Cyndaquil Skrevet 3. november 2021 #641 Del Skrevet 3. november 2021 Thyra skrev (2 timer siden): Å være bonde regnes faktisk for "å jobbe". Hva mener du med «å jobbe» ? Å være bonde er en ekte jobb og med hardt arbeid . Norge trenger bonden. nå aner jeg ikke hvor god bonde Andreas er da 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. november 2021 #642 Del Skrevet 3. november 2021 Cyndaquil skrev (24 minutter siden): Hva mener du med «å jobbe» ? Å være bonde er en ekte jobb og med hardt arbeid . Norge trenger bonden. nå aner jeg ikke hvor god bonde Andreas er da Helt enig. Jeg satte ikke "jobbe" i hermetegn fordi jeg mente at å se jobbe som bonde ikke var en ordentlig jobb. Men som svar til innlegget jeg siterte. Mulig det var litt uklart. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 4. november 2021 #643 Del Skrevet 4. november 2021 Innleggene med spleisen er borte nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 4. november 2021 #644 Del Skrevet 4. november 2021 Diamant20 skrev (1 time siden): Innleggene med spleisen er borte nå. Var nok ikke så lurt å legge ut tlf nummer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 7. november 2021 #645 Del Skrevet 7. november 2021 Da er det nok som jeg trodde hele veien. Historien om hvor fælt det var i ekteskapet var nok kraftig overdrevet, muligens direkte løgn. Helt utrolig at han vil ha henne tilbake etter at hun har brukt sosiale medier til å svartmale han så til de grader. Ikke en type jeg kunne tenkt meg, men dog - ingen fortjener å bli hengt ut i media på den måten, med usannheter. Beviser vel bare som jeg har tenkt hele veien, at hun er en følelsesmessig ustabil jente, som ikke finner fotfeste i livet. En ting er tvil og tro. Men å gå fra å være utagerende tenåring, til strengt religiøs, til "break free" og tilbake til ar hun var besatt av satan....altså, bitch pleaze... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. november 2021 #646 Del Skrevet 8. november 2021 Clara80 skrev (21 timer siden): Da er det nok som jeg trodde hele veien. Historien om hvor fælt det var i ekteskapet var nok kraftig overdrevet, muligens direkte løgn. Helt utrolig at han vil ha henne tilbake etter at hun har brukt sosiale medier til å svartmale han så til de grader. Ikke en type jeg kunne tenkt meg, men dog - ingen fortjener å bli hengt ut i media på den måten, med usannheter. Beviser vel bare som jeg har tenkt hele veien, at hun er en følelsesmessig ustabil jente, som ikke finner fotfeste i livet. En ting er tvil og tro. Men å gå fra å være utagerende tenåring, til strengt religiøs, til "break free" og tilbake til ar hun var besatt av satan....altså, bitch pleaze... Han skal ha for at han ikke har gått i forsvar i media. Jeg hørte for et par dager siden podcasten hun var med i. Jeg syns det var bra hun ikke nevnte navn - hverken på han eller på menigheten. Jeg syns også hun var flink til å fortelle fra et "JEG opplevde det sånn og sånn... "-perspektiv. Hun får også frem at hun ønsket seg det livet - at det tiltalte henne både å leve et enkelt gårdsliv, ha noe å tro på, kjærligheten og tryggheten. Hun hadde vært rotløs før det. Men så kliner hun til på slutten av podcasten og svarer ja når hun ble spurt om hun hadde blitt utsatt for fysisk vold. Uansett hvilken religion man tilhører så er Norsk lov over de alle - og det er ikke lov å utøve vold imot andre. Ikke godt å vite hva man skal tro. A har jo rota og røra når han skal forklare hva han egentlig mener med "tukt". Han har beskrevet det som "fysiske sanksjoner" som å "riste litt i armen". Det er bare de som vet hva som egentlig har skjedd. HVIS det har vært vold slik hun påstår i podcasten, så er hun er i tilfelle ikke den første som vender tilbake til et voldelig forhold. Men hun sier at hun har løyet, så da får man vel bare gå ut i fra at det kun handlet om litt "vennlig tukt-risting i armen" da. Håper de for sin egen, familiens og ikke minst barnas skyld slutter å være så pr-kåte og holder privatlivet privat fra nå. Alt dette vil ligge på internett når jentene deres blir gamle nok til å google. Forøvrig godt å høre i podcasten at hun hele tiden har hatt et fint og trygt forhold til moren sin, det håper jeg fortsetter. