AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg traff en mann og vi dro på to dates. Han var så bra, utrolig smart og suksessfull. Veldig sjarmerende, og han hadde noe ved seg som gjorde at jeg falt helt pladask. Han er eldre enn meg, ønsket seg barn og malte et rosenrødt bilde av oss to og snakket om bolig på 1 date. Sexen ( date to ) var helt utrolig bra, beste jeg har hatt. Jeg overnattet og han ble kald fisk dagen etter. Jeg forsto ingenting, fortsatt forelsket. Tok kontakt, men han svarte veldig kjølig. Så sa han etter en uke at han ikke følte det var meg han skulle være med. Jeg føler det motsatte. jeg ble så såret men sa at det var leit og at jeg hadde blitt forelsket, og syntes han var veldig bra. Våknet i dag og var så lei meg og gråt litt mer. Det er så tungt med dating når følelsene kommer så raskt. Det er så tungt når han får håpene mine til å stige. Får så lyst å legge fra meg dating prosjektet, og gi helt opp og bare konse på meg selv. bli trent, brun, sunn og glad på egen hånd..i stedet for å prøve å finne lykken med en mann når jeg er sånn ca happy. Anonymkode: 8dfcc...0e5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navido Skrevet 9. mai 2021 #2 Del Skrevet 9. mai 2021 Du skremte han bort. Vet ikke om du har selvinnsikt i å se dette selv i innlegget ditt. Boligsnakkpå 1 date.. Ehh. Det står nesten svart hvitt alt feil du gjorde. Han derimot fikk det han ønsket og gikk fort lei. Hvordan kan du få følelser for en du ikke kjenner etter date 2. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Del Skrevet 9. mai 2021 Navido skrev (4 minutter siden): Du skremte han bort. Vet ikke om du har selvinnsikt i å se dette selv i innlegget ditt. Boligsnakkpå 1 date.. Ehh. Det står nesten svart hvitt alt feil du gjorde. Han derimot fikk det han ønsket og gikk fort lei. Hvordan kan du få følelser for en du ikke kjenner etter date 2. Jeg skjønner det som at HAN snakket om barn og bolig, ikke ts.. Beklager ts, jeg tror han viste deg sine varmeste sider og sa det han trodde du ville høre, så fikk han sex og ville ikke følge opp. Ikke fall for folk som snakker om BARN og flytting sammen på de FØRSTE datene! Anonymkode: c2d43...04c 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Del Skrevet 9. mai 2021 Sånn jeg forsto TS var det han mannen som snakket om bolig på første date da. Skjønner deg godt TS, har opplevd lignende flere ganger. Høres dessverre ut som han var en drittsekk som manipulerte deg til å få sex. Var bare ute etter sex rett og slett. Dessverre er det en ganske mange menn som er sånn. Som kvinne tror jeg det er umulig å date over tid uten å møte noen sånne. Eneste er jo å ikke ha sex før etter mange dater da, men når man blir tiltrukket og får følelser så skjer det jo ofte fortere enn man har tenkt. Håper du får det bedre snart. Anonymkode: 1303a...647 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Del Skrevet 9. mai 2021 Må si meg enig i at så tidlig snakk om felles fremtid er et faretegn. Det var det samme for en venninne av meg, som ble referert til som "forloveden" til daten innen svært kort tid. Ikke stort du kan gjøre annet enn å huske på dette til en annen gang. Det er ingenting feil med deg, du kom ut for en manipulerende drittsekk og det var uflaks! Anonymkode: e8c7a...adb 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Del Skrevet 9. mai 2021 To dates og forelska? jeg må lese på nytt. tror jeg har sett feil. Anonymkode: 59ad2...762 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 9. mai 2021 #7 Del Skrevet 9. mai 2021 Han var kun interessert i sex. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Del Skrevet 9. mai 2021 Tror ikke du er forelsket, men betatt av en illusjon. Fyren har manipulert deg for å få sex, deretter er han ferdig. Det er et rødt flagg når de smooth talker som dette så tidlig. Ikke la deg hekte på ham, men kom deg videre. Anonymkode: bae40...26a 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #9 Del Skrevet 9. mai 2021 Han fikk det han var ute etter, sex. Ev. så var ikke sexen like bra for han som for deg, og han droppet deg pga det. Anonymkode: 56ea4...053 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 9. mai 2021 #10 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg traff en mann og vi dro på to dates. Han var så bra, utrolig smart og suksessfull. Veldig sjarmerende, og han hadde noe ved seg som gjorde at jeg falt helt pladask. Han er eldre enn meg, ønsket seg barn og malte et rosenrødt bilde av oss to og snakket om bolig på 1 date. Sexen ( date to ) var helt utrolig bra, beste jeg har hatt. Jeg overnattet og han ble kald fisk dagen etter. Jeg forsto ingenting, fortsatt forelsket. Tok kontakt, men han svarte veldig kjølig. Så sa han etter en uke at han ikke følte det var meg han skulle være med. Jeg føler det motsatte. jeg ble så såret men sa at det var leit og at jeg hadde blitt forelsket, og syntes han var veldig bra. Våknet i dag og var så lei meg og gråt litt mer. Det er så tungt med dating når følelsene kommer så raskt. Det er så tungt når han får håpene mine til å stige. Får så lyst å legge fra meg dating prosjektet, og gi helt opp og bare konse på meg selv. bli trent, brun, sunn og glad på egen hånd..i stedet for å prøve å finne lykken med en mann når jeg er sånn ca happy. Anonymkode: 8dfcc...0e5 Du burde skjønt at det var noe som skurret når han begynner å prate om BOLIG på første date, dere to mellom. Han sa jo disse tingene for å få deg til sengs, du må være temmelig naiv... Stakkars deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Del Skrevet 9. mai 2021 Navido skrev (16 minutter siden): Du skremte han bort. Vet ikke om du har selvinnsikt i å se dette selv i innlegget ditt. Boligsnakkpå 1 date.. Ehh. Det står nesten svart hvitt alt feil du gjorde. Han derimot fikk det han ønsket og gikk fort lei. Hvordan kan du få følelser for en du ikke kjenner etter date 2. Det var ikke meg, det var han som snakket om bolig. 🤭 Anonymkode: 8dfcc...0e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han fikk det han var ute etter, sex. Ev. så var ikke sexen like bra for han som for deg, og han droppet deg pga det. Anonymkode: 56ea4...053 Uff..😥 Anonymkode: 8dfcc...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): To dates og forelska? jeg må lese på nytt. tror jeg har sett feil. Anonymkode: 59ad2...762 Jeg tuller ikke. : ( Anonymkode: 8dfcc...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sånn jeg forsto TS var det han mannen som snakket om bolig på første date da. Skjønner deg godt TS, har opplevd lignende flere ganger. Høres dessverre ut som han var en drittsekk som manipulerte deg til å få sex. Var bare ute etter sex rett og slett. Dessverre er det en ganske mange menn som er sånn. Som kvinne tror jeg det er umulig å date over tid uten å møte noen sånne. Eneste er jo å ikke ha sex før etter mange dater da, men når man blir tiltrukket og får følelser så skjer det jo ofte fortere enn man har tenkt. Håper du får det bedre snart. Anonymkode: 1303a...647 Takk. Han var helt utrolig sjarmerende. 😥 Anonymkode: 8dfcc...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Del Skrevet 9. mai 2021 Dette er sånn livet er. Nå har du lært. Du dør ikke av dette. Tvert imot er du bedre rustet neste gang du treffer noen du liker. Vent lenger med å ha sex med folk. En mann som liker deg og som vil kapre deg tåler å vente. Mange menn vil se på det som et kvalitetstegn at du vil vente med sex. Personlig så hadde snakk om bolig og barn så tidlig i datingprosessen aldri sjarmert meg. Jeg hadde tvert imot skygget unna. Det vitner om at her er en som har det travelt, han kjenner meg ikke ordentlig og begynner allerede å snakke om fremtiden? Ikke for å være frekk men du virker ganske blåøyd som trodde at han faktisk følte alt dette for deg etter så kort tid. Anonymkode: 6e02e...c51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Del Skrevet 9. mai 2021 Vær skeptisk til menn(og kvinner) som er veldig flinke til å "skru på sjarmen". Spesielt når de begynner å prate om fremtidsplaner tidlig i datingen. Denne kombinasjonen finnes ikke genuint i virkeligheten. Anonymkode: 4d1a6...874 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 9. mai 2021 #17 Del Skrevet 9. mai 2021 Navido skrev (30 minutter siden): Du skremte han bort. Vet ikke om du har selvinnsikt i å se dette selv i innlegget ditt. Boligsnakkpå 1 date.. Ehh. Det står nesten svart hvitt alt feil du gjorde. Han derimot fikk det han ønsket og gikk fort lei. Hvordan kan du få følelser for en du ikke kjenner etter date 2. Hun gjorde en stor tabbe og gikk frem for raskt ja, og ovenfor en mann som ikke er seriøs. Mange får følelser etter sex, slik er det bare. Derfor er det en stor tabbe og ha sex for raskt for de aller fleste. Jeg tror ikke det ville hjulpet her uansett å gjøre noe som helst. Fordi hun traff en mann som ikke var interessert i noe seriøst, gav utrykk for det motsatte av en grunn! Han ville ha sex og fikk det raskt. Videre til neste! En date jeg likte ville ikke ha skremt meg om jeg var seriøs, om hun ikke begynte å bli kontrollerende og snakket masse om ex. Det er vel den verste tabben man kan gjøre, og det viser at hun har personlige problemer. Det skjedde ikke her. Hun datet feil mann, og det er mange av de! De er ikke interessert i noe seriøst, bare sex. De gir utrykk for det motsatte, men det er bare for å få sex raskt. Det florerer av de! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Del Skrevet 9. mai 2021 Bare glem det. Livet går videre. Se det positive i det. Du fikk ihvertfall fantastisk sex igjen på daten. Det er mange som aldri opplever fantastisk sex i løpet av et helt liv.. Anonymkode: 404eb...915 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #19 Del Skrevet 9. mai 2021 Så vondt. Den verste følelsen, er nok den at du ble holdt for narr. Ikke bare kjennes det vondt nå, men det kan påvirke din tillit til menn i fremtiden. På den andre side burde det ha gått en alarm hos deg, når han snakker om bolig på date nr. 1. Det er jo en selvfølge at han ikke vet om han ønsker å bo sammen etter første date. Det sier seg selv. Men du må bare se det positive i det nå, at du har fått en lærdom. Bli kjent med dem før dere ligger. Bruk gjerne måneder. Da siler du ut de som kun er ute etter et ligg, slik som han fyren her. Anonymkode: 384fd...9c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 9. mai 2021 #20 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk. Han var helt utrolig sjarmerende. 😥 Anonymkode: 8dfcc...0e5 Du må lære deg at sjarm ikke er noe du kan stole på! Playere er eksperter på dette her, og du gikk rett i fellen. Lær av det. Hvor interessert er han? Hvor mye kontakt og initiativ tar han, prioriterer han deg, vil han bli bedre kjent med deg og setter av tid til det over lang tid i minst 6 måneder. Da først kan du bli bedre kjent og se om det hele er et skuespill eller om det er ekte. Det tar tid å bli bedre kjent, og er han seriøs og liker deg viser han deg det i praksis. Dette er 100% sikre tegn! Det fungerer alltid. Sjarm er overfladisk og fungerer for en player som et edderkopp nett. Så når han har fortært deg seksuelt så er han fornøyd. Da er det videre til neste "offer". Dette må du lære av og etter dette kan du faktisk date med selvtillit og litt mer sikkerhet. Slik at en forelskelse ikke lammer hele din vurderingsevne etter første treff. Vent med sex, en seriøs mann kan vente i måneder om han er virkelig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå