Ugresset Skrevet 5. mai 2021 #1 Del Skrevet 5. mai 2021 Vet ikke om det finnes en sånn en tråd fra før, men jeg prøver. Jeg er på slanker'n og det blir MYE kardio og kondisjon på maskin hjemme foran TV'en. Jeg følger puls, så det er ikke sånn at jeg bare står der og våser, men jeg kjeder meg utrolig raskt og trenger tips til gode serier man kan se på. Må være relativt lettsett da det skal trenes med høy puls og man ikke kan drive å fokusere så voldsomt på tekst. Jeg så Eit feitt liv, det var motiverende. The biggest looser Norge var helt ok. Har nå begynt på 19, men jeg har ikke kommet ordentlig i gang så vet ikke hvordan den er, men den virker grei. Hva er dine beste serietips som er fine å se på mens man trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg ville sett Breaking Two på Youtube. Handler om Eliud Kipchoge og nike 2 timer fullmaraton. Anonymkode: 94e38...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå