Gå til innhold

Hva er den fineste strikkegenseren/koften du vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mine er Osrose, Afmæli, Fana og Kristtjørn ☺️ 

Gøy å kunne få inspirasjon fra hverandre! 

Anonymkode: a3170...554

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kofter: vossakofta, rygjakofta og valdreskofta, gretekofta, osroso, løvfalljakka

Gensere: riddari, afmæli, svartulvgenseren, Per Spook-genseren (klassiker fra 80-tallet), cortinagenseren (spiller ingen rolle at den er veldig veldig mye brukt)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt eget design er selvfølgelig finest:nigo:... Men bortsett fra det liker jeg Álafoss, Aftur og Alasuq (bare IKKE i de mest poppis fargene rustrød/aqua) og Elinagenseren

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kofter; Bøvertun, Lom, og Meldal ❤️
har egentlig ikke funnet en favorittgenser enda, er mange fine, men jeg liker bedre kofter så det er stort sett det som strikkes 😛 

er veldig fornøyd med lothepus fjorden som jeg strikket til min samboer da ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (14 timer siden):

Umulig å velge. Alle sammen, som Bestemor strikker til meg :hjerte:

Hvilke har bestemoren din strikket til deg da? ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penny_Lane skrev (12 timer siden):

Hvilke har bestemoren din strikket til deg da? ☺️

Noen OL- gensere, VM- gensere, setedalskofte, en annen kofte jeg ikke vet hva heter, Når jeg tenker meg om kan det være en islender, som kofte :klo:  noen lokale fra der jeg kommer fra, sirdalskofte, mariuskofte, mariusgensre og fanagenser, som jeg kommer på i farten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 15.5.2021 den 12.13):

Noen OL- gensere, VM- gensere, setedalskofte, en annen kofte jeg ikke vet hva heter, Når jeg tenker meg om kan det være en islender, som kofte :klo:  noen lokale fra der jeg kommer fra, sirdalskofte, mariuskofte, mariusgensre og fanagenser, som jeg kommer på i farten.

Oi! Så heldig du er som har fått så mange 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så mange fine! 🥰 Fikk mye inspirasjon til nye strikkeprosjekter! 

Knirke skrev (På 13.5.2021 den 8.54):

Mitt eget design er selvfølgelig finest:nigo:... Men bortsett fra det liker jeg Álafoss, Aftur og Alasuq (bare IKKE i de mest poppis fargene rustrød/aqua) og Elinagenseren

Hvor finner jeg dine design da? 🙊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så mange fine! 🥰 Fikk mye inspirasjon til nye strikkeprosjekter! 

Hvor finner jeg dine design da? 🙊

Eeeeh... Har ikke publisert de ennå:blush:... Holder på å test-strikke for harde livet, sånn at oppskriften skal bli helt riktig i alle størrelser. Men de to genserne jeg har gjort ferdig har blitt veldig godt mottatt😊

Må jo nesten ta med Riddari som en favorittgenser også. Har alltid synes den var litt kjedelig, men noen fargekombinasjoner er bare helt nydelige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert kjedelig men jeg synes faktisk Setesdalsgenser (med bånd i halsen) er finest. Strikket den til en venn for mange år siden, men har ikke satt meg ned og strikket til meg selv. 

904tema15-39.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (På 12.5.2021 den 21.03):

Kofter: vossakofta, rygjakofta og valdreskofta, gretekofta, osroso, løvfalljakka

Gensere: riddari, afmæli, svartulvgenseren, Per Spook-genseren (klassiker fra 80-tallet), cortinagenseren (spiller ingen rolle at den er veldig veldig mye brukt)

Får en nydelig riddari og dropar hjem denne uken 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blomsterkofta til meg selv. Ellers liker jeg skógafjell-genseren som jeg holder på med til mannen. 🙂

Anonymkode: 18665...22f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...