reddelinnea Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 18. desember 2005 Ønsker deg også en kjempefin søndag. Ser at du ikke er så positiv, men kanskje du klarer å finne EN ting idag som du syns er fint her i livet? Det gjelder å klare å glede seg over de små ting, før man kan glede seg over de store. Det er nok ikke så lett i din situasjon, men jeg håper du kommer dit at du greier å se lysere på ting. Det er veldig bra at du er tilbake hos oss forresten! og en til deg med ønske om en GOD JUL. ← Tusen takk... Sender deg en jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #782 Del Skrevet 18. desember 2005 Tusen takk for det, og for kjempekoselig hilsen i boka mi! Er så glad for å se deg her igjen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #783 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei! Takk for hilsen i boka mi Du, kan du ikke ordne en link hit i signaturen din da, da hadde jeg sikkert vært innom oftere ← Hei Tusen takk for hilsen her og. Hvordan får jeg link hit? Jeg er helt dum. Skjønner ikke noe sånt jeg. Unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #784 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei sveis! Takk for hilsen i boka mi, koseli! Det er dagens positive fra meg; alle klemmene du strør rundt deg med i dagbøkene her inne, de sprer glede i alle fall!! Kvelden i går var morsom som du leste ja, og mer morsom ble den når mannen absolutt skulle drikke vond rødvin, og hadde kuppelhue i dag tidlig Hvordan blir jula da? Hjemme med familien eller? Jeg skal til mamma, koselig, vi blir bare sju, voksne, blir lite pes da, og ikke alt styret med en million pakker... Forresten; klikker du på linken Jenta Mi, ser du verdens skjønneste ← Hei Jepp, så søte dyr. Jeg skal bare være hjemme i jula, og kjede meg. Gruer meg til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #785 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei på deg! Blir så trist av å lese at du har det så vondt! Ønsker deg alt godt! ← Tusen takk pjusk Ønsker deg og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #786 Del Skrevet 19. desember 2005 Nå orker jeg bare ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #787 Del Skrevet 19. desember 2005 glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2005 #788 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei Jepp, så søte dyr. Jeg skal bare være hjemme i jula, og kjede meg. Gruer meg til jul. ← Kjede deg? Åssen da? Blir vel litt ekstra kos med familien hjemme, istedenfor at de bare jobber og dagene flyr i ett? Grue seg til jul, det er synd Gruer meg litt jeg også, men det skal bli koselig å ha noen hjemme å prate med, gjøre noe sammen med, om enn bare se på tv sammen... Ha en strålende dag! Her snør det!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 19. desember 2005 #789 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjede deg? Åssen da? Blir vel litt ekstra kos med familien hjemme, istedenfor at de bare jobber og dagene flyr i ett? Grue seg til jul, det er synd Gruer meg litt jeg også, men det skal bli koselig å ha noen hjemme å prate med, gjøre noe sammen med, om enn bare se på tv sammen... Ha en strålende dag! Her snør det!!!!! ← Nå har vel Linnea det problemet at hun ikke fungerer så godt sammen med sin familie, og da er det nok ikke så rart at julen ikke frister... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. desember 2005 #790 Del Skrevet 22. desember 2005 Heisann! Takk for besøket innom dagboka mi. Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 22. desember 2005 #791 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei vennen!! Håper det går bra med deg... Jeg tenker på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #792 Del Skrevet 22. desember 2005 Livet er no dritt. Jeg tror ikke på noe gud jeg. Tror på djevelen. Ondskapen. Siden livet er så vondt. Og hvorfor skulle livet være så vondt hvis gud hadde finnes? Jeg tror at jeg blir straffet til å leve vondt. Tror det er derfor jeg skal leve. Og det er jo så liten sjanse på at nettopp jeg skulle bli født. Hvorfor nettopp jeg skulle svømme først av så mange. Det er en stor katastrofe i menneskeverdenen. Jeg som ble født dum, født inn i ondskapen. Fordi jeg har hatt det vondt i livet siden jeg var bitte liten. Husker jeg gråt med i søvn på barneskoloen fordi jeg hatet å gå på skolen fordi så mange var så slemme mot meg. De elevene hadde plukket ut meg som mobbeoffer fordi jeg skulle ha det vondt. Fordi ikke jeg var verdt å slippe å bli mobbet. Jeg hadde så mye angst, og var depremert. Og jeg har ikke noe verdi for å slippe å våkne opp til hver eneste grusomme dag. Dagene er jo helt grusomme. Livet er pyton. Jeg tror ikke jeg kommer til å få det bra. Fordi jeg har hatt så mye tungt og så mye problemer. Fordi jeg ikke klarer å se en bitte liten solstråle engang. Og jeg er ikke verdt å se noe solstråle i livet heller. Jeg sitter bare inne og bekymrer meg for alt. Og hater meg selv. Når jeg ser meg i speilet så finner jeg