Gå til innhold

Ble dumpet og tar det så tungt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare glem det. Livet går videre. Se det positive i det. Du fikk ihvertfall fantastisk sex igjen på daten. Det er mange som aldri opplever fantastisk sex i løpet av et helt liv..

Anonymkode: 404eb...915

Ja, tror jeg må tenke positivt. Men var helt svak for han, fra første gangen jeg så bildene hans. Det er sjeldent jeg reagerer sånn bare på bilder. 🤷‍♀️ Han er ikke en overfladisk fyr heller, tror jeg. Men nå takler jeg knapt å se bildene hans, det gjør så vondt. Fatter ikke dette. Jeg reagerer ikke sånn vanligvis. 

Anonymkode: 8dfcc...0e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så vondt. Den verste følelsen, er nok den at du ble holdt for narr. Ikke bare kjennes det vondt nå, men det kan påvirke din tillit til menn i fremtiden. 
På den andre side burde det ha gått en alarm hos deg, når han snakker om bolig på date nr. 1. Det er jo en selvfølge at han ikke vet om han ønsker å bo sammen etter første date. Det sier seg selv.
Men du må bare se det positive i det nå, at du har fått en lærdom. Bli kjent med dem før dere ligger. Bruk gjerne måneder. Da siler du ut de som kun er ute etter et ligg, slik som han fyren her.

Anonymkode: 384fd...9c3

Er det ikke litt sykt å starte å tenke at han har holdt meg for narr, egentlig? Jeg kan ikke tenke meg helt ned i et høl nå..At han har narret og brukt meg og mer til. Det gjør jo alt bare vondere.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet den mannen der selv, i flere ulike menn. Menn som har selvtillit og skrur på sjarmen når de ønsker å oppnå noe. Mitt råd er: vær skeptisk til menn med overfladisk sjarm som sier ting kvinner elsker å høre. Jeg tror ikke du har gått glipp av noe bra her. Jeg tror du har spart deg selv for problemer.

Anonymkode: 51c15...ed0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke litt sykt å starte å tenke at han har holdt meg for narr, egentlig? Jeg kan ikke tenke meg helt ned i et høl nå..At han har narret og brukt meg og mer til. Det gjør jo alt bare vondere.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Mener ikke du skal tenke slik. Var mer et uttrykk for forståelse. Beklager om jeg gjorde det verre.

Anonymkode: 384fd...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har truffet den mannen der selv, i flere ulike menn. Menn som har selvtillit og skrur på sjarmen når de ønsker å oppnå noe. Mitt råd er: vær skeptisk til menn med overfladisk sjarm som sier ting kvinner elsker å høre. Jeg tror ikke du har gått glipp av noe bra her. Jeg tror du har spart deg selv for problemer.

Anonymkode: 51c15...ed0

Joa.. han var bare så bra... Det smilet hans altså.... 😢

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke forelsket, bare betatt og det går over.

Når en date maler et rosenrødt bilde på 1 date så bør du se røde flagg vaie i bakgrunnen.  

Han var bare ute etter sex dessverre.  

Anonymkode: fd46d...9fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tippe at han ikke syns sexen var fantastisk...

Anonymkode: 5f681...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Han var nok kun ute etter sex. Synes det er veldig dårlig gjort av folk å lure andre til å tro de vil i et forhold når de egentlig bare vil ha sex. Hvorfor kan ikke alle bare være ærlig om hva de vil. Ikke være så kald mot andre og lyve. Jeg vet det er vondt å bli dumpa. Det er det for alle❤️Bare ikke gi opp dating. Den rette dukker opp en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakket om fremtid for å få deg villig. Han fikk det han ville. Du er kvitt han, vær glad for det og vent litt med sex en annen gang, uansett hvor bra mannen virker. Bli ordentlig kjent først, så slipper du slike ting.

Anonymkode: 9eeef...546

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare glem det. Livet går videre. Se det positive i det. Du fikk ihvertfall fantastisk sex igjen på daten. Det er mange som aldri opplever fantastisk sex i løpet av et helt liv..

Anonymkode: 404eb...915

Foretrekker å treffe en fantastisk mann i stedet for fantastisk sex... Som bare varer en kort øyeblikk. 

Anonymkode: 7595a...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (16 minutter siden):

Han var nok kun ute etter sex. Synes det er veldig dårlig gjort av folk å lure andre til å tro de vil i et forhold når de egentlig bare vil ha sex. Hvorfor kan ikke alle bare være ærlig om hva de vil. Ikke være så kald mot andre og lyve. Jeg vet det er vondt å bli dumpa. Det er det for alle❤️Bare ikke gi opp dating. Den rette dukker opp en gang :) 

Føler litt for å gi opp for nå, og heller bare tenke på meg selv, jobbe med kroppen, bli så fin jeg kan bli, ordne alt annet slik at jeg har det bra når jeg treffer noen. Men jeg skal ikke gi helt opp.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Foretrekker å treffe en fantastisk mann i stedet for fantastisk sex... Som bare varer en kort øyeblikk. 

Anonymkode: 7595a...e5b

Sex er faktisk viktig for meg, så jeg vil ha et bra sexliv. Jeg har hatt nok dårlig sex.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han viste at han er en løgner og et rasshøl såpass tidlig. Men skjønner det er vondt, det går over med tiden ❤️ De fleste av oss må lære på den harde måten at vi ikke bare kan være glade og forhåpningsfulle under dating, man må holde seg kald og skeptisk så godt man klarer og over noen måneder, ikke ta utgangspunkt i at andre har samme moral og utgangspunkt som deg. Det tok meg årevis å forstå at folk kan si og gjøre ting de ikke mener for å oppnå noe.

Anonymkode: b6bb8...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg traff en mann og vi dro på to dates. Han var så bra, utrolig smart og suksessfull. Veldig sjarmerende, og han hadde noe ved seg som gjorde at jeg falt helt pladask. Han er eldre enn meg, ønsket seg barn og malte et rosenrødt bilde av oss to og snakket om bolig på 1 date. Sexen ( date to ) var helt utrolig bra, beste jeg har hatt.

Jeg overnattet og han ble kald fisk dagen etter. 

Jeg forsto ingenting, fortsatt forelsket. Tok kontakt, men han svarte veldig kjølig. 

Så sa han etter en uke at han ikke følte det var meg han skulle være med. Jeg føler det motsatte. jeg ble så såret men sa at det var leit og at jeg hadde blitt forelsket, og syntes han var veldig bra. 

Våknet i dag og var så lei meg og gråt litt mer.

Det er så tungt med dating når følelsene kommer så raskt. Det er så tungt når han får håpene mine til å stige. Får så lyst å legge fra meg dating prosjektet, og gi helt opp og bare konse på meg selv. bli trent, brun, sunn og glad på egen hånd..i stedet for å prøve å finne lykken med en mann når jeg er sånn ca happy. 

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Det høres ut som han har mye å tilby en partner, hva med deg, stiller du med det samme eller er du mottakeren?

Anonymkode: 14f46...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

holde seg kald og skeptisk så godt man klarer og over noen måneder

Det er lenge..

Jeg vet ikke om jeg greier å bli så kynisk. Det kjennes for det meste ut som jeg er laget av regnbuer og enhjørninger. Han fikk bare gode ord fra meg når han dumpa meg og. 🤷‍♀️ Jeg greier ikke å være sint eller fæl med noen, uansett.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som han har mye å tilby en partner, hva med deg, stiller du med det samme eller er du mottakeren?

Anonymkode: 14f46...74b

Å nei, han var nok out of my league mtp det materielle. Jeg er helt gjennomsnittlig.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Det er lenge..

Jeg vet ikke om jeg greier å bli så kynisk. Det kjennes for det meste ut som jeg er laget av regnbuer og enhjørninger. Han fikk bare gode ord fra meg når han dumpa meg og. 🤷‍♀️ Jeg greier ikke å være sint eller fæl med noen, uansett.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Mhm. Følern, er derfor jeg ikke dater. Opplevde det samme som deg for noen måneder siden, da hadde jeg bestemt meg for å være kald og kynisk. Det varte vel bare 10 minutter før jeg ble meg selv, naiv, glad og håpefull 🤦🏼‍♀️ 

Anonymkode: b6bb8...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Føler litt for å gi opp for nå, og heller bare tenke på meg selv, jobbe med kroppen, bli så fin jeg kan bli, ordne alt annet slik at jeg har det bra når jeg treffer noen. Men jeg skal ikke gi helt opp.

Anonymkode: 8dfcc...0e5

En pause fra dating er det mange som tar, bare det ikke blir alt for lenge så dating blir for skremmende når en skal prøve igjen. Du må ikke tro det har noe med utseendet å gjøre. Den rette vil elske deg for den du er. Det vil alltid være noen som ikke kan være ærlig mot andre om de er ute etter forhold eller ikke. Det er vondt, men det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke likte sexen.

Er lov å ikke anta det verste med mennesker.

Anonymkode: 760a5...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kanskje han ikke likte sexen.

Er lov å ikke anta det verste med mennesker.

Anonymkode: 760a5...bc3

du kan ha rett..han sa det var helt vanlig. da var det kanskje kjip sex for han da. 🙈

Anonymkode: 8dfcc...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...