Gå til innhold

Hvilke mennesker synes du synd på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet at å si at det er synd på noen egentlig ikke er pent sagt, men ærlig talt så finnes det mennesker man synes synd på. Jeg må si: ensomme mennesker. De som prøver å bli kjent med andre og være sosiale, men som andre allikevel tar motstand fra. Trist 😢 

Anonymkode: 369c3...374

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes mest synd på de som er født med en sykdom som begrenser de, noe der der ikke hjelper " å jobbe med seg selv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes synd på folk med personlighetsforstyrrelser, fordi de alltid vil føle seg misforstått i verden, og det ikke finnes noen reell terapi som kan ta det vekk. 

Anonymkode: 3b06c...c2f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rasister og folk som "spiser" alt som media serverer...

Anonymkode: 3666c...23a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ensomme eldre menn som bor alene. Kvinner er flinke å ta kontakt med andre. Og tør å være sårbare. Men disse mennene som er gamle nå og er alene, er oppdratt til å tenke at de må være emosjonelt ensomme med sine bekymringer og tanker. 

Og så synes jeg synd på enslige mødre eller fedre ( og deres barn) med dårlig økonomi, som har barna alene og har lite eller intet nettverk. Det finnes dem som bor i små leiligheter med barn og ikke har familie rundt seg og er i lavlønnet yrker og kan bare se langt etter å eie bil, ha sjangs i dating, finne seg venner eller ha en sunn psyke. Det er tøft å være alene som forelder.

Værst er barn som har det tøft på en slags måte. som bare har en mor eller far og ikke opplever koselige gøye ting i hverdagen, bor trangt, ikke får gaver til jul og bursdag. 

Endret av lillevill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rasister og folk som "spiser" alt som media serverer...

Anonymkode: 3666c...23a

Blir bra oppgitt over foreldrene mine der til tider 🙈☠️ Prøvd å si at de kan ikke tro alt de leser.... Men det hjelper lite så nå har jeg bare sluttet å si noe. 

Anonymkode: f0317...7dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på alle som sliter med ett eller annet i livet. De som føler at hver dag er en evig kamp.❤️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Mennesker som har opplevd, omsorgssvikt, mobbing, overgrep og de som har mistet noen i selvmord/drap/ulykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Egentlig ingen. Fordi det hjelper ingen å synes synd på. Det virker derimot bare nedlatende. Mennesker jeg har stor sympati med derimot er mennesker som står på og gjør alt for å jobbe seg gjennom ting som opplever gjentagende motgang.

Anonymkode: e1ff8...e35

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som er så intelligente at de må leve i en verden der så å si alle andre er psykisk utviklingshemmede i forhold (nei, jeg synes ikke synd på meg selv).

Anonymkode: a5aaf...5bf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (7 minutter siden):

Mennesker som har opplevd, omsorgssvikt, mobbing, overgrep og de som har mistet noen i selvmord/drap/ulykke. 

Enig. Barn som opplever overgrep, vold, omsorgssvikt, mobbing. Barnevernsbarn. Mennesker som blir voldtatt, utsatt for tortur eller lever i voldelige forhold. Flyktninger. De som mister folk i selvmord, ulykker eller veldig brått. De med (kroniske) psykiske lidelser. Andre med uhelbredelig sykdom. Demente, pleietrengende og ensomme eldre.

Endret av Gjenferdet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes synd på fattige og ensomme mennesker.

Anonymkode: ae251...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg ville blitt Dan Bilzerian. Iallfall miniversjonen, kanskje 200 mill ikke er nok.

denne var nok i feil tråd, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes oppriktig synd på de som driter i all selvrespekt og respekt for familie, og gjør absolutt hva som helst for å bli kjendis, uten å ha så mye som antydning til talent eller å ha utrettet noe bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pikaboo skrev (4 minutter siden):

Jeg synes oppriktig synd på de som driter i all selvrespekt og respekt for familie, og gjør absolutt hva som helst for å bli kjendis, uten å ha så mye som antydning til talent eller å ha utrettet noe bra. 

Stort sett alle «influencere» altså?

Anonymkode: 26fa3...56c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Stort sett alle «influencere» altså?

Anonymkode: 26fa3...56c

I hvert fall veldig mange av dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Egentlig ingen. Fordi det hjelper ingen å synes synd på. Det virker derimot bare nedlatende. Mennesker jeg har stor sympati med derimot er mennesker som står på og gjør alt for å jobbe seg gjennom ting som opplever gjentagende motgang.

Anonymkode: e1ff8...e35

Dette. Jeg er så enig!

Anonymkode: 844a4...bff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Miljøaktivister. Hjernevaska folk.

Folk som uopplyste.

Anonymkode: 65bcf...815

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes synd på dem som har mistet barna/et sitt, eller plutselig har mistet en kjær i ulykke, drap eller selvmord.

Synes synd på dem som må leve med fysiske eller psykiske store smerter. 

Dem som er ulykkelige. 

Anonymkode: fde01...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som lever i krigsområder eller er så fattige at de sliter med helt basale ting som mat og helsehjelp. 

Dernest synes jeg synd på mennesker som er alvorlig syke/uføre og mennesker som må leve med arbeidsledighet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...