delias Skrevet 26. september 2024 #801 Del Skrevet 26. september 2024 Er det noen som følger hennes instagramkonto og ser hvordan det går med henne? Ser hun enda lager mat fra bund og er fulltids husmor. Håper hun har det bra.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 26. september 2024 #802 Del Skrevet 26. september 2024 delias skrev (3 timer siden): Er det noen som følger hennes instagramkonto og ser hvordan det går med henne? Ser hun enda lager mat fra bund og er fulltids husmor. Håper hun har det bra.. Hva heter hun på Instagram? Trodde hun sletta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 27. september 2024 #803 Del Skrevet 27. september 2024 Cyndaquil skrev (8 timer siden): Hva heter hun på Instagram? Trodde hun sletta? Hun har en ny, men den er privat. Husmormaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. oktober 2024 #804 Del Skrevet 12. oktober 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2024 #805 Del Skrevet 27. desember 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. desember 2024 #806 Del Skrevet 28. desember 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. desember 2024 #807 Del Skrevet 29. desember 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Tråden vil fortsette å ryddes for dette så lenge ingen navn er offentliggjort og påstander ikke kan dokumenteres. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. desember 2024 #808 Del Skrevet 29. desember 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 29. desember 2024 #809 Del Skrevet 29. desember 2024 Nå har hun byttet etternavn på sosiale medier tilbake til sitt pikenavn. Så bra for henne. Håper hun er ferdig med han for godt og at familien får ro og trygg hverdag foran seg. 27 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 29. desember 2024 #810 Del Skrevet 29. desember 2024 delias skrev (1 minutt siden): Nå har hun byttet etternavn på sosiale medier tilbake til sitt pikenavn. Så bra for henne. Håper hun er ferdig med han for godt og at familien får ro og trygg hverdag foran seg. Så bra ! 👏 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 29. desember 2024 #811 Del Skrevet 29. desember 2024 Hun har også fjernet teksten om Gud Jesus er min frelser (eller liknende) 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 29. desember 2024 #812 Del Skrevet 29. desember 2024 cafflatte skrev (Akkurat nå): Hun har også fjernet teksten om Gud Jesus er min frelser (eller liknende) Hun døpte seg igjen da hun ble sammen med han igjen sist gang. Det var nok ikke frivillig og det var mye religiøs tvang hun ble prakket på seg. Husker hun glødet sånn den perioden hun hadde det bra. Håper vi ser mer av det nå🥰 Og siden hun har åpnet sin instagramprofil igjen håper jeg det betyr hun vil dele mer matglede med oss som tidligere! 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 30. desember 2024 #813 Del Skrevet 30. desember 2024 delias skrev (14 timer siden): Hun døpte seg igjen da hun ble sammen med han igjen sist gang. Det var nok ikke frivillig og det var mye religiøs tvang hun ble prakket på seg. Husker hun glødet sånn den perioden hun hadde det bra. Håper vi ser mer av det nå🥰 Og siden hun har åpnet sin instagramprofil igjen håper jeg det betyr hun vil dele mer matglede med oss som tidligere! Enig ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 1. januar #814 Del Skrevet 1. januar På Instagram har hun nå endret profilbilde og har lagt ut på story at hun har fått bil av mammaen sin. 9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 1. januar #815 Del Skrevet 1. januar Vampyrina skrev (8 timer siden): På Instagram har hun nå endret profilbilde og har lagt ut på story at hun har fått bil av mammaen sin. Virker som hun har en fantastisk å støttende mamma ❤️ jeg heier på Maren og hennes 7 små 😊 7 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 1. januar #816 Del Skrevet 1. januar delias skrev (På 29.12.2024 den 21.43): Hun døpte seg igjen da hun ble sammen med han igjen sist gang. Det var nok ikke frivillig og det var mye religiøs tvang hun ble prakket på seg. Husker hun glødet sånn den perioden hun hadde det bra. Håper vi ser mer av det nå🥰 Og siden hun har åpnet sin instagramprofil igjen håper jeg det betyr hun vil dele mer matglede med oss som tidligere! Jeg håper hun ikke stuper ut i offentligheten igjen, men tar seg tid til å puste og komme til hektene igjen. Syns kontoen hennes var bra da hun var "fri", men det er noe med å komme seg etter det hun har vært gjennom i fred og ro. 19 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 1. januar #817 Del Skrevet 1. januar Vampyrina skrev (På 9.5.2021 den 14.39): Utrolig sterkt og tøft gjort av henne å ta med seg sine 5 barn og bryte ut av dette. Jeg er nysgjerrig på hva som var vendepunktet. Hun snakker om det i podcasten "Bak fasaden" episode 54: "Fra rebell til konservativ kristen". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 1. januar #818 Del Skrevet 1. januar Cyndaquil skrev (8 timer siden): Virker som hun har en fantastisk å støttende mamma ❤️ jeg heier på Maren og hennes 7 små 😊 7 barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1. januar #819 Del Skrevet 1. januar hvaduikkeser skrev (20 minutter siden): 7 barn?? Hun har 6 barn 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 1. januar #820 Del Skrevet 1. januar neon_sun skrev (11 timer siden): Jeg håper hun ikke stuper ut i offentligheten igjen, men tar seg tid til å puste og komme til hektene igjen. Syns kontoen hennes var bra da hun var "fri", men det er noe med å komme seg etter det hun har vært gjennom i fred og ro. Enig, men samtidig kan det være godt for henne å få snakke om tingenes tilstand, hun skjønner nok at folk undres... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg