HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #561 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (2 minutter siden): Ååå godt å høre! Nå er det faktisk 1 døgn siden sist jeg så noe brunt så satser på at det har gitt seg for denne gang😌 Så bra! 🤞🏼Det er spennende nok fra før så blod trenger man ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #562 Del Skrevet 22. juni 2021 Da har jeg snakket med legekontoret og hcg på andre måling var 132. Da har det steget fra 36 på fredag til 132 på mandag. Er dette nok mon tro? Jeg er jo 4+6 idag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 22. juni 2021 #563 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) Frksabben skrev (21 minutter siden): Da har jeg snakket med legekontoret og hcg på andre måling var 132. Da har det steget fra 36 på fredag til 132 på mandag. Er dette nok mon tro? Jeg er jo 4+6 idag… Jeg har ikke så mye kunnskap om dette, men er ikke dette innenfor normalen da, tro? Nivåene er vel nokså individuelle, har jeg skjønt. Det har jo steget flere hundre prosent. Krysser fingrene for at dette går riktig vei ❤️ Endret 22. juni 2021 av Parv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #564 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (21 minutter siden): Da har jeg snakket med legekontoret og hcg på andre måling var 132. Da har det steget fra 36 på fredag til 132 på mandag. Er dette nok mon tro? Jeg er jo 4+6 idag… Hm.. jeg kan ikke dette med hcg så godt, men den skal vel dobles hver 48’ time. Og det har den jo gjort. Jeg fikk svar på blodprøver 4+3 og da sa de at de hcg-nivået skulle ligge over 100, og du er jo over 100. Er du sikker på at 4+6 er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #565 Del Skrevet 22. juni 2021 HannaNO skrev (1 time siden): Hm.. jeg kan ikke dette med hcg så godt, men den skal vel dobles hver 48’ time. Og det har den jo gjort. Jeg fikk svar på blodprøver 4+3 og da sa de at de hcg-nivået skulle ligge over 100, og du er jo over 100. Er du sikker på at 4+6 er riktig? Jaa jeg har gått på ovitrelle så har eksakte eggløsninger! Men tror muligens egget festet seg litt sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #566 Del Skrevet 22. juni 2021 (endret) Frksabben skrev (11 minutter siden): Jaa jeg har gått på ovitrelle så har eksakte eggløsninger! Men tror muligens egget festet seg litt sent? Jeg vet det er omtrent umulig, men prøv å ikke bekymre deg ❤️ Alle produserer hcg forskjellig og det er jo en klar økning, så jeg hadde prøvd å fokusere på det. Skal du ta flere blodprøver? Og sa legen noe om hvor nivået burde ligge? Dumt spørsmål, men hvor mange dpo regner du med at du er? Det finnes vel hcg-tabeller man kanskje kan se på? Mulig det er lettere å gå etter dpo enn uker.. Endret 22. juni 2021 av HannaNO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #567 Del Skrevet 22. juni 2021 HannaNO skrev (8 minutter siden): Jeg vet det er omtrent umulig, men prøv å ikke bekymre deg ❤️ Alle produserer hcg forskjellig og det er jo en klar økning, så jeg hadde prøvd å fokusere på det. Skal du ta flere blodprøver? Og sa legen noe om hvor nivået burde ligge? Dumt spørsmål, men hvor mange dpo regner du med at du er? Det finnes vel hcg-tabeller man kanskje kan se på? Mulig det er lettere å gå etter dpo enn uker.. Ja det er sant! Var bare ei skrankedame jeg pratet med. Gynekologen er alltid så grusomt opptatt… Jeg er 19 dpo! Skal ta å Google og se😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #568 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (4 minutter siden): Ja det er sant! Var bare ei skrankedame jeg pratet med. Gynekologen er alltid så grusomt opptatt… Jeg er 19 dpo! Skal ta å Google og se😍 Ser ut til å være innenfor, men det ville jo omtrent alle nivåer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #569 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (2 minutter siden): Ser ut til å være innenfor, men det ville jo omtrent alle nivåer 😂 Ja, ikke sant. Ikke til å bli helt klok på. Jeg tror jeg ville prøvd å roet ned hodet, også må man (dessverre) bare vente å se. Og det er jo det kjipeste med dette, ventingen.. Men det er liksom ikke mer man kan gjøre. Kanskje noen andre har bedre kunnskap om hcg her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #570 Del Skrevet 22. juni 2021 HannaNO skrev (4 minutter siden): Ja, ikke sant. Ikke til å bli helt klok på. Jeg tror jeg ville prøvd å roet ned hodet, også må man (dessverre) bare vente å se. Og det er jo det kjipeste med dette, ventingen.. Men det er liksom ikke mer man kan gjøre. Kanskje noen andre har bedre kunnskap om hcg her inne? Jaa det er sant. Er så kjedelig for klarer ikke glede meg over graviditeten engang. Ikke før Jeg ser hjerteaktivitet 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #571 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (3 minutter siden): Jaa det er sant. Er så kjedelig for klarer ikke glede meg over graviditeten engang. Ikke før Jeg ser hjerteaktivitet 🥺 Det gjør ikke jeg heller, selv med "normal" hcg, hva enn det er. Tror det er helt normalt og noe alle kjenner på. Tror dessverre det vil vare en stund. Har et håp om at redselen gir seg etter uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #572 Del Skrevet 22. juni 2021 HannaNO skrev (Akkurat nå): Det gjør ikke jeg heller, selv med "normal" hcg, hva enn det er. Tror det er helt normalt og noe alle kjenner på. Tror dessverre det vil vare en stund. Har et håp om at redselen gir seg etter uke 12. Ja jeg skjønner godt hva du mener. Hadde en graviditet etter boka sist i januar som gikk adundas så nå med noen avvik er jaggu ikke håpet himmelhøyt 😅 Vi får krysse fingrene for noen nydelige bebiser til neste år❤️ Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #573 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (1 minutt siden): Ja jeg skjønner godt hva du mener. Hadde en graviditet etter boka sist i januar som gikk adundas så nå med noen avvik er jaggu ikke håpet himmelhøyt 😅 Vi får krysse fingrene for noen nydelige bebiser til neste år❤️ Hvor langt er du på vei? Jeg er rett foran deg, 5+4. Skal på TUL 7. juli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #574 Del Skrevet 22. juni 2021 HannaNO skrev (22 minutter siden): Jeg er rett foran deg, 5+4. Skal på TUL 7. juli. Åhh så spennende! Tror jeg også må bestille meg en TUL rundt den tiden. Vet gyn har masse ferie i sommer så får ta det privat 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 22. juni 2021 #575 Del Skrevet 22. juni 2021 @Frksabben Hcg er veldig individuelt, er stigningen som er viktigst har jeg hørt Jeg hadde litt høyere nivå 4+2. Har planer om å ta en tiste digital i morgen eller torsdag Jeg har booket ultralyd til 12+6, valgte et sted som skal være flinke til å se på organer osv Fastlegen henviste også i går til tidlig ultralyd så håper jeg hører noe i løpet av uken. Tenker å dra rundt 7+5, det er 20 dager til Ellers føler jeg lite glede av å være gravid. Frykten for å miste overdøver det meste. Venter bare på å begynne å blø eller at symptomene skal avta. Kjenner på puppene sikkert 20 ganger om dagen for å se om de fortsatt er ømme... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #576 Del Skrevet 22. juni 2021 Dame1989 skrev (1 time siden): @Frksabben Hcg er veldig individuelt, er stigningen som er viktigst har jeg hørt Jeg hadde litt høyere nivå 4+2. Har planer om å ta en tiste digital i morgen eller torsdag Jeg har booket ultralyd til 12+6, valgte et sted som skal være flinke til å se på organer osv Fastlegen henviste også i går til tidlig ultralyd så håper jeg hører noe i løpet av uken. Tenker å dra rundt 7+5, det er 20 dager til Ellers føler jeg lite glede av å være gravid. Frykten for å miste overdøver det meste. Venter bare på å begynne å blø eller at symptomene skal avta. Kjenner på puppene sikkert 20 ganger om dagen for å se om de fortsatt er ømme... Jeg skriver under på den. Går også å er så redd hele veien. Velger Å TRO per nå også ikke så mye mer enn det. Du hadde jo fine og klare streker ganske tidlig, mine lot seg liksom vente litt på😅🤔Jeg ser det kom litt brunt i trusa igjen idag så da var jeg ikke heeelt ferdig med det tegnet heller😂 Fikk just melding av gyn om å komme inn etter ferien han, 26 juli. Det blir for lenge så da blir det en privat på meg rundt 6-8 juli tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 22. juni 2021 #577 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (1 time siden): Jeg skriver under på den. Går også å er så redd hele veien. Velger Å TRO per nå også ikke så mye mer enn det. Du hadde jo fine og klare streker ganske tidlig, mine lot seg liksom vente litt på😅🤔Jeg ser det kom litt brunt i trusa igjen idag så da var jeg ikke heeelt ferdig med det tegnet heller😂 Fikk just melding av gyn om å komme inn etter ferien han, 26 juli. Det blir for lenge så da blir det en privat på meg rundt 6-8 juli tenker jeg! Jeg har litt vondt i magen i dag (mageknip), men vet ikke om det er magen eller livmorområdet.. Er desværre ikke noe å gjøre med utenom å vente Hvor lang tid tar det å få svar på en henvisning som ble sendt i går tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar89 Skrevet 22. juni 2021 #578 Del Skrevet 22. juni 2021 Jeg var på privat ultralyd i går, og jeg er visst noen dager lenger på vei enn jeg trodde Er nå 9+0, foreløpig termin 28. januar 😍 Hjertet dunket fort og hen beveget seg masse der inne. Veldig gøy å se! - Mar89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #579 Del Skrevet 22. juni 2021 Mar89 skrev (2 minutter siden): Jeg var på privat ultralyd i går, og jeg er visst noen dager lenger på vei enn jeg trodde Er nå 9+0, foreløpig termin 28. januar 😍 Hjertet dunket fort og hen beveget seg masse der inne. Veldig gøy å se! - Mar89 ÅÅ, så kjekt 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #580 Del Skrevet 22. juni 2021 Mar89 skrev (44 minutter siden): Hjertet dunket fort og hen beveget seg masse der inne. Veldig gøy å se! Så herlig å høre! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå