Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #721 Del Skrevet 2. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. desember 2005 #722 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har også lest hele dagboken din og du har selvfølgelig ikke kjedet meg et sekund! Jeg valgte det selv og hadde det du skrev kjedet meg, ville jeg selvfølgelig ha sluttet å lese med en gang. Selv har jeg aldri hatt virkelig angst, så jeg kan vanskelig sette meg inn i hvordan akkurat det er. Det jeg imidlertid har hatt stor glede av selv i vanskelige perioder er å ha kontakt med dyr. Jeg kjenner f.eks. en jente som sliter med mange av de samme problemene som deg og hun er blant de få menneskene jeg overlater hunden min til. PS. Trikset m.h.p. sjokoladehunger er å kjøpe mange små. Det er ikke så farlig om man spiser en liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. desember 2005 #723 Del Skrevet 2. desember 2005 PS. Trikset m.h.p. sjokoladehunger er å kjøpe mange små. Det er ikke så farlig om man spiser en liten... ← Ville ikke fungert på meg. Da ville jeg bare spist mange små på en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. desember 2005 #724 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei Linnea! Jeg ser du har hatt det tøft de siste dagene. Ville bare gi deg en klem Og du, selv om det er vanskelig å tro så ordner det seg alltid til slutt på et eller annet vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. desember 2005 #725 Del Skrevet 2. desember 2005 PS. Trikset m.h.p. sjokoladehunger er å kjøpe mange små. Det er ikke så farlig om man spiser en liten... Ha en god helg! Lenge siden, du popper vel innom snart igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. desember 2005 #726 Del Skrevet 2. desember 2005 :klem til tøffelinnea!!! Jeg har selv ridd i mange år da jeg var mindre. Synes jeg leste noe om at du har ridd du og? Stemmer det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 2. desember 2005 #727 Del Skrevet 2. desember 2005 Eg har det av og til vanskeleg . Det eg prøver å si til meg sjølv er at eg må sjå mulighetene og ikkje begrensningene, i ditt tilfelle reddselen. Stå på hent fram den indre styrken som eg er sikker på at du har inni deg. Du må ha ei god helg og ta vare på deg sjølv ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2005 #728 Del Skrevet 3. desember 2005 Bare innom med lørdagshilsen og til deg, Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. desember 2005 #729 Del Skrevet 3. desember 2005 Ville ikke fungert på meg. Da ville jeg bare spist mange små på en gang... ← Og når alle de små er fortært, ville jeg tenkt at nå har jeg spist så mange små, så da fortjener jeg en skikkelig stor en til slutt Reddelinnea, går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. desember 2005 #730 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei Reddelinnea Ville bare si at det var hyggelig at du stakk innom dagboken min! Alltid koselig med besøk. Håper du har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2005 #731 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei Linnea! Ville bare si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #732 Del Skrevet 6. desember 2005 Innom med en liten sånn på kvelden. Håper du holder ut og har hodet over vannet. Natta, Linnea! (Og Linnea er et skikkelig nydelig navn forresten!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. desember 2005 #733 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvor blir det av deg Linnea? Vampyra savner Linnea.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. desember 2005 #734 Del Skrevet 7. desember 2005 ...og i kveld er det jeg som stikker innom med kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2005 #735 Del Skrevet 7. desember 2005 Heisann sveisann!! Ståa da? Lenge siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 10. desember 2005 #736 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei Linnea. Hvor blir du av? Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. desember 2005 #737 Del Skrevet 10. desember 2005 Linneeeeeeeaaaaaaaaa! Hvor eeer duuuu? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. desember 2005 #738 Del Skrevet 10. desember 2005 Ja. Kom hit til oss igjen, Linnea... Nå er det for lenge siden vi hørte fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 10. desember 2005 #739 Del Skrevet 10. desember 2005 Liiiiiiiinnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kom tilbake til oss snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 11. desember 2005 #740 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvor er du Linnea? Mange som savner å høre fra deg.... Kom tilbake til oss snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg