Gå til innhold

Line Andersen NRK Konflikt?


Mintbird

Anbefalte innlegg

loveli skrev (14 timer siden):

Man føler ofte avmakt i møte med de store gutta som tar seg til rette, og jeg hadde blitt sint som et lemmen selv om kommunen tok seg tilrette på min tomt og at de ikke rettet feilen etter at de innrømmet å ha gjort feil. Skjønner Line godt jeg!

Men det var ikke Lines tomt, det var hennes mor. Hvordan saken endte i landsdekkende medier vet jeg ikke, men at Line brukte sin at status til å fremme saken er det vel ikke noe tvil om 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars Line. Jeg nekter å tro at hun var vært ufin mot noen frem til sannheten er presentert! Hun var utrolig god på skjermen og NRK mister først og fremst en fantastisk god programleder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
Nobile skrev (15 minutter siden):

Men det var ikke Lines tomt, det var hennes mor. Hvordan saken endte i landsdekkende medier vet jeg ikke, men at Line brukte sin at status til å fremme saken er det vel ikke noe tvil om 

Veldig pinlig det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (53 minutter siden):

Stakkars Line. Jeg nekter å tro at hun var vært ufin mot noen frem til sannheten er presentert! Hun var utrolig god på skjermen og NRK mister først og fremst en fantastisk god programleder.

Så du tenker at siden hun er en dyktig journalist, reporter og programleder så er det ikke mulig at hun har skapt uro og er vanskelig å jobbe med? Det er kanskje nrk som har skapt denne konflikten uten grunn?

Endret av Oida
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 minutt siden):

Så du tenker at siden hun er en dyktig journalist, reporter og programleder så er det ikke mulig at hun har skapt uro og er vanskelig å jobbe med? Det er kanskje nrk som har skapt denne konflikten uten grunn?

Nei, det mener jeg ikke. Men all den tid saken ikke er avgjort enda og de ulike partene har lagt frem sin side og sine vitner, velger jeg å tro Line.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (13 minutter siden):

Nei, det mener jeg ikke. Men all den tid saken ikke er avgjort enda og de ulike partene har lagt frem sin side og sine vitner, velger jeg å tro Line.

Det står i DN-intervjuet med henne at det var en konflikt i redaksjonen hvor hun løp ut av rommet mens hun skrek skjellsord til kollegaene. Det er vel ikke helt vanlig oppførsel vil jeg mene. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mildemoses skrev (29 minutter siden):

Det står i DN-intervjuet med henne at det var en konflikt i redaksjonen hvor hun løp ut av rommet mens hun skrek skjellsord til kollegaene. Det er vel ikke helt vanlig oppførsel vil jeg mene. 

Jeg har ikke lest artikkelen da jeg ikke har tilgang. Men med det sagt - vi aner vel ikke hvorfor hun reagerte som hun gjorde? Hva trigget henne til å få en så voldsom reaksjon? Jeg venter til rettsaken med å danne meg en oppfatning og beholder mitt gode inntrykk av henne frem til det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som stemmer eller ikke stemmer så blir det vel ikke noe stjernestilling på henne i NRK etter dette iallfall.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Nobile skrev (2 timer siden):

Men det var ikke Lines tomt, det var hennes mor. Hvordan saken endte i landsdekkende medier vet jeg ikke, men at Line brukte sin at status til å fremme saken er det vel ikke noe tvil om 

Så du hadde ikke reagert hvis kommunen gjorde det samme mot din familie altså? Samme om det var på Lines tomt eller hennes mors tomt, det er ikke relevant, for det er klart hun reagerer uansett.

Men nå kommer det flere detaljer i NRK-saken fremover og man får gjort seg opp en mening mer basert på fakta enn følelser og inntrykk. Jeg kjenner flere "solstråler" som er ordentlige hekser på sine arbeidsplasser. Virker smilende og hyggelige utad, men hogger til når de kan. Eller ikke forstår at de er reale bitches og har selv skyld i det meste.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra75 skrev (1 time siden):

Jeg kjenner et par mennesker som skaper konflikter i alle miljøer de ferdes i, uten at de selv forstår at de er problemet. Jeg har på følelsen av at hun er av denne typen folk (og jeg vet fra noen som har jobbet med henne at hun er vanskelig å samarbeide med)

Jeg tror ikke NRK hadde latt det gå så langt hvis de ikke har en veldig god sak.

Enig !  Og hadde det vært en mann, hadde ordene narsissist og psykopat/sosiopat sittet løst her. Mange likhetstrekk, vet nøyaktig når de skal spille "snill og dyktig".

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (41 minutter siden):

Jeg har ikke lest artikkelen da jeg ikke har tilgang. Men med det sagt - vi aner vel ikke hvorfor hun reagerte som hun gjorde? Hva trigget henne til å få en så voldsom reaksjon? Jeg venter til rettsaken med å danne meg en oppfatning og beholder mitt gode inntrykk av henne frem til det. 

Et lite sitat fra artikkelen følger nedenfor. Det er veldig spesielt å rope skjellsord i affekt pga en faglig diskusjon. Jeg har iallefall aldri gjort det. 

 

"Ballen begynte å rulle på høsten 2019. Det er morgenmøte i sjakkredaksjonen på Marienlyst, 30. oktober 2019. En faglig diskusjon eskalerer. Andersen roper skjellsord i affekt på vei ut døren og setter seg på gangen og gråter.

– Det ble en opphetet debatt, men jeg burde ikke gått så hardt ut mot redaksjonen den dagen. Det hadde vært lettere å adressere tingene en uke etterpå, sier Line Andersen."

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (7 minutter siden):

Så du hadde ikke reagert hvis kommunen gjorde det samme mot din familie altså? Samme om det var på Lines tomt eller hennes mors tomt, det er ikke relevant, for det er klart hun reagerer uansett.

Men nå kommer det flere detaljer i NRK-saken fremover og man får gjort seg opp en mening mer basert på fakta enn følelser og inntrykk. Jeg kjenner flere "solstråler" som er ordentlige hekser på sine arbeidsplasser. Virker smilende og hyggelige utad, men hogger til når de kan. Eller ikke forstår at de er reale bitches og har selv skyld i det meste.

Jeg hadde ikke brukt landsdekkende medier som talerør i en konflikt mellom en kommune og min mor nei. Jeg synes det er relevant om det er Line sin personlige tomt, eller et annet voksent menneske (som ikke er av offentlig interesse) sin tomt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mildemoses skrev (1 time siden):

Det står i DN-intervjuet med henne at det var en konflikt i redaksjonen hvor hun løp ut av rommet mens hun skrek skjellsord til kollegaene. Det er vel ikke helt vanlig oppførsel vil jeg mene. 

Su vet jo ikke hvorfor hun gjorde det 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (1 time siden):

Jeg har ikke lest artikkelen da jeg ikke har tilgang. Men med det sagt - vi aner vel ikke hvorfor hun reagerte som hun gjorde? Hva trigget henne til å få en så voldsom reaksjon? Jeg venter til rettsaken med å danne meg en oppfatning og beholder mitt gode inntrykk av henne frem til det. 

Kollegaer varslet verneombudet på grunn av arbeidsmiljøet hun skapte. Men det er kanskje kollegaenes skyld at det var dårlig arbeidsforhold? Hun ble også tilbudt andre arbeidsoppgaver i sporten, men ønsket bare spesifikke programleder jobber, noe som ikke eksisterer i sportsredaksjonen til nrk.  Men kanskje nrk skulle omstrukturert og skapt denne stillingen for henne?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (9 minutter siden):

Su vet jo ikke hvorfor hun gjorde det 

Det står i artikkelen at det var pga en faglig diskusjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

I et interju har hun selv sagt hun stiller høye krav til seg selv og de nærmeste hun jobber med og jeg tipper problemet ligger her: hun legger ikke fingrene i mellom for å "stramme opp" kollegaene sine og følgelig oppleves som kjip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (27 minutter siden):

Kollegaer varslet verneombudet på grunn av arbeidsmiljøet hun skapte. Men det er kanskje kollegaenes skyld at det var dårlig arbeidsforhold? Hun ble også tilbudt andre arbeidsoppgaver i sporten, men ønsket bare spesifikke programleder jobber, noe som ikke eksisterer i sportsredaksjonen til nrk.  Men kanskje nrk skulle omstrukturert og skapt denne stillingen for henne?

Jeg sier bare at jeg venter med å gjøre meg opp en mening til alle kortene er på bordet og begge sider er belyst. Jeg liker ikke at du prøver å putte ord i munnen på meg!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (22 minutter siden):

Jeg sier bare at jeg venter med å gjøre meg opp en mening til alle kortene er på bordet og begge sider er belyst. Jeg liker ikke at du prøver å putte ord i munnen på meg!

Du har jo allerede høyere opp i tråden gjort deg opp en mening om hvem du heier på. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobile skrev (3 minutter siden):

Du har jo allerede høyere opp i tråden gjort deg opp en mening om hvem du heier på. 

Inntil videre ja. Frem til alle kortene er på bordet. I motsetning til deg som allerede har bestemt deg tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...