Gå til innhold

Tights og bollemus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir oppgitt og frustrert over menn som mangler innsikt i hvordan kvinner er og hva de tenner på. Tights er veldig komfortabelt å ha på seg og det er i tillegg pent. Men når det fins så mange menn som lever i den tro at alle kvinner som har på seg dette gjør det for å vise seg frem eller for at vi vil at dere skal se på skrittet vårt, har jeg ikke lyst å bruke det mer. Føles utrolig urettferdig og ekkelt å bli dømt på denne måten. 

Anonymkode: 8da7f...ea6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir oppgitt og frustrert over menn som mangler innsikt i hvordan kvinner er og hva de tenner på. Tights er veldig komfortabelt å ha på seg og det er i tillegg pent. Men når det fins så mange menn som lever i den tro at alle kvinner som har på seg dette gjør det for å vise seg frem eller for at vi vil at dere skal se på skrittet vårt, har jeg ikke lyst å bruke det mer. Føles utrolig urettferdig og ekkelt å bli dømt på denne måten. 

Anonymkode: 8da7f...ea6

Om det er pent eller harry/vulgært er det faktisk delte meninger om - både blant kvinner og menn. Får man kametå itights, bør man selvsagt velge et mer kledelig plagg hvis man ikke ønsker å se ut som white trash.

Anonymkode: e3215...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Blir oppgitt og frustrert over menn som mangler innsikt i hvordan kvinner er og hva de tenner på. Tights er veldig komfortabelt å ha på seg og det er i tillegg pent. Men når det fins så mange menn som lever i den tro at alle kvinner som har på seg dette gjør det for å vise seg frem eller for at vi vil at dere skal se på skrittet vårt, har jeg ikke lyst å bruke det mer. Føles utrolig urettferdig og ekkelt å bli dømt på denne måten. 

Anonymkode: 8da7f...ea6

tS her- Jeg tror ikke kvinner har på seg dette for å vise seg frem. Jeg bare registerer at jeg ser det i blant, og liker det jeg ser, samtigfig som jeg liksom er i tvil om det er lov, men kommentarene her beroliger meg litt.  Dessuten har jeg en god visuell hukommese- så¨om jeg er noe sexy en gang, kan jeg lagre det på netthinnen lenge. Det er fint.

Anonymkode: 66515...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kvinner går med bukser som viser kameltåa, bollemus eller ikke, så må de rett og slett forvente noen kåte blikk. 
Hadde jeg gått med tights med min digre ståpikk bulende inni, hadde mange kvinner sikla etter meg også. 
Det er naturens gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (1 minutt siden):

Hvis kvinner går med bukser som viser kameltåa, bollemus eller ikke, så må de rett og slett forvente noen kåte blikk. 
Hadde jeg gått med tights med min digre ståpikk bulende inni, hadde mange kvinner sikla etter meg også. 
Det er naturens gang. 

Ja, i en trailer park vil nok dette høste kåte blikk. Og enda flere hvis de trekker ned buksa.

Anonymkode: e3215...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, i en trailer park vil nok dette høste kåte blikk. Og enda flere hvis de trekker ned buksa.

Anonymkode: e3215...d1f

Skal ikke se bort fra at det er både kvinnelige og homofile trailersjåfører som hadde tenkt på det, men jeg tilbyr bare til lekne og vakre kvinner. Helst unge kvinner. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er enkelt å avsløre om det er en kvinne som gjør det med hensikt, eller om hun får det uforskyldt. Så det er bare å rull inn øynene, til du treffer den rette... de kvinnene liker jo at du ser på dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 0.22):

Det ender jeg møter kvinner som har på tights, og der formen på musa- les bollemusa- blir ganske tydelig.  Ekstremt sexy, men jeg synes nesten det blit litt vel intimt-  Man skal jo helst se folk i øynene, ikke  i skrittet.

Andre menn som tenner på et sånt syn? Eller kvinner som tenner på noe tilsvarende?

Anonymkode: 66515...d0d

Tights og bollemus - ja takk :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ArneAnd skrev (4 timer siden):

Tights og bollemus - ja takk :)

 

Skal ikke mye til for å glede en mann :) 

Anonymkode: 39f4c...406

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal ikke mye til for å glede en mann :) 

Anonymkode: 39f4c...406

Riktig.

Så spørsmålet bør aldri være HVORDAN man gjør det, men HVORFOR man skulle gidde. 

Anonymkode: d4cfe...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og mus.. For å ikke bli opphisset så bare forestiller jeg meg at den musa lukter reke. 

Anonymkode: f1a08...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skal ikke mye til for å glede en mann :) 

Anonymkode: 39f4c...406

Haha, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det handler litt om å vise seg fram,

Har du som kvinne blotta deg for noen , men oppført deg som om du ikke skjønte at du ble sett på ?

Anonymkode: 8dd7a...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer med cameltoe er ekstremt turn off og absolutt ikke forholdsmateriale. For meg handler det om mangel på selvinnsikt, hvorfor ønsker du å vise konturene av fitta eller kuken til fremmede? Tror dere sjefen blir stolt av dere når dere går slik? Stakkars besteforeldre og foreldre som er nødt til å se konturene av underlivet til sitt voksne barn. Ofte er det de med mangelfulle sosiale antenner, gjerne uten jobb og har venner på deres nivå som kler seg slik 

Anonymkode: c8754...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Damer med cameltoe er ekstremt turn off og absolutt ikke forholdsmateriale. For meg handler det om mangel på selvinnsikt, hvorfor ønsker du å vise konturene av fitta eller kuken til fremmede? Tror dere sjefen blir stolt av dere når dere går slik? Stakkars besteforeldre og foreldre som er nødt til å se konturene av underlivet til sitt voksne barn. Ofte er det de med mangelfulle sosiale antenner, gjerne uten jobb og har venner på deres nivå som kler seg slik 

Anonymkode: c8754...553

Trenger ikke overdrive, verken den ene eller andre veien, men er det vanlig å relatere eget klesvalg til foreldre, besteforeldre, voksne og barn og hele slekta, til og med sjefen? Gjør noen det når de går på fest eller badestranden også? Hva ville sjefen og bestemor ha tenkt osv? Er det ikke godt å ha litt fri av og til?

Anonymkode: 39f4c...406

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Trenger ikke overdrive, verken den ene eller andre veien, men er det vanlig å relatere eget klesvalg til foreldre, besteforeldre, voksne og barn og hele slekta, til og med sjefen? Gjør noen det når de går på fest eller badestranden også? Hva ville sjefen og bestemor ha tenkt osv? Er det ikke godt å ha litt fri av og til?

Anonymkode: 39f4c...406

Jeg sier min mening. Hvor ofte ser man en høyt utdannet ressurssterk mann eller kvinne i fast jobb, med hus, bil og er i et forhold med likesinnede gå å vise frem kuken eller fitta? Mennesker som bevisst viser kuken eller fitta overdriver gjerne med stilen sin ellers også. De går i tenåringsklær som 40 åring med hjemmebleket hår, er stadig i nye forhold og har barn med flere menn. Jobbing er heller ikke førsteprioritet. De poster masse selfier på Facebook og Instagram, gjerne med cameltoe i samme slengen 😂

Anonymkode: c8754...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk alltid så mange stygge kommentarer for bollemusa mi i løpet av alle årene på ungdomsskolen og videregående jeg.. Så nå gjør jeg alt for å gjemme den, klarer ikke gå i kjole eller skjørt fordi den syns så godt og har alltid en lang genser/jakke eller topp som hjelper litt med å skjule den..

Anonymkode: 5de77...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenne på tights, men har ikke noe spesielt positivt eller negativt forhold til "bollemus". Er også enig i at blikket fort kan gå ned, men det trenger ikke å ha noe særlig med tenningen min å gjøre. Det handler mer om at det "skiller" seg litt ut og er litt "uvanlig" selv om det er normalt å gå med tights. Når flere går med bukse og t-skjorte enn tights og t-skjorte ser man gjerne på det mest uvanlige- altså tightsen. Hadde en jente gått med selvlysende skjorte hadde jeg hatt mer fokus på det enn tightsen siden det er mye mer uvanlig. Det eneste jeg synes kan bli litt intimt er at jeg i en tredjedel av tilfellene kan se en kløft nedentil når de går med tights. Det har jeg ikke vent meg helt til. Hadde jeg gått med reising hadde folk lagt merke til det og siden det er uvanlig. Det betyr ikke at de tenner på det. Nå skal det sies at det er en god del mer uvanlig.

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner i tights til pent er vulgært, men treningstights synes jeg er sexy. Naboen er danser, stadig i oppgangen i tights og leggvarmere og en stor hettegenser. Hun blir jeg kåt av å møte på. Hun kan finne på å komme over på vin i tights og leggvarmere eller joggebukse og leggvarmere over også. Hun er i ferd med å bli nesten et fetishobjekt. Dessverre har hun ingen interesse av meg, da hun er lesbisk. Ellers en meget god venninne. Tights kan være kjempesexy! 

Anonymkode: 57e55...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker man kler seg etter anledningen.  Så er det vel ikke for å ise seg fram- har man bollemus, så har man.  Jeg synes det er trist  å lese at noen føler de nærmest må gjemme seg bort eller gå med veldig vide klær fordi man har fåt stygge kommentarer.  dt er mange av oss som synes det er skikkelig fint. Og er jeg på stranda eller  svømmehalen og ser damer med tydelig bollemus, liker jeg det jeg ser.  hilsen ts.

Anonymkode: 66515...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...