Gå til innhold

Hvilke type mennesker orker du ikke å omgåes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bortsett fra folk som er psykopater, overgripere og mordere (som er en selvfølge at man ikke vil omgåes), så orker jeg ikke folk som er altfor sprudlende og tar for mye plass, folk som er bedrevitere og kverulanter. 

Hvilke type mennesker orker du ikke å omgåes? 

Anonymkode: 5625b...7d9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som bare ser negativt på ting, baksnakker og sladrer om andre med stor skadefryd. 

Anonymkode: 18221...a4b

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konservative mennesker. Tilknappede folk.. De som er kjappe å dømme andre, alltid lar seg styre av 1. inntrykket. De som alltid drar opp feilene en har gjort i andre sosiale sammenhenger. Mennesker som ikke liker dyr spesielt godt. De som alltid er seriøse uten evne til selvironi. Mennesker der alt blir sagt med sarkasme. Mennesker som er lite rause, enten det gjelder kompliment, meninger, eller andre ting. Folk som elsker å "ha" noe på deg, og de som baksnakker hele tiden om allt og alle... 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er:


- Ekstremt masete og oppmerksomhetssyke

-Intrigemakere og baksnakkere

-Folk som liker å se andre mislykkes

-Kverulanter og konspirasjonsteoretikere 

-De ekstremt dominerende som skal bosse andre rundt

-Folk som er slemme mot dyr/ler av dyr som har det vondt

 

Listen blir lengre jo eldre jeg blir 😅

 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen akuratt nå . Han ba meg velge mellom han og en veninne

Anonymkode: 8c311...cfa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snobber, folk som er ekstremt materialistiske, som alltid må ha oppmerksomheten, som ikke har empati med dyr, klimafornektere, konspirasjonsteoretikere, høyreradikale, konservative

Anonymkode: 43417...87b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Typen akuratt nå . Han ba meg velge mellom han og en veninne

Anonymkode: 8c311...cfa

Høres ut som ett lett valg :klem:

Anonymkode: 585e3...02e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som er overpositive og synes ALT er kjempegøy og SÅ spennende og interessant HELE føkkings tiden. 🤯

Vitenskapsfornektere (såkalte klimaskeptikere).

Folk som driver med pyramidepill nettverkssalg (Mary Kay, Herbalife o.l.). For dem er ethvert bekjentskap en potensiell kunde, så de er med få unntak sjelden interessert i deg for annet enn salg. 

Endret av Ullvott
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lyver. Man vet de lyver, men de ville blånekte til de dør på at det de nettopp satt og sa eller sa i fjor var en løgn. Bare nekter, uansett bevis.

Eksen min er en sånn. Han liker å lyve om alt mulig. Selv etter at vi ble skilt og det ikke er nødvendig å tekkes meg og lyve for det lenger. Han lyver gjerne for å fremstille seg selv bedre, det er favoritten. Eller han påstår at han husket å gjøre noe, men så har han enten glemt det eller gitt faen, men sitter og påstår at han gjorde det likevel men noe utenfor hans kontroll gjorde at han ikke fikk gjort det likevel. Altså ikke hans feil altså.... aldri hans feil.

Som regel sier jeg ikke noe lenger, gidder ikke. Gadd ikke avsløre løgnene hans på slutten mens vi var gift heller, jeg tenkte bare i mitt stille sinn (uten at han visste det) at det var NOK en spiker i kista for ekteskapet vårt. Hver løgn eller alt han prøvde å skjule for meg, bekreftet bare at jeg gjorde rett i å ville skille meg. 

 

Endret av Million
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan omgås absolutt alle. At man holder enkelte på en armlengdes avstand, er en annen sak. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfliktskye 

Anonymkode: dd385...ee2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (3 minutter siden):

Sånne som er overpositive og synes ALT er kjempegøy og SÅ spennende og interessant HELE føkkings tiden. 🤯

Vitenskapsfornektere (såkalte klimaskeptikere).

Folk som driver med pyramidepill nettverkssalg (Mary Kay, Herbalife o.l.). For dem er ethvert bekjentskap en potensiell kunde, så de er med få unntak sjelden interessert i deg for annet enn salg. 

«Sååååååå GØY da!!!! Kjempekult!! FANTASTISK!!!!!» 

 

Hehe, enig. Slitsomt med overpositive (falske). 

Anonymkode: dd385...ee2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dramqueens, dominerende-typer som tar mye plass, konfliktsskye og de som har laaaaange samtaler. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel

Folk som ikke klarer argumentere for sitt syn, men har sterke meninger uansett. Typ folk i kommentarfeltet til Resett

Jeg har ikke noe imot en diskusjon og er villig til å endre mening om jeg blir presentert med gode nok argumenter. Men fikser ikke folk som ikke engang gidder prøve finne argumenter for sitt syn. 

Men ellers tolererer jeg alle type mennesker. Faktisk så har jeg mest sansen for paradise hotel folk og folk som kan virke litt "enkle". Jeg føler de har mye fint ved seg som folk ikke ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende med det verste først:
Bedrevitere
Manipulative 
Tungt hasjbruk
Kommunister
Dårlig arbeidsmoral

Anonymkode: 5e066...506

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- folk som behandler dyr som om de var mennesker.

- oppmerksomhetssyke

- folk som bygger identiteten sin på et livsstilsvalg, oftest noe som er en trend.

- folk som leter etter mangel på representasjon av etnisitet, "kjønn", etc. i underholdningsprodukter, og lager leven når de gjør "funn".

Anonymkode: e3ae0...641

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energivampyrer og mennesker som ikke tar hint når andre prøver å fortelle at det blir for mye, enten for mye klaging, for mye kontakt, for mange meldinger, for mye drama osv.

:rasende:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 19
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk syke. Har ikke tid til slike tilfeller i livet mitt.

Anonymkode: e9e9d...838

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er helt sikre på at absolutt alle som ikke er nærmest multihandikappet og vegetativ tilstand kan jobbe. Uansett om du knapt orker å stå opp av senga, så er det bare å skjerpe seg, begynne å trene og få se jobb. Jeg er en av de som omtrent ikke klarer å stå opp de fleste dagene, men de dagene jeg klarer det så burde jeg hatt en jobb å gått til med en gang. Jeg bruker de dagene til å dusje og tørke litt støv, forefallende husarbeid som ikke gjøres fra senga.

Er så lei av sånne folk som mener: Du klarer vel å gjøre noe? Bare å søke jobb det, så ser du det går bra. De vet merkelig nok ikke hva slags jobb det kunne ha vært eller evt arbeidsgiver som ville ansatt en som kommer når helsa er bra en dag, men ikke ellers.

Anonymkode: 1bcde...d73

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...