alt galt. Rumpa mi er altfor stor, nesa mi står rett ut, magen min buler ut som en ball, ansiktet mitt er for lite, føttene er for store, Tæra står hver sin vei, hendene ser ut som en baby med fett overalt, neglene sprekker og jeg biter de av fordi jeg er så nervøs. Håret står til alle kanter. Det står rett ut fordi det er så tørt og slitt. Øynene mine skjeler i hver sin vei. Skuldrene mine er altfor smale og hodet oppå ser helt snålt ut. Ryggen står som en pukkel. Låra mine disser mot hverandre fordi jeg ser ut som den grisen. Har mest lyst til å ta en kniv og skjære bort all fett, og skjære bort hele meg. Føler meg som den julegrisen. Æsj, nå sitter jeg her, og tenker på livet er noe dritt. Det er ikke noe gøy å ikke være trygg. Jeg er så redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre: Bare tenk deg når du står i kø med masse folk rundt deg, og plutselig så kommer det en å løper mot deg, roper navnet ditt, og sier. jeg skal drepe deg. Hadde ikke du vært redd da? Sånn redd er jeg hele tiden. Akkurat som om en står med en øks bak meg som skal hugge meg i to biter. Men hvis bare jeg hadde dødd så hadde det vært verdt det. Men tenk om han bare hadde kappet av den ene armen, tenk på de smertene. Bedre om han hadde kuttet meg i to. Fordi da hadde jeg dødd. Kuttet meg på langs. Med hjernen og hjertet vekk først. Jeg ser fram til døden jeg. Ser på den som en FRIHET. Tror døden er frihet. Vekk fra angsten da, og depresjonen. Da får jeg endelig fri lissom. :klø: Fri fra smertene livet byr på. Føler jeg har en stor smerte inne i meg. Smerten ligger som en vond stor klump i magen som jeg ikke får bort. Den gnager. Den uuutholdige smerten inne i meg. Mange ganger så stikker jeg meg på en blyantspiss, går barbeint i snøen, klyper meg ol. for å få smerten på et annet sted. Men det hjelper ikke. Hjelper ikke så mye. Eller stikker en brukket negl inn i huden. Synes livet er så vondt. Vondt langt inne i hjertet. Kanskje jeg kan få et nytt hjerte? Kanskje det nye hjertet hadde vært rødt, og ikke sort som det jeg har nå? Nå har jeg et sort hjerte. Sort inne i meg. Unnskyld meg. Unnskyld meg fordi jeg ikke takler livet. Unnskyld meg fordi jeg har blitt sånn. Men jeg er ikke verdt å ha et godt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #793 Del Skrevet 22. desember 2005 glad i deg! ← Tusen takk rosin Glad i deg oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #794 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjede deg? Åssen da? Blir vel litt ekstra kos med familien hjemme, istedenfor at de bare jobber og dagene flyr i ett? Grue seg til jul, det er synd Gruer meg litt jeg også, men det skal bli koselig å ha noen hjemme å prate med, gjøre noe sammen med, om enn bare se på tv sammen... Ha en strålende dag! Her snør det!!!!! ← Jeg synes alt er kjedelig. Har mista evnen til å føle meg glad. Vet ikke hvordan det føles heller. Husker ikke om jeg har vært glad noengang. Kanskje som barn. Likte å leke. Husker jeg likte det, men jeg husker ikke den glade følelsen. Jeg gruer meg masse til jul, fordi da skal alle være så glade og fornøyde, og smile og ha det bra. Men at jeg ikke får det til. Blir ekstra ensom da. Og ekstra vondt å ikke være glad. Håper du får en fin dag. Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #795 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå har vel Linnea det problemet at hun ikke fungerer så godt sammen med sin familie, og da er det nok ikke så rart at julen ikke frister... ← Ja sant det.. Vanskelig hjemme oxo til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 22. desember 2005 Heisann! Takk for besøket innom dagboka mi. Har du det bra? ← Hei... Tusen takk... Har mest lyst til å skrive at jeg har det bra, bare for å glede andre. Jeg pleier å si det. At alt går bra. Fordi det er jo flaut å si noe annet. Folk forventer lissom at man sier ja. Og smiler. Men da lyver jeg jo. Vil ikke lyve. Dumt det. Best å være erlig. Men det er ikke så lett å være ærlig når det ikke passer. Jeg har det bare møkk. Håper du får det bra. Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #797 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei vennen!! Håper det går bra med deg... Jeg tenker på deg.. ← Hei på deg vennen Tusen takk. Tenker på deg jeg oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. desember 2005 #798 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvordan får jeg link hit? ← Nå har du link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #799 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå har du link! ← Tusen millioner milliarder takk hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #800 Del Skrevet 22. desember 2005 nå er jeg sliten. Sliten av livet. Sliten av å ha angst konstant. Sliten av døgnjobben som angst er. Vil ha juleferie jeg oxo. Juleferie fra angsten og depresjonen. Andre har jo ferie. Hvorfor kan ikke jeg oxo ha juleferie? Jeg har jo aldri ferie? Aldri fri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg