Gå til innhold

Tights og bollemus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ender jeg møter kvinner som har på tights, og der formen på musa- les bollemusa- blir ganske tydelig.  Ekstremt sexy, men jeg synes nesten det blit litt vel intimt-  Man skal jo helst se folk i øynene, ikke  i skrittet.

Andre menn som tenner på et sånt syn? Eller kvinner som tenner på noe tilsvarende?

Anonymkode: 66515...d0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner med bollemus får ikke gjort noe med det. At det syntes er dem nok veldig klar over, at de liker å få blikk. Ja nettopp derfor de bruker tights.

Mennskelig å være opptatt av å bli sett, ville utnyttet en bollemus eller cameltoe selv om jeg var kvinne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det ender jeg møter kvinner som har på tights, og der formen på musa- les bollemusa- blir ganske tydelig.  Ekstremt sexy, men jeg synes nesten det blit litt vel intimt-  Man skal jo helst se folk i øynene, ikke  i skrittet.

Andre menn som tenner på et sånt syn? Eller kvinner som tenner på noe tilsvarende?

Anonymkode: 66515...d0d

Det er veldig ulikt fra kvinne til kvinne. Noen er skapt slik at mye vises. Det er bare fint synes jeg. Kvinner er fine. Jeg tror ikke så mange viser seg fram akkurat, de er bare sexy, slik vi menn ser dem. Ingen ting galt i det. Du trenger ikke glane i skrittet for å legge merke til det. Former ser du på lang avstand, også slike detaljer.

Anonymkode: 39f4c...406

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et hat/elsk forhold til den kombinasjonen. Ser jeg en attraktiv kvinne i tights med tydelig cameltoe, liker jeg det jeg ser, men på den annen side blir jeg småkåt, og vet ikke helt hvor jeg skal feste blikket hen. 

Anonymkode: 4909a...1d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke du gidder kommentere på det en gang. Burka er veien frem..?

Anonymkode: 8ee8c...ad3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå damer som blir tent når de ser manneromper eller konturene av en penis i tights. 

Anonymkode: 48d00...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er nå damer som blir tent når de ser manneromper eller konturene av en penis i tights. 

Anonymkode: 48d00...f99

Er kvinner som tenner på menns underarmer. Blir litt vel intimt med t-skjorte

Anonymkode: 8ee8c...ad3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus/ cameltoe er bærre lækkert etter min mening. Ja til trange bukser.

Og nei til haremsbukser og annen elendighet som skjuler godsakene!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har et hat/elsk forhold til den kombinasjonen. Ser jeg en attraktiv kvinne i tights med tydelig cameltoe, liker jeg det jeg ser, men på den annen side blir jeg småkåt, og vet ikke helt hvor jeg skal feste blikket hen. 

Anonymkode: 4909a...1d4

Klart du blir satt ut av et slikt syn. Men du har da vel hukommelse? Ingen vits å stirre som en idiot heller.

Anonymkode: 39f4c...406

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tight er veldig avslørende ja, men utrolig digg å gå med :) Samt å trene i! Så bryr meg ikke om andre ser på meg, er lov å se vet du :) Bruker aldri undertøy under pga det ikke er noe behagelig.

Anonymkode: 2338d...774

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Klart du blir satt ut av et slikt syn. Men du har da vel hukommelse? Ingen vits å stirre som en idiot heller.

Anonymkode: 39f4c...406

Ja, jeg har hukommelse, ellers skulle det godt gjøres å skrive om det her inne. :)  Jeg sa heller ikke noe om å stirre, hverken som en idiot eller et geni. Men du vet et sånt syn er litt som en magnet, og når du får det "midt i trynet", så å si, så gjelder det å finne andre steder å feste blikket enn i skrittet hennes. 

Anonymkode: 4909a...1d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg har hukommelse, ellers skulle det godt gjøres å skrive om det her inne. :)  Jeg sa heller ikke noe om å stirre, hverken som en idiot eller et geni. Men du vet et sånt syn er litt som en magnet, og når du får det "midt i trynet", så å si, så gjelder det å finne andre steder å feste blikket enn i skrittet hennes. 

Anonymkode: 4909a...1d4

Bare å se i vei. Hvor øynene hviler, er det kun du selv som bestemmer.

Anonymkode: ae6f6...4b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg har hukommelse, ellers skulle det godt gjøres å skrive om det her inne. :)  Jeg sa heller ikke noe om å stirre, hverken som en idiot eller et geni. Men du vet et sånt syn er litt som en magnet, og når du får det "midt i trynet", så å si, så gjelder det å finne andre steder å feste blikket enn i skrittet hennes. 

Anonymkode: 4909a...1d4

Hehe, jeg vet. Blir en viss magnetisme mot akkurat dette ja ;) Må litt viljestyrke til.

Anonymkode: 39f4c...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hehe, jeg vet. Blir en viss magnetisme mot akkurat dette ja ;) Må litt viljestyrke til.

Anonymkode: 39f4c...406

Nettopp. "Ikke se der, ikke se der, ikke se der...." xD

Anonymkode: 4909a...1d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det ender jeg møter kvinner som har på tights, og der formen på musa- les bollemusa- blir ganske tydelig.  Ekstremt sexy, men jeg synes nesten det blit litt vel intimt-  Man skal jo helst se folk i øynene, ikke  i skrittet.

Andre menn som tenner på et sånt syn? Eller kvinner som tenner på noe tilsvarende?

Anonymkode: 66515...d0d

Helt enig, det er veldig sexy! Og får tankene i gang nesten med det samme....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt upassende...

Anonymkode: fd99e...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er nå damer som blir tent når de ser manneromper eller konturene av en penis i tights. 

Anonymkode: 48d00...f99

Ja, men det er sjelden at menn går i tights. Dessuten er det ikke penis eller rompa som er fint i tights, det er lårene. 

Anonymkode: d4cfe...cc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som LIKER å vise musa i trange klær, er i samme kategori som mannlige blottere.

Sære og heldigvis sjeldne.

Anonymkode: 8d424...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Damer som LIKER å vise musa i trange klær, er i samme kategori som mannlige blottere.

Sære og heldigvis sjeldne.

Anonymkode: 8d424...5b6

Tror du har rett der. Heldigvis finnes det en del damer som synes det er greit at musa vises gjennom klærne, uten at det føles kleint, og uten at de digger det. 

Anonymkode: 39f4c...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trashy og ulekkert. Gir litt samme vibber som glorete, vulgære tatoveringer.

Anonymkode: e3215...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...