Gå til innhold

Hva skjer med tråden om voldtekt av barn i solarium


Madame Butterfly

Anbefalte innlegg

Det er noen utsagn i media fra politiadvokaten som er vanskelige å forstå, i forhold til menigmann sin oppfatning av språklig regelverk så vel som opplysninger om generelt kriminalitetsbilde.

Hver gang jeg klikker på bjellen, om folk som kommenterer direkte til meg er tråden stengt for vurdering.

Er ikke dette et fora for samfunnsdebatt? Veldig slitsomt om den (debatten) hele veien skal vurderes oh modereres 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Som du ser så er tråden midlertidig skjult for moderering:

Kopierer inn begrunnelsen til hvorfor dette noen ganger må gjøres fra samme tråd:

Sitat

 

Noen ganger skjuler vi tråder i påvente av moderering eller vurdering. 

Dette kan være tråder med grove regelbrudd som ikke kan stå åpne til rommets moderator kommer på, tråder med mange regelbrudd som må fjernes, eller større gråsonesaker som må vurderes av teamet. 

 

Debatt om saken er tillatt, men det er ikke tillatt med regelbrudd. I tilfeller hvor tråder inneholder grove regelbrudd eller mange regelbrudd, så kan tråder blir midlertidig skjult frem til tråden blir ryddet. Tråden blir da midlertidig skjult for at tråden ikke skal fortsette å vokse raskt med mange regelbrudd, og vil bli lagt ut igjen så snart moderator har mulighet.

Edie, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelbrudd er en ting, et av mine innlegg var kanskje litt flåsete i en alvorlig sak, med et ungt offer, så klager ikke på at det ble fjernet. Det var respons til @Druid sitt synspunkt. Dom svært vanskelig kan sies være regelbrudd. Han statet rolig og behersket at slik formuleringene var, gav det et inntrykk av at det dreide seg om prostituasjon. Det kan vel muligens skvises under spekulasjon, men det var svært merkelige formuleringer av politiadvokaten.

Dere må da ikke gå amokk med modereringen? og vurderingen av en debatt og fjerne løst og fast.

Det er for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...