Gå til innhold

Gutter på tinder er direkte groteske og uhyggelige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt sjokkert over hvor mange gutter som er direkte, og sier rett frem at de vil ha et knull. Samtidig beskriver de fra punkt til prikke hva de skal gjøre med kroppen din.

Unnskyld meg, det er det MEST jævlige og turnoff greia en gutt kan gjøre. Å bare utlevere seg så jævlig billig, uten noe form for selvrespekt er direkte trist og sjokkerende. Hvorfor har det blitt en trend å være så billig som mulig, og så «løs» som mulig? Det finnes INGENTING attraktivt eller pirrende ved det.

Anonymkode: abce4...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir sjokkert over hvor vanlig det er ifølge folk her på kg. Har selv opplevd det også men da mest med menn som i Tinder profilen sin hinter eller sier de ikke er ute etter noe langvarig forhold, og da er det litt forventet 😅
Er det virkelig så mange som gjør det uten at det er hintet til det på forhånd? Jeg lurer oppriktig. Da min erfaring er noe annet og de fleste faktisk er interessert i å vite mer om meg og mine interesser. 

Anonymkode: b2194...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Bergen
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir helt sjokkert over hvor mange gutter som er direkte, og sier rett frem at de vil ha et knull. Samtidig beskriver de fra punkt til prikke hva de skal gjøre med kroppen din.

Unnskyld meg, det er det MEST jævlige og turnoff greia en gutt kan gjøre. Å bare utlevere seg så jævlig billig, uten noe form for selvrespekt er direkte trist og sjokkerende. Hvorfor har det blitt en trend å være så billig som mulig, og så «løs» som mulig? Det finnes INGENTING attraktivt eller pirrende ved det.

Anonymkode: abce4...86e

Mitt inntrykk er at Tinder for de fleste gutter er en mulighet for sex og ikke for å date. Og når sex er målet blir jo det naturlig fokus i samtalen for dem. Burde skrevet dette i teksten sin så var man informert/advart på forhånd ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...