Gå til innhold

Umulig å bruke bind

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Jeg har menskopp. Brukte den noen ganger før, og syns det fungerte ganske bra. Kanskje jeg skal finne den frem igjen. Bare litt usikker på hvordan det er å bruke den etter fødsel da ting har kollapset litt der nede etter fødsel. Fremfall eller hva det heter... 

Anonymkode: cbd96...9be

Ville bare tipse om at det finnes kortere kopp-modeller som er laget nettopp for de som har fremfall (eller bare kort skjede). Vet at Me Luna har en modell og mulig det er korte kopper å få tak i av andre merker også.

Anonymkode: a4ebe...cb5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Natta er den tiden av døgnet der jeg blør minst, så har aldri hatt det problemet. Anbefaler menskopp. 

Anonymkode: 14988...ed0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fossblø om natta så skjønner godt frustrasjonen din ts. 

Er så enig i de som sier at tøybind og menskopp er bra. Jeg synes mensen nesten har blitt litt hyggelig etter jeg begynte med det. Jeg syr tøybindene mine selv slik at passformen blir perfekt og laget med en slik form at de samler opp blødingene om jeg skulle ligge i rare stillinger.

Dere som mener det er ekkelt å vaske tøybind i vaskemaskina, si meg har dere aldri måttet vaske utspydd sengetøy eller utbæsja babyklær? Og hva gjør dere med truser eller sengetøy dere har blødd på? Dere kan ikke jobbe i helsevesenet eller med barn. 

Anonymkode: 72326...82b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...