AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #41 Skrevet 8. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Da jeg var 29 var jeg mer populær enn noensinne. Peaket sent så sikkert litt med det å gjøre, fikk mer oppmerksomhet da enn som 22 for eksempel. Men nå som jeg er 30 og snart fyller 31 er det som jeg har blitt usynlig 😅 ingen som ber meg ut på tinder lenger, ingen på sosiale medier, da jeg kunne bli bedt ut av opp til 5 menn på sosiale medier på en vanlig uke. Ingen hankjønn skriver melding eller tar kontakt lenger. Har ikke forfalt på det 1,5 året, trener mer enn før også. Er det tallet 30 i seg selv som er avtennende? Heldigvis har jeg andre kvaliteter enn utseende så er ikke verdens undergang, men kjenner jo det er synd og at det kanskje er for sent å få seg mann og barn nå. Grunnen til at jeg ikke lette etter kjæreste da jeg var populær var at jeg hadde fryktelig kjærlighetssorg som varte i 2 år og ville ikke dra det inn i noe nytt. Anonymkode: cdb8e...a37 Står det noe i Tinder-bioen din om at du "ser etter noe seriøst", eller andre ting som vitner om at du begynner å bli verpeklar? For i så fall kan det ha noe med det å gjøre. Så veldig stor forskjell er det ikke på utseendet til noen på 29 og noen på 31, men når man bikker 30 skjønner også verpeklare menn at her begynner man å få dårlig tid. Først skal man gjerne ha datet en stund, la oss si 6 måneder. Så skal man bli kjærester, og det bør man kanskje være i et par år før det blir aktuelt å flytte sammen. Så skal man gjerne vite at det å bo sammen fungerer, før man går hen og stifter familie. Så er par år med det også. Da er vi fort oppe i 5-6 år før det kan bli aktuelt å stifte familie, og da vil du være godt over 35,mens hun på 29 fortsatt vil være under eller akkurat 35. Så den 30-års-kneika er ikke bare et symbolsk tall, men også et praktisk cut-off-point. Anonymkode: 767e2...dc6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #42 Skrevet 8. mai 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Står det noe i Tinder-bioen din om at du "ser etter noe seriøst", eller andre ting som vitner om at du begynner å bli verpeklar? For i så fall kan det ha noe med det å gjøre. Så veldig stor forskjell er det ikke på utseendet til noen på 29 og noen på 31, men når man bikker 30 skjønner også verpeklare menn at her begynner man å få dårlig tid. Først skal man gjerne ha datet en stund, la oss si 6 måneder. Så skal man bli kjærester, og det bør man kanskje være i et par år før det blir aktuelt å flytte sammen. Så skal man gjerne vite at det å bo sammen fungerer, før man går hen og stifter familie. Så er par år med det også. Da er vi fort oppe i 5-6 år før det kan bli aktuelt å stifte familie, og da vil du være godt over 35,mens hun på 29 fortsatt vil være under eller akkurat 35. Så den 30-års-kneika er ikke bare et symbolsk tall, men også et praktisk cut-off-point. Anonymkode: 767e2...dc6 Har ingen bio. Og bare lagt til ett nytt bilde etter jeg fylte 30, så samme bilder som før, har ikke endret utseende på ett år. Så en 30 år gammel kvinne er for gammel for en verpeklar mann på 34-35? Føler dette er helt håpløst 🤪 kastet bort hele tyveårene på en som skiftet mening om familie i siste liten. Det ligger i mine gener at damene kommer svært sent i overgangsalder og jeg har masse friske egg sett på ultralyd. Men har Danmark som krisealternativ, mamma har sagt hun kan bli med meg og hjelpe til så det kunne egentlig vært verre. Anonymkode: cdb8e...a37
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #43 Skrevet 8. mai 2021 Synes nesten ikke jeg leser annet på KG om at kvinner blir mer og mer populære jo eldre de blir? Blir sjekket opp på gata av unge, kjekke menn, og kan velge og vrake også for forhold. Så det er kanskje mest oppe i hodet ditt? Anonymkode: 7eeaa...cb7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #44 Skrevet 8. mai 2021 På KG er man jo gammel når man er 23. Herregud! Det blir en fryd når alle dere som mener 30 er gammelt, faktisk blir gamle. Da får en tro dere husker hvor latterlig denne tankegangen var. At TS plutselig har mistet all tiltrekningskraft over natta, er jo...absurd. Anonymkode: a1d0a...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #45 Skrevet 8. mai 2021 TheCatLady skrev (6 timer siden): Det høres ganske utrolig ut at i det øyeblikket man fyller 30 så forsvinner alle menn. Jeg har ikke spesielt mye tro på at det er særlig reelt, men på kg liker man jo å fremstille kvinner som så gamle hele tiden. Man er gammel før livet har begynt omtrent. Noen mener at til og med at kvinner over 25 er gamle. Jeg har ikke merket noe til det. Har fått like mye eller like lite oppmerksomhet uansett hvor gammel jeg er. Opplever egentlig ikke det mange skriver om at kvinner ikke får særlig mye oppmerksomhet når de bikker 30, men så har jeg aldri vært ettertraktet og oppmerksomheten har holdt seg stabil hele tiden. Men det er jo ikke rart når mange her inne er tenåringer, at de synes vi over 25 er gamle. De merker vel selv når de blir eldre at man absolutt ikke er gammel i det man bikker 25 eller 30 Anonymkode: 84d16...c4d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #46 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes nesten ikke jeg leser annet på KG om at kvinner blir mer og mer populære jo eldre de blir? Blir sjekket opp på gata av unge, kjekke menn, og kan velge og vrake også for forhold. Så det er kanskje mest oppe i hodet ditt? Anonymkode: 7eeaa...cb7 Dette stemmer jo ikke 😁 Anonymkode: f8511...7d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #47 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 10.39): Da jeg var 29 var jeg mer populær enn noensinne. Peaket sent så sikkert litt med det å gjøre, fikk mer oppmerksomhet da enn som 22 for eksempel. Men nå som jeg er 30 og snart fyller 31 er det som jeg har blitt usynlig 😅 ingen som ber meg ut på tinder lenger, ingen på sosiale medier, da jeg kunne bli bedt ut av opp til 5 menn på sosiale medier på en vanlig uke. Ingen hankjønn skriver melding eller tar kontakt lenger. Har ikke forfalt på det 1,5 året, trener mer enn før også. Er det tallet 30 i seg selv som er avtennende? Heldigvis har jeg andre kvaliteter enn utseende så er ikke verdens undergang, men kjenner jo det er synd og at det kanskje er for sent å få seg mann og barn nå. Grunnen til at jeg ikke lette etter kjæreste da jeg var populær var at jeg hadde fryktelig kjærlighetssorg som varte i 2 år og ville ikke dra det inn i noe nytt. Anonymkode: cdb8e...a37 Har du hørt om pandemi? Alle får mindre matcher nå. Det stemmer nok at mange av de populære 20% mennene bare vil pule på damer under 30 år. Men det er mange normale "stygge" men hyggelige menn som gjerne vil ha deg. Anonymkode: 0bdc9...1f9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #48 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du hørt om pandemi? Alle får mindre matcher nå. Det stemmer nok at mange av de populære 20% mennene bare vil pule på damer under 30 år. Men det er mange normale "stygge" men hyggelige menn som gjerne vil ha deg. Anonymkode: 0bdc9...1f9 "Stygge, men hyggelige"? Er det snakk om menn som beskriver seg selv som "good boys"? Anonymkode: f8511...7d4 2
Gjest Peanut Skrevet 9. mai 2021 #49 Skrevet 9. mai 2021 Eh? Vil tro en del går på hvordan man virker og oppfører seg fremfor kun tallet, men kanskje jeg tar feil
SPOCA Skrevet 9. mai 2021 #50 Skrevet 9. mai 2021 Min er erfaring er omvendt; jeg er mer populær blant menn nå i 30-åra enn i 20-åra. Det har nok mye med at jeg er tryggere i meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #51 Skrevet 9. mai 2021 Er litt høy risiko forbindet med å date en barnløs kvinne i 30 årene. Ligger nok noe i dette vil jeg tro. (Ja, jeg vet at noen kvinner ikke ønsker barn.) Anonymkode: e4443...019
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #52 Skrevet 9. mai 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er litt høy risiko forbindet med å date en barnløs kvinne i 30 årene. Ligger nok noe i dette vil jeg tro. (Ja, jeg vet at noen kvinner ikke ønsker barn.) Anonymkode: e4443...019 Tviler på at en kvinne med barn på 30 har det lettere, tvert imot etter hva jeg har hørt virker det enda mer håpløst da Anonymkode: cdb8e...a37
Rødtoppen86 Skrevet 9. mai 2021 #53 Skrevet 9. mai 2021 Jeg er 35 og har ikke spesielt store problemer på datingmarkedet, selv med et helt gjennomsnittlig utseende. Det kan nok hende at noen menn er livredde for at damer på 30+ vil gifte seg og få barn etter fem dater, det får i så fall være deres tap. Om ikke annet så er vi i alle fall populære hos den yngre garde 😆 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå