på hvor kresne menn er for noe kortvarig og noe langvarig. Anonymkode: 4b8c3...0de 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #33 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stor forskjell på hvor kresne menn er for noe kortvarig og noe langvarig. Anonymkode: 4b8c3...0de Finnes ålreite menn på tinder og. Jeg fant samboeren min på tinder for 4 år siden, og jeg kjenner flere andre tinderpar. Anonymkode: 02c78...b8f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #34 Skrevet 17. mai 2021 Dette var også min opplevelse av Tinder. Fant ganske fort noen jeg likte, og de var bare så ivrige og på i begynnelsen. Masse meldinger og søtprat, jeg var så fin og flott, og de planla det ene etter det andre som vi skulle gjøre. Og så etter noen uker ble det litt mer seriøst fra min side, men da ville de ikke fortsette å møtes/hadde ikke tid til forhold/utviklet ikke de rette følelsene osv. MEN så kommer de tilbake igjen etter 4-12 mnd og tror at jeg er like tilgjengelig som tidligere! Jeg har tenkt sånn at disse mennene trodde de kunne få noe bedre enn meg. De fikk meg litt for lett og når de fikk en såpass flott dame så lett, da kan de jammen få en enda bedre ved å jobbe litt. Men så gikk det ikke sånn, og da var jeg kanskje god nok allikevel.... Sånn sett er nettdating ikke mye bra for folk! Håpløs arena egentlig! Anonymkode: 50cef...d85 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #36 Skrevet 17. mai 2021 ABM skrev (8 timer siden): Takk. Akkurat det jeg trodde, jeg har aldri vært på Tinder så mulig jeg skriver noe teit..men som jeg ser det burde du optimalt sett hatt 5 matcher... Går det an å gjøre noe for å få bort fuckboysa og alle andre du ikke har kjemi med? En annen ting er de datene du har investert tid og krefter i...er det mulig du bunnsmører selvfølelsen deres så mye at de klarer sjarmere seg ett trinn opp på skalaen? Til en yngre kvinne enn deg? Det tror jeg du kan ha rett i ja. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har det helt likt selv. Syns de er kjekke og «vanlige» når jeg treffer de, men etter en mnd eller flere så er det akkurat som om de tror de blir for bra for meg. Føler meg som et fosterhjem for menn der jeg bygget dem opp til å fly videre til noe bedre. Det ironiske er at de, uten unntak (og vi snakker 5-6 stk i løpet av de siste par årene, før det har jeg vært i langvarige forhold), vil komme tilbake etter at det har gått mellom 3-12 mnd. Da har de plutselig skjønt hvor bra vi hadde det, men da er selvfølgelig døren stengt fra min side. Vil ikke ha noen som har rundet hele Tinder i håp om å finne noen flottere. Jeg tror at jeg gir for mye av meg selv. Er åpen, sprudlende og inkluderende. Har humor og er genuint interessert i de jeg dater. Gir mange komplimenter. Lurer på om det rett og slett går til hodet på dem. Tror det stemmer fordi de mennene jeg ikke er interessert i, og derved heller ikke «ser opp til» (i mangel av et bedre ord) blir veldig, veldig interesserte. Kanskje det er noe i det med at menn liker å jakte, men mest av alt virker det som at egoet deres vokser i takt med hvor lenge vi dater/er sammen, før de plutselig har funnet en «de passer bedre med» - til det kommer meldinger og telefoner om at de savner det vi hadde, tenker på meg hver dag og kan vi ikke pleeeaaaase prøve igjen. Virker også som at noen faller for utseendet mitt, men deretter føler seg truet av stillingen og utdannelsen min. De tror de får en blond bimbo som trener 5 dager i uken, mens faktum er at jeg er toppleder i en mannsdominert bransje med lang teknisk utdannelse. Først syns de det er «kult», så blir de sjalu og usikre fordi jeg elsker jobben min og prioriterer den like høyt som de selv prioriterer sin jobb. Kanskje jeg er mer teknisk og kanskje jeg har mer innsikt i typiske mannsdominerte fagfelt. Er ganske sikker på at det er en av delene eller begge som har vært medvirkende årsak (på bakgrunn av kommentarer som «er DU xxxx, det hadde jeg ikke trodd», «jeg har funnet meg en skikkelig karrierekvinne, jeg») Vil legge til at jeg stort sett dater menn med like lang utdannelse som meg selv, oppegående menn, men at selve stillingen min gjerne er høyere. Og har vi samme type stilling så forventer de nesten at jeg ikke skal reise like mye, jobbe like mye overtid eller bruke tid på å lese meg opp på mine fagområder som de gjør. Det er jeg som skal tilpasse meg, ikke dem. Aller mest tror jeg det er at jeg «dyrker» de litt, men det gjør jeg med mennesker jeg finner interessante, både menn og kvinner. Syns det er viktig å heie på gode egenskaper og gi feedback både på arbeidet de gjør og personligheten deres. For noen blir det tydeligvis feil, men det har også fungert fint både i tidligere ekteskap og samboerforhold. Vet ikke om noe har endret seg på datingfronten de siste årene, nå har jeg inntrykk av at menn er som bier som flyr fra blomst til blomst. Anonymkode: 1ead6...355 Kjente meg veldig igjen i dette. Jeg er riktig nok ikke toppleder, men har en lang utdanning og en bra jobb, og har ofte kommet lenger enn de jeg dater sånn karrieremessig. Opplever ofte at jeg er i stand til å parkere de i diskusjoner, ved at jeg kan komme med tall og fakta de ikke husker/har fått med seg. Virker som enkelte menn også blir skremt av dette, at det faktisk henger igjen et eller annet biologisk eller kulturelt som gjør at mannen har behov for å føle seg smartest og sterkest i forholdet. I tillegg virker det som om det har skjedd et eller annet på datingsmarkedet de siste årene. At folk har blitt mer kyniske, og kanskje gir mindre genuin oppmerksomhet. Spiller spillet mer. Så når disse mennene først møter noen som viser oppriktig interesse går det helt til hodet på de. Tror jeg har landet på at jeg må holde kortene tettere til brystet og ikke avsløre interessen min så tidlig i relasjonen. Men trist at man ikke bare kan være seg selv. