AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #41 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg fikk alltid så mange stygge kommentarer for bollemusa mi i løpet av alle årene på ungdomsskolen og videregående jeg.. Så nå gjør jeg alt for å gjemme den, klarer ikke gå i kjole eller skjørt fordi den syns så godt og har alltid en lang genser/jakke eller topp som hjelper litt med å skjule den.. Anonymkode: 5de77...598 Bollemus,- som de fleste menn er det noe av det fineste jeg ser Anonymkode: 8dd7a...8a3 1
AllahBallah Skrevet 11. mai 2021 #42 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 22.30): Blir oppgitt og frustrert over menn som mangler innsikt i hvordan kvinner er og hva de tenner på. Tights er veldig komfortabelt å ha på seg og det er i tillegg pent. Men når det fins så mange menn som lever i den tro at alle kvinner som har på seg dette gjør det for å vise seg frem eller for at vi vil at dere skal se på skrittet vårt, har jeg ikke lyst å bruke det mer. Føles utrolig urettferdig og ekkelt å bli dømt på denne måten. Anonymkode: 8da7f...ea6 Takk, helt ærlig spørsmål, fra en manns side: noen tightser ser behagelige ut, og avslører ikke nevneverdig (annet enn rumpeform etc), andre tightser kryper så langt oppi dåsa at det viser seg en 2-3 cm dyp sprekk. Gjerne fordi det er en søm akkurat der. Jeg tenker, dette må da kvinnen også se? Når hun ser seg selv i speilet? Og, jeg tviler på at kvinnen da ikke tar ett bevisst valg: 1. Jeg bør heller velge en annen tights, 2. Jeg bør kanskje velge noe annet under, så dåsa mi ikke vises så godt, 3. Jeg vet at dåsa mi vises, men jeg aksepterer det. Da tenker jeg videre: 3 a. at dåsa mi vises - det et ikke mitt problem. Folk skal ikke glo meg i skrittet uansett 3 b. at dåsa mi vises.. mm.. litt sexy fordi jeg liker (litt) å vise meg frem.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #43 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg sier min mening. Hvor ofte ser man en høyt utdannet ressurssterk mann eller kvinne i fast jobb, med hus, bil og er i et forhold med likesinnede gå å vise frem kuken eller fitta? Mennesker som bevisst viser kuken eller fitta overdriver gjerne med stilen sin ellers også. De går i tenåringsklær som 40 åring med hjemmebleket hår, er stadig i nye forhold og har barn med flere menn. Jobbing er heller ikke førsteprioritet. De poster masse selfier på Facebook og Instagram, gjerne med cameltoe i samme slengen 😂 Anonymkode: c8754...553 Jeg kjenner godt igjen den typen du beskriver som typisk cameltoe her. Men A4-folk er også på badestranden, på trening og har ei fritid med mer slakke klær. Det finnes høyt utdannede damer i 40-årene som også tar seg en joggetur i tights, ganske mange av de faktisk. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg fikk alltid så mange stygge kommentarer for bollemusa mi i løpet av alle årene på ungdomsskolen og videregående jeg.. Så nå gjør jeg alt for å gjemme den, klarer ikke gå i kjole eller skjørt fordi den syns så godt og har alltid en lang genser/jakke eller topp som hjelper litt med å skjule den.. Anonymkode: 5de77...598 På ungdomsskolen er det mye som blir kommentert. Gutta slipper heller ikke unna stygge kommentarer og latter for størrelsen. Men hevnen er søt. Anonymkode: 39f4c...406
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #44 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 22.30): Blir oppgitt og frustrert over menn som mangler innsikt i hvordan kvinner er og hva de tenner på. Tights er veldig komfortabelt å ha på seg og det er i tillegg pent. Men når det fins så mange menn som lever i den tro at alle kvinner som har på seg dette gjør det for å vise seg frem eller for at vi vil at dere skal se på skrittet vårt, har jeg ikke lyst å bruke det mer. Føles utrolig urettferdig og ekkelt å bli dømt på denne måten. Anonymkode: 8da7f...ea6 Hadde en mann gått rundt i tights så trang at kuken flashet forran øynene til alle damer, så hadde han fått mye blikk han også. Kler man seg utfordrende så må man regne med at folk ser. Anonymkode: dc5e3...25e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #45 Skrevet 11. mai 2021 Haha! Jeg må le😅 Litt for intimt å se på?🤷🏼♀️🙊 Jeg liker pene hender. Rene, store hender. Ikke at det er en fetish, men det er fint. Skal jeg be de ta på hansker da eller?😂 Anonymkode: 8e848...6de
