Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Jeg ser en kvinne som har det bra i innleggene. Gammeldags kanskje, men likevel bærekraftig og bra, og mye bedre enn hva enkelte mener er ‘moderne’. Andre har jo ingenting med dette å gjøre uansett(ikke jeg heller)  Virker som hun har en god kraft i seg. Barna kan også hjelpe til med både barnepass og matlaging. (Og han gjør nok mer enn han har påstått, de kan være likeverdige selv om man gjør forskjellige oppgaver). 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Motelvibes skrev (15 timer siden):

Hvordan går det, har hun termin snart?

Aner ikke når hun har det,men jeg har tenkt litt, det kan vel brått være han andre som er faren her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (3 timer siden):

Aner ikke når hun har det,men jeg har tenkt litt, det kan vel brått være han andre som er faren her

Det er det ikke, hun ble gravid flere måneder etter at hun flyttet tilbake til A.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (Akkurat nå):

Det er det ikke, hun ble gravid flere måneder etter at hun flyttet tilbake til A.

okey :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper alt er bra med Maren og lille i magen. Men denne babyens eksistens «motbeviser» det hun sa før om at hun og A ikke hadde sex. Babyen er bevis på at jo, det har dere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (17 timer siden):

Jeg håper alt er bra med Maren og lille i magen. Men denne babyens eksistens «motbeviser» det hun sa før om at hun og A ikke hadde sex. Babyen er bevis på at jo, det har dere

Når har hun liksom sagt det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (3 timer siden):

Når har hun liksom sagt det?

Når hun var skilt fra han. Jeg husker ikke hvor. Står om det lengre bak i tråden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (6 minutter siden):

Når hun var skilt fra han. Jeg husker ikke hvor. Står om det lengre bak i tråden 

Men jeg mener hun sa de ikke har sex fordi de ikke kan bruke prevensjon og de ikke ønsket flere barn (og derfor sov han på annet rom for å ikke bli fristet ellerno). Det ønsket kan jo ha endret seg etter de ble gift igjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (1 time siden):

Men jeg mener hun sa de ikke har sex fordi de ikke kan bruke prevensjon og de ikke ønsket flere barn (og derfor sov han på annet rom for å ikke bli fristet ellerno). Det ønsket kan jo ha endret seg etter de ble gift igjen. 

Det eneste jeg har fått med meg at hun sa, var at han sov på eget rom for å ikke å bli forstyrret av barna når de våknet om natten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (25 minutter siden):

Tjenestepike søkes, det var en merkelig betegnelse i 2022 eller??

Veldig sært, men er nok veldig bevisst i deres livsstil.

Begynner vel å bli for mye med en flokk med unger, men skulle tro man får gjort husarbeid når man bare går hjemme og er HUSMOR som hun selv skriver. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hottentått

Et finere ord for aupair. Det ville tatt seg dårlig ut i heimen der 🤪

Endret av Hottentått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Anneisabell skrev (38 minutter siden):

Tjenestepike søkes, det var en merkelig betegnelse i 2022 eller??

1800-tallet ringte….🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Tjenestepike søkes, det var en merkelig betegnelse i 2022 eller??

Det skal nok være som i gode gamle dager! Tausa skal gå husmora til hånde om dagen, og husbonden til hånde om natta! 😂

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sushiii skrev (7 timer siden):

Veldig sært, men er nok veldig bevisst i deres livsstil.

Begynner vel å bli for mye med en flokk med unger, men skulle tro man får gjort husarbeid når man bare går hjemme og er HUSMOR som hun selv skriver. 

Jeg har sympati med henne jeg. Hun er bokstavlig talt høygravid . Å lage all mat fra bunnen av, følge opp 5 unger og hus og hjem må da være tungt. 
 

da jeg var høygravid med nummer 2 og hadde 1,5 åring i tillegg, ble det mye enkle middager (Toro supper, frossenpizza, fiskekaker) og vi levde med rotet. Jeg ser ikke for meg Maren ønsker det samme.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om også den kommende tjenestepiken må gå kledd med skaut og sømmelige kjoler…..om antrekk er endel av ansettelsesvilkårene 

(og lurer på hvem som er desperat nok til å ta seg jobb som tjenestepike i 2022 og leve som det gjorde på 1800-tallet med dertil kvinnesyn)

Antar at jobben bare er utlyst til kvinner siden det står Tjenstepike i stillingsannonsen, og dermed utelukker det mannlige kjønn. Mon tro hva likestillingsloven sier om det? Er ikke helt mitt fagfelt, men tror at i 2022 så er det ikke lov å utelukke noen fra en jobb basert på hvilket kjønn man har 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (13 timer siden):

Tjenestepike søkes, det var en merkelig betegnelse i 2022 eller??

Hvor står det skrevet at hun søker tjenestepike?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bettsa skrev (25 minutter siden):

Hvor står det skrevet at hun søker tjenestepike?

På storyen hennes på Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...