Gå til innhold

Slette egne innlegg


Cleo88

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Cleo88 said:

Jeg angrer ingenting nå 😄

Jeg ler bare av hallway officers som tror retningslinjene på et random forum kan overstyre nasjonal lovgivning om rett til eget innhold. Jeg fikk uansett slettet og redigert det jeg ønsket men jeg kan love deg at jeg hadde fått det som jeg ville uansett. 

Pass dine egne saker. 

 

Fant en emoji som beskriver deg: :raven:

Uansett! Kvinneguiden skulle hatt muligheten til å slette egne innlegg som ikke er anonyme..

Vi får bare vær ekstra oppmerksomme på å trykke «publiser knappen» til neste gang!:skya:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenelz skrev (5 minutter siden):

Fant en emoji som beskriver deg: :raven:

Uansett! Kvinneguiden skulle hatt muligheten til å slette egne innlegg som ikke er anonyme..

Vi får bare vær ekstra oppmerksomme på å trykke «publiser knappen» til neste gang!:skya:

Dette er KGs retningslinje-fanatikere

NXJZgHWfxq%2BHncPdZkQFei5krW8m1Q=

Jeg kan da ønske å slette eget innhold en gang i blant. Skal nok finne passende forskrift snart, en gang d ikke er 2 om natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cleo88 said:

Dette er KGs retningslinje-fanatikere

NXJZgHWfxq%2BHncPdZkQFei5krW8m1Q=

Jeg kan da ønske å slette eget innhold en gang i blant. Skal nok finne passende forskrift snart, en gang d ikke er 2 om natta. 

Nehh, heller dette: :opplyser: 

Også har vi meg: :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (34 minutter siden):

Dette er KGs retningslinje-fanatikere

NXJZgHWfxq%2BHncPdZkQFei5krW8m1Q=

Jeg kan da ønske å slette eget innhold en gang i blant. Skal nok finne passende forskrift snart, en gang d ikke er 2 om natta. 

Anbefaller deg å lese rettningslinjene som dem har laget, hvis ikke så kan du fritt stikke om du vil.

Om du hadde gått til sak fordi du ikke fikk fjerna et innlegg på et forum, så hadde dem flira av deg 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ryzorwarlock skrev (5 timer siden):

Anbefaller deg å lese rettningslinjene som dem har laget, hvis ikke så kan du fritt stikke om du vil.

Om du hadde gått til sak fordi du ikke fikk fjerna et innlegg på et forum, så hadde dem flira av deg 😄

Sinnsykt "på" du skulle være her da. 

Gå til sak?? 🙉😳

Nå tenker jeg vi roer helt ned her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ryzorwarlock skrev (12 timer siden):

Anbefaller deg å lese rettningslinjene som dem har laget, hvis ikke så kan du fritt stikke om du vil.

Om du hadde gått til sak fordi du ikke fikk fjerna et innlegg på et forum, så hadde dem flira av deg 😄

Det er jo også lov å tenke seg godt om i topplokket før en eventuelt trykker på "send inn svar".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...