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 9. november 2021 #647 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Isild skrev (På 8.11.2021 den 12.34): Men så kliner hun til på slutten av podcasten og svarer ja når hun ble spurt om hun hadde blitt utsatt for fysisk vold. Uansett hvilken religion man tilhører så er Norsk lov over de alle - og det er ikke lov å utøve vold imot andre. Ikke godt å vite hva man skal tro. A har jo rota og røra når han skal forklare hva han egentlig mener med "tukt". Han har beskrevet det som "fysiske sanksjoner" som å "riste litt i armen". Som sagt, hun har gjort tegn til «hjelp meg» på videoene. Et kjent signal som har gått viralt på tiktok, som er å ta tommelen inni ene hånda og lukke rundt den… Hun gjør det om og om igjen, det er ikke til å overse… https://vm.tiktok.com/ZM8C7WbBA/ https://vm.tiktok.com/ZM8C7HvRd/ En jente ble nylig reddet på det viset; «Da den unge motorsyklisten stanset ved siden av bilen valgte jenta å prøve lykken. Hun viste symbolet som tidligere i år gikk viralt på sosiale medier plattformen Tiktok. I videoene på plattformen brukes signalet når du ikke er i stand til å verbalt gi uttrykk for at du er i fare, men ønsker at folk skal gripe inn.» «Motorsyklisten ventet på grønt lys i et lyskryss i delstaten Nord-Carolina torsdag da han fikk øye på en ung jente som holdt hånden sin opp mot vinduet. Jenta fikk øyekontakt med motorsyklisten, la tommelen inn i håndflata og samlet fingrene over tommelen. Da dro motorsyklisten kjensel på symbolet og kontaktet politiet.» Hun er nok ført tilbake med tvang. Og når hun i tillegg svarer ja på spørsmål om hun har blitt utsatt for vold, vel da ber hun om hjelp. Hvis ikke hadde hun glattet over. Endret 9. november 2021 av Lunaris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 9. november 2021 #648 Del Skrevet 9. november 2021 Lunaris skrev (7 minutter siden): Som sagt, hun har gjort tegn til «hjelp meg» på videoene. Et kjent signal som har gått viralt på tiktok, som er å ta tommelen inni ene hånda og lukke rundt den… Hun gjør det om og om igjen, det er ikke til å overse… https://vm.tiktok.com/ZM8C7WbBA/ https://vm.tiktok.com/ZM8C7HvRd/ En jente ble nylig reddet på det viset; «Da den unge motorsyklisten stanset ved siden av bilen valgte jenta å prøve lykken. Hun viste symbolet som tidligere i år gikk viralt på sosiale medier plattformen Tiktok. I videoene på plattformen brukes signalet når du ikke er i stand til å verbalt gi uttrykk for at du er i fare, men ønsker at folk skal gripe inn.» «Motorsyklisten ventet på grønt lys i et lyskryss i delstaten Nord-Carolina torsdag da han fikk øye på en ung jente som holdt hånden sin opp mot vinduet. Jenta fikk øyekontakt med motorsyklisten, la tommelen inn i håndflata og samlet fingrene over tommelen. Da dro motorsyklisten kjensel på symbolet og kontaktet politiet.» Hun er nok ført tilbake med tvang. Og når hun i tillegg svarer ja på spørsmål om hun har blitt utsatt for vold, vel da ber hun om hjelp. Hvis ikke hadde hun glattet over. Om du virkelig tenker dette, så er det kanskje ikke så lurt å skrive på et slikt forum om dette? Heller varsle rette instanser? Om du virkelig TROR dette er tilfellet.... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 9. november 2021 #649 Del Skrevet 9. november 2021 Lunaris skrev (2 timer siden): Som sagt, hun har gjort tegn til «hjelp meg» på videoene. Et kjent signal som har gått viralt på tiktok, som er å ta tommelen inni ene hånda og lukke rundt den… Hun gjør det om og om igjen, det er ikke til å overse… https://vm.tiktok.com/ZM8C7WbBA/ https://vm.tiktok.com/ZM8C7HvRd/ En jente ble nylig reddet på det viset; «Da den unge motorsyklisten stanset ved siden av bilen valgte jenta å prøve lykken. Hun viste symbolet som tidligere i år gikk viralt på sosiale medier plattformen Tiktok. I videoene på plattformen brukes signalet når du ikke er i stand til å verbalt gi uttrykk for at du er i fare, men ønsker at folk skal gripe inn.» «Motorsyklisten ventet på grønt lys i et lyskryss i delstaten Nord-Carolina torsdag da han fikk øye på en ung jente som holdt hånden sin opp mot vinduet. Jenta fikk øyekontakt med motorsyklisten, la tommelen inn i håndflata og samlet fingrene over tommelen. Da dro motorsyklisten kjensel på symbolet og kontaktet politiet.» Hun er nok ført tilbake med tvang. Og når hun i tillegg svarer ja på spørsmål om hun har blitt utsatt for vold, vel da ber hun om hjelp. Hvis ikke hadde hun glattet over. Hun fomler enormt med hendene, men jeg kan ikke se tegnet du snakker om. Jeg tolker det som "nervøs fomling" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 9. november 2021 #650 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) @Lunaris er tidligere blitt oppfordret til å ta dette videre utenom forum om hen virkelig tror at det er «skjulte beskjeder» i stedet for nervøs fikling med hendene - som er det vi andre ser i videoen - så regner med det er blitt gjort. Endret 9. november 2021 av hufsaaaaa 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. november 2021 #651 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) Lunaris skrev (12 timer siden): Som sagt, hun har gjort tegn til «hjelp meg» på videoene. Et kjent signal som har gått viralt på tiktok, som er å ta tommelen inni ene hånda og lukke rundt den… Hun gjør det om og om igjen, det er ikke til å overse… https://vm.tiktok.com/ZM8C7WbBA/ https://vm.tiktok.com/ZM8C7HvRd/ En jente ble nylig reddet på det viset; «Da den unge motorsyklisten stanset ved siden av bilen valgte jenta å prøve lykken. Hun viste symbolet som tidligere i år gikk viralt på sosiale medier plattformen Tiktok. I videoene på plattformen brukes signalet når du ikke er i stand til å verbalt gi uttrykk for at du er i fare, men ønsker at folk skal gripe inn.» «Motorsyklisten ventet på grønt lys i et lyskryss i delstaten Nord-Carolina torsdag da han fikk øye på en ung jente som holdt hånden sin opp mot vinduet. Jenta fikk øyekontakt med motorsyklisten, la tommelen inn i håndflata og samlet fingrene over tommelen. Da dro motorsyklisten kjensel på symbolet og kontaktet politiet.» Hun er nok ført tilbake med tvang. Og når hun i tillegg svarer ja på spørsmål om hun har blitt utsatt for vold, vel da ber hun om hjelp. Hvis ikke hadde hun glattet over. Som flere nevner her, så håper jeg virkelig du har kontaktet noen andre enn et diskusjonsforum hvis det virkelig er det du tror du ser. Jeg ser det ikke. Ikke tror jeg det heller. Endret 10. november 2021 av Isild 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 10. november 2021 #652 Del Skrevet 10. november 2021 16 hours ago, Lunaris said: Som sagt, hun har gjort tegn til «hjelp meg» på videoene. Et kjent signal som har gått viralt på tiktok, som er å ta tommelen inni ene hånda og lukke rundt den… Hun gjør det om og om igjen, det er ikke til å overse… https://vm.tiktok.com/ZM8C7WbBA/ https://vm.tiktok.com/ZM8C7HvRd/ En jente ble nylig reddet på det viset; «Da den unge motorsyklisten stanset ved siden av bilen valgte jenta å prøve lykken. Hun viste symbolet som tidligere i år gikk viralt på sosiale medier plattformen Tiktok. I videoene på plattformen brukes signalet når du ikke er i stand til å verbalt gi uttrykk for at du er i fare, men ønsker at folk skal gripe inn.» «Motorsyklisten ventet på grønt lys i et lyskryss i delstaten Nord-Carolina torsdag da han fikk øye på en ung jente som holdt hånden sin opp mot vinduet. Jenta fikk øyekontakt med motorsyklisten, la tommelen inn i håndflata og samlet fingrene over tommelen. Da dro motorsyklisten kjensel på symbolet og kontaktet politiet.» Hun er nok ført tilbake med tvang. Og når hun i tillegg svarer ja på spørsmål om hun har blitt utsatt for vold, vel da ber hun om hjelp. Hvis ikke hadde hun glattet over. Nå er det på tide å logge av TikTok... 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 18. november 2021 #653 Del Skrevet 18. november 2021 Noen som vet noe mer ? Hvordan det går ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pratemor Skrevet 18. november 2021 #654 Del Skrevet 18. november 2021 spirå12 skrev (3 minutter siden): Noen som vet noe mer ? Hvordan det går ? Ser hun legger ut innlegg på Facebook i hvert fall. Av bakst blant annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 18. november 2021 #655 Del Skrevet 18. november 2021 De tekstene hun legger ut🙈 Høres ut som hun er flere hundre år gammel. Og familiemedlemmet til Andreas som rapporterer de kommentarene hun ikke liker🙄 Ja vel🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 18. november 2021 #656 Del Skrevet 18. november 2021 Andreas står fortsatt som singel på Facebook 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 18. november 2021 #657 Del Skrevet 18. november 2021 Sukk Maren, Maren , Maren - hvor ble det av den tøffe jenta med ryggrad og glimt i øyet? Denne overtakknemmelige gladkristne og «skryte gud oppi himmelen» siden din er en skygge av hva du var du kan være kristen, men du trenger ikke takke gud i alt du gjør 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 29. november 2021 #658 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Clara80 skrev (På 7.11.2021 den 15.03): Da er det nok som jeg trodde hele veien. Historien om hvor fælt det var i ekteskapet var nok kraftig overdrevet, muligens direkte løgn. Helt utrolig at han vil ha henne tilbake etter at hun har brukt sosiale medier til å svartmale han så til de grader. Ikke en type jeg kunne tenkt meg, men dog - ingen fortjener å bli hengt ut i media på den måten, med usannheter. Beviser vel bare som jeg har tenkt hele veien, at hun er en følelsesmessig ustabil jente, som ikke finner fotfeste i livet. En ting er tvil og tro. Men å gå fra å være utagerende tenåring, til strengt religiøs, til "break free" og tilbake til ar hun var besatt av satan....altså, bitch pleaze... Det tar misshandlede kvinner i snitt syv (7) forsøk før de endelig klarer å bryte med partneren som misshandler dem. edit: skrivefeil. Endret 2. desember 2021 av Alice123 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 4. januar 2022 #659 Del Skrevet 4. januar 2022 Er det noen som vet hvordan det går med Maren? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 4. januar 2022 #660 Del Skrevet 4. januar 2022 Iia skrev (1 time siden): Er det noen som vet hvordan det går med Maren? Hun har iallefall tatt tilbake etternavnet til Andreas nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå