Gå til innhold

Er det noen menn her inne som liker alternativ stil på kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maayaaa skrev (1 time siden):

Å, jeg elsker mine M77, de er så komfortable! Gjerne med lang svart kjole til, og lang innsvinget kåpe. Kanskje jeg er litt alternativ? 😅

Hva er M77? Googlet det og så bare masse bilder av gevær 😄 Stilen din høres flott ut da :) 

Anonymkode: 1ffdb...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/12/2021 at 12:31 PM, AnonymBruker said:

Skulle ønske jeg var komfortabel i jeans, men jeg er ikke det. Det er jo dødslekkert med jenter i jeans, støvletter, belte og korsett. Må ikke glemme "skinn" bukser 😍Blærh, en dag kan jeg kanskje ta på meg en jeans og bære den med selvtillit.

Enig det er kjempelekkert og sexy🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere menn som vil svare? :) 

Anonymkode: 52365...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg går veldig mye for gotisk stil eller metal, men jeg er ganske klar på at goth er en egen livsstil. 

 

Goth- kulturen er stort sett herlig fritt for intollerante idioter(med visse unntak) . Jeg anser meg egentlig ikke som goth personlig. Goth- inspirert, først og fremst. Men metalhead, og klassisk musikk- inspirert, kombinert med interesse for goth rock. 

 

Goth er ikke en livsstil jeg følger, akkurat, men en livsstil jeg henter inspirasjon fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari Y skrev (9 minutter siden):

Goth- kulturen er stort sett herlig fritt for intollerante idioter(

Tja, hater de ikke Freppere da, og pengefolk. Er det tegn på romslighet og toleranse? NOT. Det stinker sosialkommunisistisk misunnelse synes jeg.

Anonymkode: 28a59...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Tja, hater de ikke Freppere da, og pengefolk. Er det tegn på romslighet og toleranse? NOT. Det stinker sosialkommunisistisk misunnelse synes jeg.

Anonymkode: 28a59...cb0

Hater og hater. Nei, goth trenger ikke og å passe én bestemt politisk retning. Men det er klart at er man åpenlyst transfobisk, rasistisk osv, så er det ikke helt godtatt nei. Egentlig bare bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...