Gå til innhold

Tanuki prøver på Baby2.0 --Nå eller aldri--


Tanuki

Anbefalte innlegg

Så har vi endelig blitt enige om at tiden er inne for å prøve på nr 2! Jeg bikker 32 veldig snart, mens mannen er 36. Jeg er kjent for å være utrolig ubesluttsom, så i grunn var det like greit at mannen satte foten ned og sa det er på tide å begynne. I følge ham selv har han vært klar lenge for nr 2. Vel, klar i hodet er en ting, men det har skjedd så mye i livene våre de siste årene at jeg skjønner virkelig ikke hvordan Baby 2.0 skulle ha vært mulig. 

Uansett, litt om meg, eller oss. Vi bor i Sør-Korea, vi regner oss begge som innvandrere her, mannen har bodd her siden han var 19, mens jeg flyttet hit som 20-åring i 2009. Hadde et 3-års opphold i Norge og mannens land, men bestemte oss for at Korea er landet vi trives i, i hvertfall inntill videre.

Mannen og jeg: samboere i ca 7 år, gift i nesten 3 år. Kommer til å refere til han som WN, og sønnen vår som T. Han er fra et annent land i regionen.

Hvordan dette skal gå ander jeg ikke! Håper det ender i en liten baby, men det er mye som skjer rundt oss. Utenom pandemien så har det skjedd en stor rift mellom meg og mine foreldre, WNs foreldre er omtrent ikke i bildet, og han har akkurat begynt å jobbe i en by som er 5 timer unna med bil. Selv er jeg hjemmeværende, på papiret, men har likevell mye som skjer, spesielt ang skolegang for T. 

Det første jeg må gjøre, som jeg gruer meg litt til, er å dra til sykehuset for å fjerne spiralen. Ikke redd for selve prosedyren, men må regne med å gå alene, og da er språk en utfordring. Foretrekker kvinnelig gyn, men om jeg vil kommunisere på engelsk så er det ikke sikkert at jeg ikke ender opp med en mannlig gyn. Uansett får jeg kvinne meg opp og bare dra til sykehuset!!  Drømmen er å få en jente, men har følelsen av at det blir gutt uansett, vet ikke hvorfor:O

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...