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #46 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Haha! Jeg må le😅 Litt for intimt å se på?🤷🏼♀️🙊 Jeg liker pene hender. Rene, store hender. Ikke at det er en fetish, men det er fint. Skal jeg be de ta på hansker da eller?😂 Anonymkode: 8e848...6de 😂Det er til å le av. Hadde det enda vært snakk om noe stort, og ikke en liten kontur av en kroppslig detalj som er nokså lik for halve jordens befolkning. Intimburka neste? Anonymkode: 39f4c...406
Morpheus Skrevet 11. mai 2021 #47 Skrevet 11. mai 2021 Det er jo ikke sikkert at det er en bollemus. Ser hun ut som en fin dame med skikkelig bollemus, kan det være en ladyboy... Tenk på det
Gjest O.G. Skrevet 11. mai 2021 #48 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 0.22): Det ender jeg møter kvinner som har på tights, og der formen på musa- les bollemusa- blir ganske tydelig. Ekstremt sexy, men jeg synes nesten det blit litt vel intimt- Man skal jo helst se folk i øynene, ikke i skrittet. Andre menn som tenner på et sånt syn? Eller kvinner som tenner på noe tilsvarende? Anonymkode: 66515...d0d Hvorfor driver du og kikker på skrævet til damerne i tights for?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #49 Skrevet 11. mai 2021 O.G. skrev (5 timer siden): Hvorfor driver du og kikker på skrævet til damerne i tights for? mn trenger ikke stirre for å legge merke til det, dersom de ikke har en anske lang overel som skjuler akkurat det partiet av kroppen. Jeg stirrer ikke noen i skrævet. Anonymkode: 66515...d0d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #50 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 8.34): Jeg kjenner godt igjen den typen du beskriver som typisk cameltoe her. Men A4-folk er også på badestranden, på trening og har ei fritid med mer slakke klær. Det finnes høyt utdannede damer i 40-årene som også tar seg en joggetur i tights, ganske mange av de faktisk. Anonymkode: 39f4c...406 Selvfølgelig går folk i thigts. Det er ikke slik at thigts = cameltoe. De fleste som går rundt med cameltoe har jo dratt thigtsen langt oppi fitta med vilje. AnonymBruker skrev (19 timer siden): 😂Det er til å le av. Hadde det enda vært snakk om noe stort, og ikke en liten kontur av en kroppslig detalj som er nokså lik for halve jordens befolkning. Intimburka neste? Anonymkode: 39f4c...406 Trenger ikke intimburka, men trenger heller ikke å dra thigtsen langt oppi fitta heller. De fleste mennesker med normale sosiale ferdigheter klaret å kle seg normalt. Anonymkode: c8754...553
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #51 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig går folk i thigts. Det er ikke slik at thigts = cameltoe. De fleste som går rundt med cameltoe har jo dratt thigtsen langt oppi fitta med vilje. Trenger ikke intimburka, men trenger heller ikke å dra thigtsen langt oppi fitta heller. De fleste mennesker med normale sosiale ferdigheter klaret å kle seg normalt. Anonymkode: c8754...553 Kanskje hun liker å ha tightsen langt oppi fitta da? Hvem vet. Kanskje hun dro den ekstra langt opp fordi det klødde, så ville hun ikke grafse. Anonymkode: 8e848...6de 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #52 Skrevet 13. mai 2021 Hvis hun sitter skrevs med tights på...umulig å ikke legge merke til musa da. Om hun har hår eller ikke synes vel ikke. Men med hår er min favoritt. Anonymkode: 66515...d0d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #53 Skrevet 13. mai 2021 Uansett hvordan kvinner sitter eller står i tights er det mulig å skimte fitta. Det er pent, og det er på tide å akseptere dette enkle faktum. Kvinner er kvinner, takk og pris for det! Anonymkode: 39f4c...406 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #54 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uansett hvordan kvinner sitter eller står i tights er det mulig å skimte fitta. Det er pent, og det er på tide å akseptere dette enkle faktum. Kvinner er kvinner, takk og pris for det! Anonymkode: 39f4c...406 Nei det er det ikke. Går fint ann å bruke thigts uten at fittesprekken kommet frem. At du liker å vise frem fitta får være din sak, liker du å vise frem andre kroppsdeler også? Anonymkode: c8754...553
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #55 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det er det ikke. Går fint ann å bruke thigts uten at fittesprekken kommet frem. At du liker å vise frem fitta får være din sak, liker du å vise frem andre kroppsdeler også? Anonymkode: c8754...553 Nei du trenger ikke vise sprekken midt på. Som regel vises bae konturene rundt 'trekanten'. Men kanskje vises sprekken om man er barbert? Anonymkode: 66515...d0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå