reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #921 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei på deg! Fint du er tilbake!! Jeg tror ingen som besøker dagboken din synes den er kjedelig. For min del gir den meg et innblikk i en verden jeg til nå ikke ante noen ting om. Og når jeg leser det du skriver får jeg mest lyst til å gi deg en kjempeklem, for jeg har så inderlig inderlig vondt av deg! Om jeg kunne trylle, hadde jeg svingt tryllestaven over livet ditt. Du fortjener et godt liv - et liv som de fleste andre tar som en selvfølgelighet!! ← Hei på deg pjusk.. Tusen takk for en kjempeflott melding i dagboka mi. Blir flau jeg. :flau: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #922 Del Skrevet 5. januar 2006 Blei du fornøyd da??? Jeg fikk ikke så mye, hadde avtalt at gavene ikke skulle dominere julen, og det var faktisk ganske så kjekt!!!! Fikk en kalender med bilde av fadderbarn og søsken, det var kos!!! Tror nesten jeg satte aller mest pris på den! ← Jepp, jeg blei fornøyd jeg. Blir alltid fornøyd over det jeg får. uansett hva jeg får. Synes det er flaut jeg å få gave også. At noen skal tenke på meg lissom. Tenke på dumme meg. Så flott med kalender med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #923 Del Skrevet 5. januar 2006 Nå har jeg mageknip. Æsj. Jeg våknet med mageknip i dag. Og da orka jeg ikke å sove lengre så jeg fikk inn her på internetten. Det er så vondt med mageknip. Men jeg må bare leve med det også. Det er så mye smerter inne i meg fra før av så jeg kan like godt få flere smerter også. Angst smerten er værst av alt. Og depresjonen da. At jeg ikke får til å være glad er så vondt. Føler meg misslykka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 #924 Del Skrevet 5. januar 2006 En forsinket godt-nyttaar-hilsen fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. januar 2006 #925 Del Skrevet 5. januar 2006 Så bra da Dagen i dag da, hva bringer den? Her snør det faktisk litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #926 Del Skrevet 5. januar 2006 En forsinket godt-nyttaar-hilsen fra meg! ← Tusen takk. Godt nytt år til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #927 Del Skrevet 5. januar 2006 Så bra da Dagen i dag da, hva bringer den? Her snør det faktisk litt ← Dagen i dag har jeg ingen planer. Orker ikke å gå ut heller. Jeg kjeder meg i dag også. Ønsker at det var natta så jeg kunne sove nå. Sove bort livet. Så bra det snør hos deg. Det snør ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #928 Del Skrevet 5. januar 2006 I dag må jeg vell bare presse meg gjennom enda en ny grusom dag da. Og i morra så er det enda en ny grusom dag, og i overmorra enda en ny fryktelig dag, også kommer enda en vond dag, og enda en, og enda en etter det også.. Dagene blir aldri ferdige. De bare strømmer på lissom. Dagene er bare en stor æsj. Unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. januar 2006 #929 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke jeg heller... Kanskje gjøre litt vi da... Morsomt nei Ang mageknip, jeg har et godt tips om maltblokker, de smaker godt, og regulerer magen ganske bra. eller har jeg kanskje skrevet det her før... Jaja, et tips i alle fall! Men, det er MØE sukker i de altså!! God bedring, håper magen blir fin utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #930 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke jeg heller... Kanskje gjøre litt vi da... Morsomt nei Ang mageknip, jeg har et godt tips om maltblokker, de smaker godt, og regulerer magen ganske bra. eller har jeg kanskje skrevet det her før... Jaja, et tips i alle fall! Men, det er MØE sukker i de altså!! God bedring, håper magen blir fin utover dagen! ← Tusen takk for tipset. Hva er maltblokker? Hvor får man kjøpt det? Jeg prøver å drikke biola, men jeg får vondt i magen da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #931 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke jeg heller... Kanskje gjøre litt vi da... Morsomt nei ← Hehe.. Ja, morsomt med :husarbeid: Ehh.. Vell. Kanskje ikke det nei. Jeg gidder lissom ikke å rydde. Her er det masse hybelkaniner. Jeg er så lat. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. januar 2006 #932 Del Skrevet 5. januar 2006 Skulle ønske dui kunne finne et bitte lite lysglimt. Men det er ikke alltid så lett å fø øye på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. januar 2006 #933 Del Skrevet 5. januar 2006 Hei Linnea! Tenkte å sende deg en nyttårshilsen nå når jeg er tilbake fra juleferie. Håper inderlig at du virkelig får et mye bedre år enn de tidligere! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. januar 2006 #934 Del Skrevet 5. januar 2006 Tusen takk for tipset. Hva er maltblokker? Hvor får man kjøpt det? Jeg prøver å drikke biola, men jeg får vondt i magen da også. ← Det er i alle fall noe ølgreier Altså, jeg vet ikke, men jeg tror man kan bruke malt til småbarn, for å regulere magen med tanke på luft osv. Jeg liker ikke konsistensen på malt, den er flytende og seig , så da kjøper jeg maltblokker, på butikken. De er harde, og smaker søtt, og varer leeeeeeeeenge i munnen!! Jeg sliter med magen selv, fordi jeg ikke er så flink til å spise som jeg skal, og i perioder spiser jeg ikke noe, så da blir det litt leven nedi der av og til. Maltblokkene hjelper meg i alle fall, men hvorfor, eller om det er troen, nei det vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 5. januar 2006 #935 Del Skrevet 5. januar 2006 GODT NYTT ÅR SøteLinnea!!!!!! Fint å se at du er tilbake, det gjør mange KG´ere glade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. januar 2006 #936 Del Skrevet 6. januar 2006 Bare innom med et ønske om god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 6. januar 2006 #937 Del Skrevet 6. januar 2006 Hei søtte Linea Ha en riktig god helg :enig_anim: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. januar 2006 #938 Del Skrevet 6. januar 2006 Håper du får en fin helg, Linnea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #939 Del Skrevet 6. januar 2006 God helg til deg Linnea - Du sier at du er så lat fordi du ikke orker å rydde og vaske og sånt. Det er ikke latskap det, kjære deg, det er en del av å være deprimert. Man blir sliten når man er deprimert. Til og med jeg som aldri depper ordentlig, men bare har noen dårlige dager med litt tristhet innimellom, klarer ikke å gjøre noe fornuftig i huset de dagene. Depresjoner er slitsomme og de tar knekken på overskuddet- det kan du ikke noe for kjære deg. Ikke føl skyld og skam av den grunn. Jeg håper helgen din blir litt god, og at du finner noen gleder innimellom - her i dagboka di foreksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #940 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg vil gjerne ønske deg en fin helg! Takk for besøk i dagboken min her forleden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg