Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #221 Skrevet 2. mai 2006 Han får seg vel ikke noe som er lovlig da... kan ikke være så "überhått" gitt. ← Bare vent - om 1 år får han lappen og kan råne rundt og da har han plass til hele 4 slike små snupper
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #222 Skrevet 2. mai 2006 "Jeg er 25 og bruker stadig ordet "fittetryne"..." Hmm, hva er feil med dette innlegget? Frysepulver, jeg råder deg til å byttenick til "Ms Trash" øyeblikkelig. :D ← Jeg syns begge parter er svært usakelige her. Argumenter som "Du er ikke gammel nok til å være her", finner jeg litt merkelig når det er de samme folka som sitter å kritiserer, ler og skjærer alle over en kam når det gjelder mote.no. Er det en moden oppførsel for en som er voksen/gammel nok til å være på kvinneguiden ? Og på den andre siden, kommentarer som "Jeg er ikke 50 år og har strekkmerker" eller noe i den dur, er like ille, la ikke 'debatten' styre inn på vekt, slanking og utseende, de er bare for barnslig. Mange tar seg faktisk nær av slike barnslige utsagn. Men tilbake til mote.no, dere sier de er mange slanke-tråder der og folk som spør om hvordan de kan se tynnere ut i ulike bukser. Vi på mote.no prøver å forhindre at slike tråder skal blir opprettet. Ett fåtall medlemmer (gjerne nye) står ofte bak slike topicer, av den grunn at de ikke er kjente med reglemanget, eller lignende ting. Til slutt vil jeg si at svært mange mote.no medlemmer er hyggelige og oppegåendes mennesker som er svært interessert i mote eller som bare er på forumet for å få tips (og ja, det fins faktisk en hel del som kan mye og er villige til å hjelpe alle som spør, noe som dere her kanskje ikke har lagt merke til ved å trykke på topicer med navn "bikbok klær, hvor hen?"), og de er gjerne fra alderen 13 og oppover, så det blir for dumt å mene at alle som er yngre enn 15 er fjortisser og har dårlig stil. Jeg syns vi burde slutte av denne debatten snart, og aksepterere at mote.no er som det er, og det samme med kvinneguiden. ← men jeg kan ikke helt huske å ha sett masse innlegg om at "vi" krisiserer slanketråder? :klø: Tror det er mer slanking her enn hos dere Fy faen så masse trashy bittre kvinnfolk det må være her inne ass. Sitte og rakke ned på et annet forum(som forestn er en mill ganger bedre enn denne trash haugen) fordi atte man er missunnelige på at det finnes folk som har mer greie på klær å sånt og har bedre stil enn dere som vaser rundt i grilldress på jakt etter neste runkekrem. Max patetisk lissm. Tenk å føle seg truet av at folk har råd til Chanel vesker når ikke du har. Gååååååååre an ass.... ← Hva vet vel du om jeg har bedre eller dårligere stil enn andre? Jeg tror jeg har litt greie på klær jeg da, mange som misunner meg klesskapene mine ihvertfall... Har råd til Chanelveske jeg, og skal nok kjøpe meg en en dag MEN; jeg håper ikke innleggene på mote.no gjenspeiler hvordan brukerne er ellers. Håper heller at det kan sammenliknes med "bridezillaene" her på KG (de disser jeg OGSÅ forøvrig ) Ellers er jeg glad for at jeg har lært å skrive...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #223 Skrevet 2. mai 2006 Haha.. Jeg blir 16 i år da Han er veldig hått..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. mai 2006 #224 Skrevet 2. mai 2006 Onkel? ← Og Miloine: Skikkelig bra innlegg "Krem i røret" Det var jo også en måte å si det på Denne tråden var virkelig dagens underholdning! :grine2:
Gjest Miloine Skrevet 2. mai 2006 #225 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Og Miloine: Skikkelig bra innlegg "Krem i røret" Det var jo også en måte å si det på Denne tråden var virkelig dagens underholdning! :grine2: ← :bukke: Som tidligere nevnt har jeg jo vært på kurs i hele dag "hvordan se yngre ut, når du nærmer deg 40" sånn kurs har jeg vært på i dag! Så ser jeg jo denne tråden, som er midt i blinken! Tøft Endret 2. mai 2006 av Miloine
Gjest Miloine Skrevet 2. mai 2006 #227 Skrevet 2. mai 2006 Miloine: Er det bilde av deg? ← Ja, ser du hvor støgg jeg er..........full av Botox og uten mimikk.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #228 Skrevet 2. mai 2006 Mm.. Har ikke en "moden kvinne på din alder" andre ting å gjøre på en tirsdagskveld?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #229 Skrevet 2. mai 2006 Haha.. Jeg blir 16 i år da Han er veldig hått.. ← Dette er vel håttere, med røyk i kjeften
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #230 Skrevet 2. mai 2006 Haha.. Jeg blir 16 i år da Han er veldig hått.. ← Ah digg. La meg bare hente bilen og noe godteri, så kommer jeg og lokker deg anytime beibi ;)
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #231 Skrevet 2. mai 2006 Mm.. Har ikke en "moden kvinne på din alder" andre ting å gjøre på en tirsdagskveld? ← Satan for frekke fantebarn!
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #233 Skrevet 2. mai 2006 Mm.. Har ikke en "moden kvinne på din alder" andre ting å gjøre på en tirsdagskveld? ← En moden kvinne, det var pent sagt! Du forstår det lille småttis, at en moden Qvinde har tid til det meste, jobb, unger, husarbeid og slappe av med dataen mens gubben fingerpuler deg og du ser på tv! Sånn har vi det, morra de også helt sikkert
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #234 Skrevet 2. mai 2006 Røyk er ikke hått.. ← Nei, det stemmer det, det er UT det...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #235 Skrevet 2. mai 2006 Nei, nå skal jeg nettshoppe litt jeg.. Well, because, you know; I CAN! Takk for fantastisk underholdning i dag..
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #236 Skrevet 2. mai 2006 En moden kvinne, det var pent sagt! Du forstår det lille småttis, at en moden Qvinde har tid til det meste, jobb, unger, husarbeid og slappe av med dataen mens gubben fingerpuler deg og du ser på tv! Sånn har vi det, morra de også helt sikkert ←
Gjest Miloine Skrevet 2. mai 2006 #237 Skrevet 2. mai 2006 En moden kvinne, det var pent sagt! Du forstår det lille småttis, at en moden Qvinde har tid til det meste, jobb, unger, husarbeid og slappe av med dataen mens gubben fingerpuler deg og du ser på tv! ← bra talt
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #238 Skrevet 2. mai 2006 (endret) Slettet av meg selv Endret 2. mai 2006 av Sukkerert
Gjest Miloine Skrevet 2. mai 2006 #239 Skrevet 2. mai 2006 Dette kaller jeg lavmål fra dem! Du har min fulle sympati
Gjest -eline- Skrevet 2. mai 2006 #240 Skrevet 2. mai 2006 Bare vent - om 1 år får han lappen og kan råne rundt og da har han plass til hele 4 slike små snupper ← ...i mine øyne så gjør det han ikke akkurat überhått, gutter med bil som kjører på smårips som ikke er lovlig er regelrett patetisk... men hva vet vel jeg, er jo ei gammel røy på 25! Livet er jo over her!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå