Cleo88 Skrevet 10. mai 2021 #1 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Hvordan kan jeg slette tidligere innlegg jeg har skrevet med brukernavn? Må jeg virkelig gå inn og redigere hvert eneste ett?? Dere vet hvorfor jeg spør. Og hvem av dere moderatorer kjenner jeg rl btw? 😐 Endret 11. mai 2021 av Cleo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Hardt å svare på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) . Endret 11. mai 2021 av Cleo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 10. mai 2021 #4 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Hei, Du kan endre innleggene selv ved å klikke på endre om du har skrevet innlegget med bruker, men vi sletter ikke innlegg på oppfordring. Kun i svært spesielle tilfeller kan dette vurderes. Fra reglene: Sitat Man kan ikke regne med at innlegg eller tråder vil bli slettet av moderatorteamet senere dersom man skulle angre postingen. Elaine Marley, mod. Endret 10. mai 2021 av Elaine Marley 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Elaine Marley skrev (11 minutter siden): Hei, Du kan endre innleggene selv ved å klikke på endre om du har skrevet innlegget med bruker, men vi sletter ikke innlegg på oppfordring. Kun i svært spesielle tilfeller kan dette vurderes. Fra reglene: Elaine Marley, mod. Ser du et spørsmålstegn i innlegget mitt? Hva tror du de retningslinjene er verdt? Jeg har da vitterlig rett til å få innhold jeg har skrevet slettet. Endre-knappen funket ikke. Sett i gang. Endret 10. mai 2021 av Cleo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 10. mai 2021 #6 Del Skrevet 10. mai 2021 Cleo88 skrev (Akkurat nå): Ser du et spørsmålstegn i innlegget mitt? Hva tror du de retningslinjene er verdt? Jeg har da vitterlig rett til å få innhold jeg har skrevet slettet. Endre-knappen funket ikke. Nå har en annen mod uansett slettet for meg, istedenfor å komme med et slikt standarisert nonsens-svar. Hei igjen, Ok, jeg svarer utfra hvordan retningslinjene våre er. Disse skal alle brukere ha gjort seg kjent med. Om du ønsker å få spesifikke innlegg slettet så kan du alltid sende pm til en av oss og det vil da bli foretatt en vurdering av innlegget. Jeg antar at du har gjort det og en moderator har sett på dem. Elaine Marley, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) Elaine Marley skrev (2 minutter siden): Hei igjen, Ok, jeg svarer utfra hvordan retningslinjene våre er. Disse skal alle brukere ha gjort seg kjent med. Om du ønsker å få spesifikke innlegg slettet så kan du alltid sende pm til en av oss og det vil da bli foretatt en vurdering av innlegget. Jeg antar at du har gjort det og en moderator har sett på dem. Elaine Marley, mod. Jeg driter i hvordan deres retningslinjer er. Jeg forholder meg til norsk lov. Men det er fint. Skal sende pm med lenker til alle tråder (med brukernavn) jeg ikke er i stand til å slette fortløpende. Endret 10. mai 2021 av Cleo88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 10. mai 2021 #8 Del Skrevet 10. mai 2021 Cleo88 skrev (Akkurat nå): Jeg driter i hvordan deres retningslinjer er. Jeg forholder meg til norsk lov. Men det er fint. Skal sende pm med lenker til alle tråder (med brukernavn) jeg ikke er i stand til å slette fortløpende. Javel, det må du bare gjøre, men du ikke forvente å få det slettet. Elaine Marley, mod. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2021 Elaine Marley skrev (Akkurat nå): Javel, det må du bare gjøre, men du ikke forvente å få det slettet. Elaine Marley, mod. Jo. Det må jeg forvente. Tror du Kvinneguidens retningslinjer står over norsk lov? Hehhe. Uff da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. mai 2021 #10 Del Skrevet 12. mai 2021 Cleo88 skrev (På 10.5.2021 den 21.06): Jo. Det må jeg forvente. Tror du Kvinneguidens retningslinjer står over norsk lov? Hehhe. Uff da. Vi må jo tenke på hva vi ytrer her inne. Det er for sent å angre når en har skrevet noe og postet det. Kan du ikke gjøre som @Elaine Marley skriver da og slette overskriften og innlegget ditt ved f eks å skrive et punktum i overskriften og et punktum der HI er? Det er ikke så vanskelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryzorwarlock Skrevet 12. mai 2021 #11 Del Skrevet 12. mai 2021 Cleo88 skrev (På 10.5.2021 den 21.06): Jo. Det må jeg forvente. Tror du Kvinneguidens retningslinjer står over norsk lov? Hehhe. Uff da. Du forholder deg til reglene som er laget på forumet og som er skrevet her, ikke av de som er av de norske lovene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 12. mai 2021 ryzorwarlock skrev (1 minutt siden): Du forholder deg til reglene som er laget på forumet og som er skrevet her, ikke av de som er av de norske lovene. Du holder kjeft ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryzorwarlock Skrevet 12. mai 2021 #13 Del Skrevet 12. mai 2021 Cleo88 skrev (1 minutt siden): Du holder kjeft ☺️ Nei takk. Kanskje du skal passe på hva du sier på tråder sånn at du slipper å "angre deg" på hva du skrev, akkuratt som nå. God kveld. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 12. mai 2021 ryzorwarlock skrev (3 minutter siden): Nei takk. Kanskje du skal passe på hva du sier på tråder sånn at du slipper å "angre deg" på hva du skrev, akkuratt som nå. God kveld. Jeg angrer ingenting nå 😄 Jeg ler bare av hallway officers som tror retningslinjene på et random forum kan overstyre nasjonal lovgivning om rett til eget innhold. Jeg fikk uansett slettet og redigert det jeg ønsket men jeg kan love deg at jeg hadde fått det som jeg ville uansett. Pass dine egne saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. mai 2021 #15 Del Skrevet 12. mai 2021 Hvis innlegget ikke er sitert kan du fjerne innleggene helt fra tråden om du skriver under brukernavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 12. mai 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Hvis innlegget ikke er sitert kan du fjerne innleggene helt fra tråden om du skriver under brukernavn! Det var det jeg var ute etter men fant ikke funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. mai 2021 #17 Del Skrevet 12. mai 2021 Cleo88 skrev (Akkurat nå): Det var det jeg var ute etter men fant ikke funksjonen? Det ser ut som om mange innlegg på profilen din er slettet allerede? Du sletter på samme måte som du redigerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 12. mai 2021 #18 Del Skrevet 12. mai 2021 (endret) Cleo88 skrev (På 10.5.2021 den 21.06): Jo. Det må jeg forvente. Tror du Kvinneguidens retningslinjer står over norsk lov? Hehhe. Uff da. Hva slags norsk lov gir deg rett til å få fjernet ting du selv har publisert på andres plattform? Om du skriver et leserinnlegg eller stiller til intervju i en avis, kan du da kreve å få det fjernet senere fordi du angrer? Med medhold i norsk lov? I såfall hvilken? Nei, du har ikke rett til det. Jeg forstår godt at man kan angre på ting man har skrevet, men du har dessverre ikke noen rett til å få det slettet. Endret 12. mai 2021 av solmåneogstjerner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 12. mai 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Det ser ut som om mange innlegg på profilen din er slettet allerede? Du sletter på samme måte som du redigerer. Ja. Altså da kan man ikke fjerne innlegget helt da. Er jo en evig jobb å redigere alle innlegg manuelt når en lirer av seg til den store gullmedaljen. Men fikk nå gjort det. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 12. mai 2021 #20 Del Skrevet 12. mai 2021 Cleo88 skrev (2 minutter siden): Det var det jeg var ute etter men fant ikke funksjonen? Du trykker på rediger innlegg og så fjerner du det det står. Sett inn noen tegn eller bokstaver i stedet. Men hvis noen har sitert deg så forsvinner det ikke fra deres innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg