Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå føler jeg meg ulykkelig inne i meg. Trist og ulykkelig og lei. Jeg klarer ikke å gråte heller. Får ikke ut det vonde som bygger seg opp inne i meg. Ensomheten er veldig vond. Jeg har ingen venner heller, og det er så sårt. Spesielt i jula og inn i det nye året. Jeg klarer ikke å få meg venner. Tør ikke å ta kontakt. Men når jeg skriver her så er jeg egentlig en annen person i virkeligheten. Jeg er egentlig en lukket person som ikke sier noe, og som trekker meg unna alle. Gjemme meg bort. Og jeg pleier ikke å si så mye som jeg skriver her. Det er lissom enklere å skrive enn å snakke, synes jeg da. Og siden jeg er anonym.

Hver eneste dag er et grusomt mareritt å komme meg gjennom. Jeg sitter bare inne, orker ikke å gå ut. Er så sliten. Også har jeg ingen å gå ut sammen med heller. Det gjør så vondt å være alene hele tiden. Spesielt på nyttårsaften når ungdommer ol er ute og har det gøy sammen med venner så sitter jeg inne sammen med foreldrene mine bare. Det gjør så vondt. Jeg har aldri vært ute på fest. Ikke da jeg gikk på vidregående heller. Jeg hadde ingen venner der heller, og satt inne på doen. Og det er jo ikke noe hyggelig å sitte alene hvert eneste friminutt inne på do fordi jeg var så redd.

Og jeg så alltid opp til de andre menneskene, de andre elevene, som turte å snakke med andre, som hadde venner. Som klarte å være sosiale. og som takla livet. Og da føler jeg meg misslykka og udugelig siden jeg ikke klarte å få meg venner, siden jeg ikke takla å gå på skolen. Fikk ikke til det faglige heller. Ikke det sosiale på skolen, og ikke faglig. Takla ingenting. Og da gikk jeg rundt og trodde jeg var dum fordi jeg ikke turte. Men jeg er jo dum siden jeg ikke får til å være som alle andre. Jeg føler meg annerledes. Føler jeg kommer fra en annen planet. Føler meg som et monster eller et spøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linnea! HEI! :hoppe: Koselig at du er her igjen. Jeg synes i hvert fall det, så kan du synes hva du vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe..  :ler:

Jeg blir flau nå jeg. :flau:

unnskyld.

:klem:

:ler:

Julaften gikk dritt, nyttårsaften gikk også møkk. Uff.

:sur: Æsj, det var dumt!!! :( Men, da skal vi kanskje ikke mase om hva du fikk, osv heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg, Linnea - :klem:

Du må ikke tro at dagboken din er kjedelig. Hadde alle vi vært her og lest hos deg hvis vi syntes det var kjedelig? Tror ikke det nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Fint du er tilbake!!

Jeg tror ingen som besøker dagboken din synes den er kjedelig. For min del gir den meg et innblikk i en verden jeg til nå ikke ante noen ting om. Og når jeg leser det du skriver får jeg mest lyst til å gi deg en kjempeklem, for jeg har så inderlig inderlig vondt av deg!

Om jeg kunne trylle, hadde jeg svingt tryllestaven over livet ditt. Du fortjener et godt liv - et liv som de fleste andre tar som en selvfølgelighet!!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linnea! HEI! :hoppe: Koselig at du er her igjen. Jeg synes i hvert fall det, så kan du synes hva du vil. ;)

:hoppe: Hei. :hoppe:

Tusen takk..

Hyggelig med melding fra deg.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:  Æsj, det var dumt!!! :(  Men, da skal vi kanskje ikke mase om hva du fikk, osv heller?

Hehe..

Joa, jeg fikk smykker, genser, jakke, penger, håndklær.

Hehe.

Hva fikk dere?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei på deg, Linnea -  :klem:

Du må ikke tro at dagboken din er kjedelig. Hadde alle vi vært her og lest hos deg hvis vi syntes det var kjedelig? Tror ikke det nei  ;)

:flau:

Jeg blir så flau nå jeg. :flau:

Har lyst til å synke gjennom bakken sånn :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er tilbake og skriver i dagboken igjen, Linnea! :)

Tusen takk ;)

:flau:

Jeg blir bare flau nå jeg.

Unnskyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Joa, jeg fikk smykker, genser, jakke, penger, håndklær.

Hehe.

Hva fikk dere?

;)

Blei du fornøyd da???

Jeg fikk ikke så mye, hadde avtalt at gavene ikke skulle dominere julen, og det var faktisk ganske så kjekt!!!! Fikk en kalender med bilde av fadderbarn og søsken, det var kos!!! Tror nesten jeg satte aller mest pris på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...