Lorieen Skrevet 3. november 2021 #621 Del Skrevet 3. november 2021 Supastar skrev (Akkurat nå): Hun har aldri vært interessert i utdanning og jobb. Men jeg skal ikke gå inn på private detaljer om mye penger familien, og hun har. Dere får syns synd på henne og vipse ivei. Nå er ikke jeg blant dem som vippser, men at FAMILIEN til Maren er pengesterk betyr ikke at hun er det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. november 2021 #622 Del Skrevet 3. november 2021 Ser det diskuteres om hennes økonomi her og jeg så Maren svarte ja på at det var hun selv som betalte for den plastiske operasjonen hun tok nylig. Jeg tenkte at det er jo ikke verst å ha fem barn og råd til et sånt inngrep. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. november 2021 #623 Del Skrevet 3. november 2021 NewStart87 skrev (4 minutter siden): Ser det diskuteres om hennes økonomi her og jeg så Maren svarte ja på at det var hun selv som betalte for den plastiske operasjonen hun tok nylig. Jeg tenkte at det er jo ikke verst å ha fem barn og råd til et sånt inngrep. Du får det dekket av stat om overheng er mer enn 5-6 cm. Og om det er delt magemuskel. Men kan være lang ventetid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. november 2021 #624 Del Skrevet 3. november 2021 Minitroll skrev (Akkurat nå): Du får det dekket av stat om overheng er mer enn 5-6 cm. Og om det er delt magemuskel. Men kan være lang ventetid. Hun svarte på Instagram at hun betalte operasjonen selv, så hun fikk det ikke dekket. Tenker på den operasjonen nå sist hvor hun fjernet fett hun ikke fikk bort med slanking. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. november 2021 #625 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg fant kommentaren nå. Det står under innlegget om inngrepet på Instagram. Bilde hvor hun har kompresjonstøy på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. november 2021 #626 Del Skrevet 3. november 2021 NewStart87 skrev (5 minutter siden): Jeg fant kommentaren nå. Det står under innlegget om inngrepet på Instagram. Bilde hvor hun har kompresjonstøy på. Hvor skrev hun at hun betalte selv? "Ikke dekket", stod det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supastar Skrevet 3. november 2021 #627 Del Skrevet 3. november 2021 Lorieen skrev (46 minutter siden): Nå er ikke jeg blant dem som vippser, men at FAMILIEN til Maren er pengesterk betyr ikke at hun er det. Familien=Maren. Å jo, hun har nok til smør på brødskiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. november 2021 #628 Del Skrevet 3. november 2021 NewStart87 skrev (6 minutter siden): Jeg fant kommentaren nå. Det står under innlegget om inngrepet på Instagram. Bilde hvor hun har kompresjonstøy på. Det er jo to ganske forskjellige inngrep. Fettsuging øvre del og flanker blir ikke dekket nei, men bukplastikk slik jeg skrev det blir det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. november 2021 #629 Del Skrevet 3. november 2021 Supastar skrev (21 minutter siden): Familien=Maren. Å jo, hun har nok til smør på brødskiva Ikke nødvendigvis. Ikke alle som får masse penger av familien selv om de sitter godt i det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supastar Skrevet 3. november 2021 #630 Del Skrevet 3. november 2021 Thyra skrev (10 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Ikke alle som får masse penger av familien selv om de sitter godt i det. Det er ikke noe å kverulere på. Jeg uttaler meg på bakgrunn av hva jeg vet. Uten å gå inn på private detaljer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. november 2021 #631 Del Skrevet 3. november 2021 Thyra skrev (35 minutter siden): Hvor skrev hun at hun betalte selv? "Ikke dekket", stod det. Ikke dekket betyr jo at man må betale selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamiah Skrevet 3. november 2021 #632 Del Skrevet 3. november 2021 Nå må dere gi dere. Ingen i familien her som tjener over gjennomsnittet. Heller under. Maren har hverken jobb eller familie som betaler regningene hennes, men de bor og lever veldig økonomisk. Slutt å spekulere i det. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 3. november 2021 #633 Del Skrevet 3. november 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Ikke dekket betyr jo at man må betale selv. Nå er jeg medlem av samme gruppe som maren ang bukplastikk og den første operasjonen fikk hun dekket. Den siste betalte hun selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. november 2021 #634 Del Skrevet 3. november 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Ikke dekket betyr jo at man må betale selv. Det kan jo hende at ektemake, familie eller venner betaler. Så at hun tok en operasjon hun ikke fikk dekket, betyr ikke automatisk at hun har "god råd". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. november 2021 #635 Del Skrevet 3. november 2021 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, regler om nedsettende/hatefullt innhold og persondebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 3. november 2021 #636 Del Skrevet 3. november 2021 Jobber Andreas da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppla Skrevet 3. november 2021 #637 Del Skrevet 3. november 2021 leste en eller annen plass at barnevernet er inni bildet og har vært det lenge ,og det er jo kjempe fint ,kan jo nesten slappe av da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niknik Skrevet 3. november 2021 #638 Del Skrevet 3. november 2021 Noen andre her nevnte det også, men hello Stockholm Syndrom 🥴🥴🥴 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 3. november 2021 #639 Del Skrevet 3. november 2021 Cisne skrev (46 minutter siden): Jobber Andreas da? Han jobber,er gårdbruker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. november 2021 #640 Del Skrevet 3. november 2021 Cisne skrev (58 minutter siden): Jobber Andreas da? Å være bonde regnes faktisk for "å jobbe". 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå