Gå til innhold

Hvorfor svarer kvinner for menn og later som om de vet hva menn tenker? Kropp og utseende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ABM skrev (2 minutter siden):

Jeg liker kvinner med "feil" Brune, tynne ungdommer er usexuellt og turnoff, hvilken kategori menn var jeg i sa du?

50 år gammel gift mann, er du. Irrelevant for meg som ikke treffer menn på den alderen. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

50 år gammel gift mann, er du. Irrelevant for meg som ikke treffer menn på den alderen. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Sto ingenting om aldersgrense i HI som jeg svarte på..derimot sto det at menn som meg, (som en tynn jentunge som deg ikke har draget på) bare løy om preferanser for å få seg et ligg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og langt ifra perfekt, har den uperfekte kroppen som menn ikke liker. Jeg er lei av at kvinner sier til meg at menn liker kroppen min når de åpenbart ikke gjør det. De eneste som tenner på min kropp er desperate menn på 50 år som ikke har hatt sex på 20 år. Jeg er selv under 30. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Jeg er 45 år, veier for mye og er nok så uperfekt som det er mulig å være, men menn liker meg alikevel. Til og med menn på min alder eller yngre, og jeg har aldri hatt problemer med å få kjæreste. Det er forøvrig jeg som har brutt med kjærestene mine også så de har ikke vært sammen med meg kun for å få sex.

Anonymkode: 66fd3...ac4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dama er trent er for meg et must. Må ikke være super fit men en sunn kvinnekrop. Blir man for tynn er det ikke sundt igjen. Er selv opptatt av trening og en sunn livsstil/kosthold. Er ikke fanatiker, men har det mye bedre med meg selv og hormonbalansen er viktig å ha i balanse for å være lykkelig og mindre stresset/sur. Vi tar spa (badsstu og boblebad samt isbading om vinteren) flere ganger i uken. For meg er det viktig at dama tenker likt som meg og ikke er redd for å gå i fjellet 3 dager uten å måtte ha shampoo og tilgang på varm dusj. 

Anonymkode: 80400...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg forstår det ikke. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Da tror jeg du rett og slett er utrolig overfladisk, eller har litt tungt for det. Har du aldri vært forelsket i noen som ikke er helt perfekt? 

Anonymkode: 06732...99c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da tror jeg du rett og slett er utrolig overfladisk, eller har litt tungt for det. Har du aldri vært forelsket i noen som ikke er helt perfekt? 

Anonymkode: 06732...99c

Jo, mange ganger. Men de blir jo perfekte for meg når jeg er forelsket i de, uansett hvilke "feil" eller "skavanker" de har. Men jeg skjønner ikke hvordan menn kan se meg sånn når jeg har så mange feil som jeg har 

Anonymkode: 7364e...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo, mange ganger. Men de blir jo perfekte for meg når jeg er forelsket i de, uansett hvilke "feil" eller "skavanker" de har. Men jeg skjønner ikke hvordan menn kan se meg sånn når jeg har så mange feil som jeg har 

Anonymkode: 7364e...bc3

Hvordan klarer du å se andre sånn... med alle de feil de har?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 17.07):

Men du gjør jo akkurat det samme som du beskylder andre kvinner for - du forteller hva menn liker eller ikke basert på dine egne negative erfaringer.

Jeg er utstelt ofte. 30 år. BMI på 28. Kviser til tider. Litt mage og gigantiske hårete bein. Små pupper. Sminker meg ikke. Har mye luftavgang pga IBS. Høres det ut som menn lett vil tenne på meg?

Det er bare at det gjør de. Mannen min er syk kåt på meg hele tida. Og jeg vet endel andre menn virker interessert også. Fordi jeg er smart og henger med på samtaleemner de liker. Fordi jeg har glimt i øyet og erter de og tåler å bli ertet selv. Fordi jeg er direkte og ærlig, men viser at jeg bryr meg om dem og andre. 

Menn har ulike preferanser, og menn ser hele mennesket. Akkurat som kvinner, så ser også menn for seg en perfekt dame når de tenker på drømmepartneren. Eller de er lei av å bli avvist, og drømmer bare om noen som lager lite drama og ser dem for den de er. Og vi har alle noen trekk vi synes er viktige- for noen damer er høyde veldig viktig, for noen menn er faste pupper viktig. Men du kan jo ikke generalisere dette til å gjelde alle menn, eller uansett hvordan man ellers fremstår. 

Anonymkode: 8fe5c...941

Hvem vi helst vil ha og hvem vi ender opp med er ofte ikke det samme. Gjelder både menn og kvinner. Selvfølgelig tenner de fleste mer på en «perfekt» person enn en med mange «feil». Problemet for de fleste er imidlertid at de ikke er perfekte selv, slik at de må senke standarden til en som er på samme nivå som seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

m35 her,

Har inntrykk av at de mennene jeg kjenner, som er single, går for de peneste hvis dem ser etter noe kortvarig, og mer for personlighet fremfor alt annet hvis de ser etter noe langvarig. Veldig unge menn tror jeg fremdeles har et for snevert syn av hva som er en bra partner, ofte vet de peneste damene (og menn) at de er pene, og det virker som om de ofte går videre i den evige jakten på noe bedre.

Selv er jeg med en fantastisk sprudlende dame, god humor, ingen drama, og en jeg kan se for meg blir en god mor. En kvise i ny og ne, ingen sminke eller en bmi på 28 ville ikke fått meg til å velge en annen "modell" for et langvarig forhold.

 

Anonymkode: 113b4...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (1 time siden):

Hvem vi helst vil ha og hvem vi ender opp med er ofte ikke det samme. Gjelder både menn og kvinner. Selvfølgelig tenner de fleste mer på en «perfekt» person enn en med mange «feil». Problemet for de fleste er imidlertid at de ikke er perfekte selv, slik at de må senke standarden til en som er på samme nivå som seg selv. 

Nettopp! Så det er jo helt idiotisk av meg å noen gang tro at menn tenner på meg! De gjør det jo ikke, men siden de ikke får sjans med andre enn meg så må de bare gripe den når de får den. Takk for at du er ærlig! 

Anonymkode: 7364e...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

m35 her,

Har inntrykk av at de mennene jeg kjenner, som er single, går for de peneste hvis dem ser etter noe kortvarig, og mer for personlighet fremfor alt annet hvis de ser etter noe langvarig. Veldig unge menn tror jeg fremdeles har et for snevert syn av hva som er en bra partner, ofte vet de peneste damene (og menn) at de er pene, og det virker som om de ofte går videre i den evige jakten på noe bedre.

Selv er jeg med en fantastisk sprudlende dame, god humor, ingen drama, og en jeg kan se for meg blir en god mor. En kvise i ny og ne, ingen sminke eller en bmi på 28 ville ikke fått meg til å velge en annen "modell" for et langvarig forhold.

 

Anonymkode: 113b4...28a

Det er jo fordi modellen ikke hadde valgt deg. Hadde modellen lagt an på deg så hadde du jo gått. 

Anonymkode: 7364e...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi menn har masse vorter i ræva. 

Anonymkode: 78bb1...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo fordi modellen ikke hadde valgt deg. Hadde modellen lagt an på deg så hadde du jo gått. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Bullshit!!

Anonymkode: e933e...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp! Så det er jo helt idiotisk av meg å noen gang tro at menn tenner på meg! De gjør det jo ikke, men siden de ikke får sjans med andre enn meg så må de bare gripe den når de får den. Takk for at du er ærlig! 

Anonymkode: 7364e...bc3

Det som er bra er at de fleste mennesker er såpass enkle at når de først har forstått at det eksempelvis er 4’ere de har sjanse på, så tenner de på 4’ere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (45 minutter siden):

Det som er bra er at de fleste mennesker er såpass enkle at når de først har forstått at det eksempelvis er 4’ere de har sjanse på, så tenner de på 4’ere.

Deg om det. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 17.07):

Men du gjør jo akkurat det samme som du beskylder andre kvinner for - du forteller hva menn liker eller ikke basert på dine egne negative erfaringer.

Jeg er utstelt ofte. 30 år. BMI på 28. Kviser til tider. Litt mage og gigantiske hårete bein. Små pupper. Sminker meg ikke. Har mye luftavgang pga IBS. Høres det ut som menn lett vil tenne på meg?

Det er bare at det gjør de. Mannen min er syk kåt på meg hele tida. Og jeg vet endel andre menn virker interessert også. Fordi jeg er smart og henger med på samtaleemner de liker. Fordi jeg har glimt i øyet og erter de og tåler å bli ertet selv. Fordi jeg er direkte og ærlig, men viser at jeg bryr meg om dem og andre. 

Menn har ulike preferanser, og menn ser hele mennesket. Akkurat som kvinner, så ser også menn for seg en perfekt dame når de tenker på drømmepartneren. Eller de er lei av å bli avvist, og drømmer bare om noen som lager lite drama og ser dem for den de er. Og vi har alle noen trekk vi synes er viktige- for noen damer er høyde veldig viktig, for noen menn er faste pupper viktig. Men du kan jo ikke generalisere dette til å gjelde alle menn, eller uansett hvordan man ellers fremstår. 

Anonymkode: 8fe5c...941

Spot on. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brunello skrev (46 minutter siden):

Det som er bra er at de fleste mennesker er såpass enkle at når de først har forstått at det eksempelvis er 4’ere de har sjanse på, så tenner de på 4’ere.

Naj, ingen forstår da at de er 4-ere. Og de som tror de er 4-ere er egentlig 2-ere eller 3-ere. Reelle 4-ere pleier å tro at de er 8-ere eller noe. 

Anonymkode: 78bb1...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er jo fordi modellen ikke hadde valgt deg. Hadde modellen lagt an på deg så hadde du jo gått. 

Anonymkode: 7364e...bc3

Generaliserer veldig nå, men de peneste/kjekkeste menneskene, har ofte de værste personlighetene, og dem er det ingen som vil ha bortsett fra ons, gjelder både menn og damer. med unntak.

Hvis du mener jeg som mann ville gått fra en nåhverende partner kun fordi det kom en penere dame som var interessert, så er det mulig du har brukt for mye tid med tindermenn 😉

Anonymkode: 113b4...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 14.46):

Jeg ser dette stadig vekk i tråder når det snakkes om kviser, strekkmerker, kroppshår, hengepupper, for mange kg, løs hud og hele den pakka. Kvinnene skriver at "menn liker deg slik du er" bla bla bla, pjatt som kvinner har blitt lurt til å tro i alle de år. Mennene derimot er faktisk ærlig og sier at det meste slikt er uattraktivt og at de ikke tenner på en kvinne som har mange feil, er gammel og alt det der. 

Kjenner jeg blir irritert på kvinner som alltid skal pakke inn ting i glanspapir og ikke sier det som det er. Mennene er heldigvis ærlige, sett bort ifra de som bare vil knulle og som sier hva som helst for å få seg et knull. Bare en liten utblåsning.... 

Anonymkode: 7364e...bc3

Ser stadig vekk i tråder at menn gjør akkurat det samme. Når det er tråder som handler om feks hvorfor kvinner kler seg som de gjør, hva kvinner tenner på eller uønskede tilnærmelser fra menn. Så dette går begge veier. Forøvrig tror jeg ikke mange kvinner faktisk tror at slike ting er tiltrekkende, det er en grunn til at vi opererer oss, trener eller skjuler det om vi har slike skavanker du beskriver her. Har ikke inntrykk av at menn er like bevisst på skavanker de selv har som kvinner ikke liker.

Anonymkode: f4a2b...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig unge menn tror jeg fremdeles har et for snevert syn av hva som er en bra partner, ofte vet de peneste damene (og menn) at de er pene, og det virker som om de ofte går videre i den evige jakten på noe bedre.

Veldig unge menn har stort sett ikke sjans på noen som helst. Med mindre de er veldig kjekke. Menn får en reality-check fra fødselen av

Anonymkode: ef7ce...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...