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var også min opplevelse av Tinder. Fant ganske fort noen jeg likte, og de var bare så ivrige og på i begynnelsen. Masse meldinger og søtprat, jeg var så fin og flott, og de planla det ene etter det andre som vi skulle gjøre. Og så etter noen uker ble det litt mer seriøst fra min side, men da ville de ikke fortsette å møtes/hadde ikke tid til forhold/utviklet ikke de rette følelsene osv. MEN så kommer de tilbake igjen etter 4-12 mnd og tror at jeg er like tilgjengelig som tidligere! Jeg har tenkt sånn at disse mennene trodde de kunne få noe bedre enn meg. De fikk meg litt for lett og når de fikk en såpass flott dame så lett, da kan de jammen få en enda bedre ved å jobbe litt. Men så gikk det ikke sånn, og da var jeg kanskje god nok allikevel.... Sånn sett er nettdating ikke mye bra for folk! Håpløs arena egentlig! Anonymkode: 50cef...d85 Helt enig med deg, jeg føler dette er skyggesiden ved Tinder og nettdating generelt. At alt blir så tilgjengelig, og det finnes så mange muligheter man kan utforske. Hvis man plutselig får sjans på en bra dame, så må det vel finnes noen enda yngre og enda penere der ute man kan ha sjans på? AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du tjukk TS? Anonymkode: 7c165...eb4 Nei. ts Anonymkode: 4a320...f8f 1
Gjest ABM Skrevet 17. mai 2021 #37 Skrevet 17. mai 2021 Ts kan jeg spørre- den siste mannen, hvor mange dates...over hvor lang tid..og på hvilken date pulte dere?
Gjest ABM Skrevet 17. mai 2021 #38 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ah, det uthevede er helt håpløst. De gjør de tingene, så må vi likevel ta det for god fisk at de overhode ikke er interessert 🤦🏼♀️ Han siste jeg datet gjorde alt det og ba meg ut på en fjerde date, før vi skulle møtes på den fjerde daten sender han melding at han mistet interessen og at jeg også sikkert hadde mistet den. Jeg bare wtf? Var bare et par dager etter tredje date hvor han kysset meg og sa han gledet seg til å se meg igjen. Så skal jeg likevel skjønne at han selvsagt ikke var interessert. Forskjellen på oss og dem er vel at de ikke legger så mye i ord og handling, det er nok den harde sannheten her. Anonymkode: 420c8...d18 Nei den harde sannheten er at biologien jobber mot både deg og mannen. Jeg tror du velger riktig mann men feil strategi, jeg tror mannen oppriktig ønsker et forhold og savner nærhet og sex.. Men han vil ikke vente, derfor dater han 3-4 stk samtidig og faller i honningfella.. Han velger hun som puler først...Mens en oppegående jente som deg vil unngå fuckboysa og Kysser først på 3dje date...noen uker senere innser han at han tenkte med pikken og kommer tilbake til deg...men da er tilliten opplagt borte..
Gjest Jaconandersen Skrevet 17. mai 2021 #39 Skrevet 17. mai 2021 (endret) Dette er helt vanlig på tinder og nettdating. De mest populære mennene svømmer i tilbud. De velger og vraker. Så blir kvinnene som ikke blir valgt bitter. De stemmer merkelig ved valg. Og til slutt står de upopulære karene med svarteper. De blir hatet uten grunn, får ikke partner og med merkelige politikere. Endret 17. mai 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #40 Skrevet 17. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Finnes ålreite menn på tinder og. Jeg fant samboeren min på tinder for 4 år siden, og jeg kjenner flere andre tinderpar. Anonymkode: 02c78...b8f Så klart. Jeg sier heller ikke at menn på Tinder ikke er "ålreite". Jeg bare konstaterer det faktum at det er stor forskjell på hvilke krav menn har til noen de puler i skjul, og hvilke krav de har til noen de vil bli sett offentlig med, introdusere for venner og familie etc. Mange kvinner som har vært lenge på Tinder blir stuck i en loop hvor det blir veldig mye kortvarige affærer med menn som ikke vil ha noe seriøst (med dem). Og fordi de opplever å få litt oppmerksomhet fra dem for kortvarige affærer justerer også bevisstheten deres seg dithen at de tror de kan velge fra "øverste hylle" også når det gjelder langvarige ting. Over tid så mister de altså den naturlige selvinnsikten mennesker i utgangspunktet har til å velge blant mer realistiske prospekter. Og da er de det man kaller for "Tinder-skada". D.v.s. de har mistet evnen til å tenne på menn de realistisk kunne hatt sjans på. Anonymkode: 4b8c3...0de 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå