Gå til innhold

Er fleste fitnessrumper fake? Eller kan man trene seg til stor rumpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg virker det mitt rart at tynne damer har stor rumpe bare fordi de trener noen. squats

Anonymkode: 30f99...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan absolutt trene rumpa. Det er kroppens største muskel. Men det krever jo en god del innsats og vedlikehold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For meg virker det mitt rart at tynne damer har stor rumpe bare fordi de trener noen. squats

Anonymkode: 30f99...141

Kommer an på hva du mener... Blir det samme som mange menn/gutter som har kjempe store brystmuskler og armius-vitÆlis... Alt kan bli større, men om det ser bra ut er noe helt annet...

Mye er "fake", mye er "ekte", masse  "vinkel-format-perspektiv"-jukserier også... Damer som har lite kroppsfett, og trener "for mye" kan/får som regel stor rumpe, men samtidig også "manne-rÆv"... Mye er basert på gener også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

For meg virker det mitt rart at tynne damer har stor rumpe bare fordi de trener noen. squats

Anonymkode: 30f99...141

må selvfølgelig bruke ganske tunge vekter for å få noe effekt. Hjemmetrening med strikk gir ikke de største resultatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har sånn rumpe og hun er slank! Og den er helt naturlig. Jeg vil si 70% er genetikk og resten er trening/kosthold. Hun har i tillegg utrolig smal midje. Det er så utrolig rått å se på. Blir nesten religiøs av hvor deilig hun ser ut.

Anonymkode: 891aa...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kroppens største muskler.

Selvfølgelig kan den vokse mye ved hard trening.

Hip thrusts, glute bridge. 

Hvordan det ser ut, er og litt genetisk. Har du brede hofter og smalt liv, veldig timeglass, syns det godt med nok trening.

Men vi snakker 100 kg pluss, ikke strikker på stuegulvet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...