Gå til innhold

Faen, jeg var uheldig og rygget inn i en stor stein på en parkeringsplass da jeg skulle på skogstur, har kasko men får vel ikke dekket det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg klarte å rygge litt for langt da jeg skulle rygge på plass så jeg rygget i en stor stein og fikk en del skader på bilen. Jeg har kasko men har kjørt rundt 3000 km over årlig kjørelengde, får jeg dekket skadene da eller hvordan gjøres dette? Er forsikret i Storebrand 

Anonymkode: 2755e...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg klarte å rygge litt for langt da jeg skulle rygge på plass så jeg rygget i en stor stein og fikk en del skader på bilen. Jeg har kasko men har kjørt rundt 3000 km over årlig kjørelengde, får jeg dekket skadene da eller hvordan gjøres dette? Er forsikret i Storebrand 

Anonymkode: 2755e...f67

https://www.storebrand.no/privat/forsikring/bilforsikring

ring til kunde service hos Storebrand, så forklarer de hvordan du går fram.

Anonymkode: 4b641...c99

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo, du kan bruke forsikringen din. Du får sannsynligvis avkortning fordi du har kjørt for langt. Får du i tillegg bonustap, bør du sjekke om det egentlig vil lønne seg å bruke forsikringen. 

Anonymkode: 219a3...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De gangene vi har regnet på tilsvarende, har vi konkludert med at bonustap er dyrere enn å bare ta regningen selv. Unntaket var den gangen reperasjonen kostet 35 000, da regnet vi ut at det kostet oss ca 16 000 å bruke forsikringen. Hadde på det tidspunktet full opptjening, og ingen avkorting. 

Anonymkode: 1a03e...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring Storebrand og snakk med dem - det er de som kan svare på det.

Anonymkode: 796be...4c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...