Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Ja, hehe...

Hyggelig med melding fra deg :nissevink:

Tusen takk for det, og for kjempekoselig hilsen i boka mi! :klem: Er så glad for å se deg her igjen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du er tilbake hos oss!!!

:klem:

ååå, nå har jeg så vondt i magen. Ekstra mye mageknip. Det kom for ti minutter siden. Og jeg har prøvd å drikke vann, men det er så vondt inne i magen. Sånne mageknip. Håper det gir seg snart. skal ta smertestillende nå. Det er bare så vondt. Au. Jeg vet ikke om jeg skal stå eller å gå. Eller krype meg sammen. Jeg har ikke ord på hvor vondt det er med de mageknipene mine. De kommer sånn plutselig og varer fra 1 til 60 minutter kanskje. Også har jeg de så ofte. Flere ganger i uka. Og da må jeg bare stoppe, fordi det er så vondt å gå. Og sette meg ned. Au.. Uff, nå klager jeg mye her. Stakkar. Kanskje ikke så intressant for dere å lese om mageknipene mine stakkar dere... :sjenert:

-jeg har også skikkelige mageknip noen ganger. Legen sier at jeg har irritabel tarm :tristbla: Det er kronisk og er noe jeg må leve med. Noen ganger er det så ille at jeg gråter og holder på å besvime. Det er helt forferdelig å ha sånn så jeg skjønner deg godt jeg.

Jeg har funnet ut at det hjelper å krøke seg sammen og puste sånn som man skal gjøre når man føder (det har du sikkert sett på tv ;) ) Da lindrer det smerten litt fordi man konsentrerer seg så innmari om pustingen.

Håper du slipper å slite med det resten av livet da....

Ha en fin søndag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!!

Så koselig å ¨se¨ deg igjen!!!  Det er vel natta nå, så vi får prøve å sove litt ;)

Håper mageknipen gikk over, er så kjedelig å ha sånt om natten :(

:blomst:

Hei på deg. vimselims.

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Mageknipet har gått over nå, men det var vondt i natt.

Jeg dyttet i meg 4 ibux og paracet, så det hjelp litt kanskje.

Sender deg en stor varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, og for kjempekoselig hilsen i boka mi!  :klem:  Er så glad for å se deg her igjen!  :kyss:

Tusen takk ;)

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er tilbake hos oss!!!

-jeg har også skikkelige mageknip noen ganger. Legen sier at jeg har irritabel tarm :tristbla:  Det er kronisk og er noe jeg må leve med. Noen ganger er det så ille at jeg gråter og holder på å besvime. Det er helt forferdelig å ha sånn så jeg skjønner deg godt jeg.

Jeg har funnet ut at det hjelper å krøke seg sammen og puste sånn som man skal gjøre når man føder (det har du sikkert sett på tv ;) ) Da lindrer det smerten litt fordi man konsentrerer seg så innmari om pustingen.

Håper du slipper å slite med det resten av livet da....

Ha en fin søndag!!!

Hei vampyra ;)

Tusen takk for hilsner i dagboka mi.

Vondt at du og har mageknip. Helt forferdelig ja.

Jeg pleier også å krøke meg sammen, og puste nede i magen, men det er ikke så lett å få det til. Men krøke meg sammen er lettere enn å puste lissom tror jeg.

Håper du og får en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, møkkadag i dag også. Er så lei nå. Skjønner ikke vitsen med å leve heller. Hva er meningen med livet? Det er jo bare vondt med problemer 24 timer i døgnet. Lei av å være alene. Det er så vondt å ikke ha noen å være sammen med. Men samtidig så er jeg redd for å snakke med andre mennesker. Og redd for å være alene. Så det er ikke så lett da, også takler jeg bare ikke sosiale sammenhenger. Får det ikke til. Tør ikke å ta kontakt med andre også finner jeg ikke på noe å prate om. Og dummer meg ut. Ser bare stygg ut, og alt er galt. Også ler og fniser jeg fordi jeg blir så usikker og har så mye angst, men det ser jo helt snålt ut når det ikke er noe morsomt i det hele tatt. Og livet er ikke noe morsomt. Livet er noe dritt. Møkkaliv.

Unnskyld meg.

Det er en ting som er positivt, og det er veldig positivt. Det eneste positive som jeg klare å finne med livet. Og det er at jeg ikke kommer til å vare evig. At en gang så får jeg fred fra angsten, og depresjonen, når jeg dør. Det er positivt, at jeg ikke varer for alltid. For da måtte jeg slitt meg gjennom livet for alltid. Og det orker ikke. En gang så stopper heldigvis hjertet og jeg blir borte. Til jord. Og det er bra, synes jeg da. At jeg ikke varer evig. Livet er jo grusomt, håper døden er bedre. For hvis døden er enda værre så vet jeg ikke hva jeg gjør. Men jeg tror det å være død betyr frihet, og frihet er positive greier. I livet føler jeg meg fanget, fanget av angsten og depresjonen.

Takk og lov at jeg ikke varer evig. Positivt det. Supert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnea!! :vinke: (utrolig flott navn forresten: Linnea  :) )

Håper du får en fin søndag!!  :)

A.

Tusen takk...

:flau:

Håper du oxo får en fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk...

:flau:

Håper du oxo får en fin søndag.

Tusen takk!! *setter igjen et fat med julekaker til deg* :nisse:

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk sweetie-pie ;)

Håper du får en fin søndag..

Ønsker deg også en kjempefin søndag. Ser at du ikke er så positiv, men kanskje du klarer å finne EN ting idag som du syns er fint her i livet? Det gjelder å klare å glede seg over de små ting, før man kan glede seg over de store. Det er nok ikke så lett i din situasjon, men jeg håper du kommer dit at du greier å se lysere på ting. Det er veldig bra at du er tilbake hos oss forresten!

:klem: og en

:gave: til deg med ønske om en GOD JUL. :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!

Takk for hilsen i boka mi, koseli! Det er dagens positive fra meg; alle klemmene du strør rundt deg med i dagbøkene her inne, de sprer glede i alle fall!!

Kvelden i går var morsom som du leste ja, og mer morsom ble den når mannen absolutt skulle drikke vond rødvin, og hadde kuppelhue i dag tidlig :ler:

Hvordan blir jula da? Hjemme med familien eller?

Jeg skal til mamma, koselig, vi blir bare sju, voksne, blir lite pes da, og ikke alt styret med en million pakker...

Forresten; klikker du på linken Jenta Mi, ser du verdens skjønneste ;)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tusen takk for koselige hilsener i boka mi :klem:.

Jeg håper du tross alt får en fin dag :klem::klem1:.

Tusen takk for hilsen i dagboka mi og. ;)

:klem1:

Håper du får en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Linnea  :)

Og takk for lykkeønskningene med eksamen! Sitter og leser akkurat nå egentlig, men måtte liksom bare inn på KG littegranne!

Og jeg håper du har det bra, men det du ser på som positivt med livet...(døden), er det jeg ser på som mest negativt, jeg er livredd for den jeg      og så edderkopper da, men de kan jeg mye lettere unngå  ;) !

Det er ikke noe annet positivt du kan komme på da??? Du liker pinnekjøtt fikk jeg med meg, så det blir vel bra nå i juletida??? Elsker pinnekjøtt jeg også og så håper jeg på at jula blir hvit, så kan jeg få skikkelig julefølelse...

Klem til deg  :klem:

Hei :vinke:

Jeg er altfor glad i mat jeg.

Har altfor mye matlyst. Æsj.

Lyst på mat hele tiden selv om jeg er mett.

hmmm.

Håper du får en god natt og fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...