AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Del Skrevet 12. mai 2021 Mine er Osrose, Afmæli, Fana og Kristtjørn ☺️ Gøy å kunne få inspirasjon fra hverandre! Anonymkode: a3170...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. mai 2021 #2 Del Skrevet 12. mai 2021 Kofter: vossakofta, rygjakofta og valdreskofta, gretekofta, osroso, løvfalljakka Gensere: riddari, afmæli, svartulvgenseren, Per Spook-genseren (klassiker fra 80-tallet), cortinagenseren (spiller ingen rolle at den er veldig veldig mye brukt) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 13. mai 2021 #3 Del Skrevet 13. mai 2021 Mitt eget design er selvfølgelig finest... Men bortsett fra det liker jeg Álafoss, Aftur og Alasuq (bare IKKE i de mest poppis fargene rustrød/aqua) og Elinagenseren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 13. mai 2021 #4 Del Skrevet 13. mai 2021 Kofter; Bøvertun, Lom, og Meldal ❤️ har egentlig ikke funnet en favorittgenser enda, er mange fine, men jeg liker bedre kofter så det er stort sett det som strikkes 😛 er veldig fornøyd med lothepus fjorden som jeg strikket til min samboer da ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. mai 2021 #5 Del Skrevet 14. mai 2021 Umulig å velge. Alle sammen, som Bestemor strikker til meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny_Lane Skrevet 14. mai 2021 #6 Del Skrevet 14. mai 2021 Sola de skrev (14 timer siden): Umulig å velge. Alle sammen, som Bestemor strikker til meg Hvilke har bestemoren din strikket til deg da? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. mai 2021 #7 Del Skrevet 15. mai 2021 Penny_Lane skrev (12 timer siden): Hvilke har bestemoren din strikket til deg da? ☺️ Noen OL- gensere, VM- gensere, setedalskofte, en annen kofte jeg ikke vet hva heter, Når jeg tenker meg om kan det være en islender, som kofte noen lokale fra der jeg kommer fra, sirdalskofte, mariuskofte, mariusgensre og fanagenser, som jeg kommer på i farten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny_Lane Skrevet 16. mai 2021 #8 Del Skrevet 16. mai 2021 Sola de skrev (På 15.5.2021 den 12.13): Noen OL- gensere, VM- gensere, setedalskofte, en annen kofte jeg ikke vet hva heter, Når jeg tenker meg om kan det være en islender, som kofte noen lokale fra der jeg kommer fra, sirdalskofte, mariuskofte, mariusgensre og fanagenser, som jeg kommer på i farten. Oi! Så heldig du er som har fått så mange 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #9 Del Skrevet 16. mai 2021 Så mange fine! 🥰 Fikk mye inspirasjon til nye strikkeprosjekter! Knirke skrev (På 13.5.2021 den 8.54): Mitt eget design er selvfølgelig finest... Men bortsett fra det liker jeg Álafoss, Aftur og Alasuq (bare IKKE i de mest poppis fargene rustrød/aqua) og Elinagenseren Hvor finner jeg dine design da? 🙊 Anonymkode: a3170...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 16. mai 2021 #10 Del Skrevet 16. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Så mange fine! 🥰 Fikk mye inspirasjon til nye strikkeprosjekter! Hvor finner jeg dine design da? 🙊 Anonymkode: a3170...554 Eeeeh... Har ikke publisert de ennå... Holder på å test-strikke for harde livet, sånn at oppskriften skal bli helt riktig i alle størrelser. Men de to genserne jeg har gjort ferdig har blitt veldig godt mottatt😊. Må jo nesten ta med Riddari som en favorittgenser også. Har alltid synes den var litt kjedelig, men noen fargekombinasjoner er bare helt nydelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. mai 2021 #11 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg er sikkert kjedelig men jeg synes faktisk Setesdalsgenser (med bånd i halsen) er finest. Strikket den til en venn for mange år siden, men har ikke satt meg ned og strikket til meg selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. mai 2021 #12 Del Skrevet 16. mai 2021 Ullvott skrev (På 12.5.2021 den 21.03): Kofter: vossakofta, rygjakofta og valdreskofta, gretekofta, osroso, løvfalljakka Gensere: riddari, afmæli, svartulvgenseren, Per Spook-genseren (klassiker fra 80-tallet), cortinagenseren (spiller ingen rolle at den er veldig veldig mye brukt) Får en nydelig riddari og dropar hjem denne uken 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Del Skrevet 16. mai 2021 Neskofta er favoritten Anonymkode: 66a01...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #14 Del Skrevet 19. mai 2021 Blomsterkofta til meg selv. Ellers liker jeg skógafjell-genseren som jeg holder på med til mannen. 🙂 Anonymkode: 18665...22f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå