Gå til innhold

Tallet 30 = automatisk gammel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har bare et par år  til 50, men får stadig komplimenter fra menn. Sist i går da jeg gikk tur i skogen. møtte på to menn som var meget hyggelige og sa jeg var så søt og hyggelig ei jente og at det ikke var hver dag at  de møtte på så fine damer i skogen. Så dette er bare tull.

Anonymkode: eb699...21b

Det er ikke tull, du ser jo en annen i tråden opplevde det samme. Man blir ikke usynlig for menn når man går fra 29-30, men attraktiviteten daler betraktelig 

Anonymkode: cdb8e...a37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selv folk i 70-årene finner kjærligheten, så ikke stress med det🌸

Anonymkode: 3738b...90a

Kjærligheten eller bare "anyone" for å ikke være alene? 

Anonymkode: f8511...7d4

AnonymBruker
Skrevet

31-33 var ok, men da jeg ble 35, forsvant ALLE 🤣

Skrevet

Du har vel fått med deg at vi er i en pandemi? 

Jeg er forresten over 30 - og har like draget som i tyveårene. Til og med yngre menn. Så ta det med ro du! 

• Liker 5
Skrevet

Kanskje de er redde for runde tall😎 Vente til etter pandemi, så går det fint TS!

Skrevet

Jeg ser ikke på 30 som gammelt. I 30-årene fikk jeg mitt andre barn og tok høyere utdanning. Nå i 40 årene så føler jeg meg litt mer "satt" kanskje? Har blitt singel igjen, og merker at ikke interessen fra det motsatte kjønn er som det var i 20 årene og begynnelsen av 30 årene - MEN jeg tror fortsatt at jeg vil møte noen som liker meg da :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke tull, du ser jo en annen i tråden opplevde det samme. Man blir ikke usynlig for menn når man går fra 29-30, men attraktiviteten daler betraktelig 

Det stemmer ikke i virkeligheten! Jeg er som sagt nesten 50 om to år og er enda attraktiv for menn. Får stadig komplimenter som sagt.

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Greit nok at når man blir eldre så får man kanskje ikke like mye oppmerksomhet som når man er yngre, men at alle menn kan lukte at ei dame har blitt 30 virker, ja, hva skal jeg si, ekstremt overdrevet :)

Det er jo selvfølgelig sånn at mange menn fortsatt vil synes at man er attraktiv om man tar vare på seg selv. 

Endret av TheCatLady
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg var det omvendt . Var usynlig for menn i tenårene og tyveårene, men så fort jeg bikka 30 så ble jeg sjekka opp og flørtet med. Nå er jeg over 40 og får fortsatt masse oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: 6df98...4cf

Samme her😁

Anonymkode: d0017...8bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke merket forskjell men jeg tror heller det er tallet 30 og at man forbinder 30 årene med barn og familie. De mennene som ikke er interessert i kvinner som ønsker å få barn gjør det enklere for kvinner å finne menn som ønsker å få barn. De blir vel ikke skremt av tallet 30? :)

Anonymkode: 00571...dc9

Skrevet

45+, og det mangler ikke på oppmerksomhet fra gutter/menn  fra 20 til min egen alder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har ikke merket forskjell men jeg tror heller det er tallet 30 og at man forbinder 30 årene med barn og familie. De mennene som ikke er interessert i kvinner som ønsker å få barn gjør det enklere for kvinner å finne menn som ønsker å få barn. De blir vel ikke skremt av tallet 30? :)

Nei, men noen blir skremt av tallet 34-35. 

AnonymBruker
Skrevet
MiniMjau skrev (20 minutter siden):

45+, og det mangler ikke på oppmerksomhet fra gutter/menn  fra 20 til min egen alder. 

Oppmerksomhet....For å ha sex eller seriøst forhold? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg også. Og det er jo teit, for er jo bare 1 år eldre enn 29. Men hva de forbinder med tallet 30, ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MiniMjau skrev (13 minutter siden):

Samme her, fra 20-70 😂

AnonymBruker
Skrevet

Korona??

Alt er stengt, folk blir bedt om å holde seg hjemme.

Men du tror det er alderen din?

Anonymkode: dbc1d...961

• Liker 3
Skrevet

Som andre er inne på er det nok i så fall heller et fenomen på nett og apper der alder flagges som et tydelig kriterie enn i virkeligheten der en vanskelig kan se om en person er et par år eldre eller yngre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Korona??

Alt er stengt, folk blir bedt om å holde seg hjemme.

Men du tror det er alderen din?

Anonymkode: dbc1d...961

Mange har jo datet like mye, bare annerledes. Gåturer er jo lov. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, herzeleid said:

Som andre er inne på er det nok i så fall heller et fenomen på nett og apper der alder flagges som et tydelig kriterie enn i virkeligheten der en vanskelig kan se om en person er et par år eldre eller yngre. 

Jepp, det tror jeg også for merker ikke så mye nedgang i det virkelige liv. Da er det altså tallet 30 som er problemet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På datingappar så set ein jo alder som søkekriterie og sikkert ein del karar som har 29 som øvre grense og då dett du jo ut av søket når du blir 30. Merka dette godt når eg bikka 40 og mange damer verka til å ha 39 som maksalder på sine søk :)

Anonymkode: dc556...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...