Gå til innhold

Line Andersen NRK Konflikt?


Mintbird

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe her? hun var jo sååå bra på skjermen , sjakk osv.

 

Men NRK fremstiller det som om hun er et monster å jobbe med, hva er sannheten her?

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arbeidsgiver pleier alltid å fremstille den ansatte som et monster i slike saker. De får lojale ansatte til å vitne mot henne.

Det blir en skikkelig skittentøyvask, noen NRK ansatte vil støtte henne, men ikke mange.

Hun var veldig flink på TV og jeg likte henne som reporter. 

 

Endret av frysja
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Man kan jo bare spekulere i hvem som er monsteret her, NRK eller Line. Og spekulasjon er ikke lov på KG.

Men..

Jeg vet om flere som jobber i NRK og som elsker å jobbe der. Noen av dem har blitt syke og fått utrolig god oppfølging og tilrettelegging for å komme seg tilbake til jobb i NRK.

Synes hele saken er rar, for når jeg har et godt inntrykk av NRK som arbeidsgiver og et godt inntrykk av Line så kan jeg ikke skjønne at denne saken har oppstått. Her er det helt klart noe muffens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Mintbird skrev (31 minutter siden):

Noen som vet noe her? hun var jo sååå bra på skjermen , sjakk osv.

 

Men NRK fremstiller det som om hun er et monster å jobbe med, hva er sannheten her?

 

Ja, hva er sannheten her, mon tro🤔

Line Andersen må være nokså trygg på at hun har sitt på det tørre når hun saksøker selveste NRK, hun er også klar over at alt som har skjedd vil nå komme fram. Hun vil altså ta den belastningen det må være, uansett hva som blir utfallet til slutt.

Synes hun gir et godt inntrykk på skjermen, men hun behøver jo ikke å være enkel å jobbe sammen med av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O.G.
Gresshoppa skrev (2 minutter siden):

Tror vel ikke akkurat at gutteklubben grei i NRK er helt uskyldige her...

Det jeg hører om NRK er at kulturen der er av typen "er du ikke med i klikken, så er du ute av bedriften med en gang muligheten byr seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var et friskt pust og en flink reporter/programleder, men jeg kan også tenke meg at hun kan være typen som tar vel mye plass også utenfor skjermen. Det er vel litt av greia her, i følge NRK. Men det blir jo bare spekulasjoner, vi får se hva som skjer.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i flere sjakksendinger reagert på at hun har vært direkte frekk og på grensa til ufin ovenfor Torstein Bae. Sikkert ei dyktig dame og god journalist, men er litt mer usikker på hvor ålreit hun er å samarbeide med 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruByråkrat skrev (6 timer siden):

Jeg har i flere sjakksendinger reagert på at hun har vært direkte frekk og på grensa til ufin ovenfor Torstein Bae. Sikkert ei dyktig dame og god journalist, men er litt mer usikker på hvor ålreit hun er å samarbeide med 

Men Torstein Bar gir henne veldig gode skussmål https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/sport/sjakk-kollega---formidabelt-dyktig-dame/73728011/amp

(Han er forøvrig ikke ansatt i nrk.)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
vintage skrev (6 minutter siden):

Kommunen lagde en ulovlig sti gjennom eiendommen til moren hennes, det må det være lov til å reagere på uten at det skal bli dratt opp som en sak hvor Line har spredt om seg med vrede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (8 timer siden):

Kommunen lagde en ulovlig sti gjennom eiendommen til moren hennes, det må det være lov til å reagere på uten at det skal bli dratt opp som en sak hvor Line har spredt om seg med vrede.

Det er selvsagt lov til å reagere, men ikke alle ville reagert på en måte som kvalifiserer til "raser" og "er i harnisk". 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Garderobemannfrue skrev (2 timer siden):

Det er selvsagt lov til å reagere, men ikke alle ville reagert på en måte som kvalifiserer til "raser" og "er i harnisk". 

Ja, for journalister bruker jo aldri sterke ord for å generere klikk til en artikkel de har skrevet...

VG = Dagbladet = Se og hør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Garderobemannfrue skrev (4 timer siden):

Det er selvsagt lov til å reagere, men ikke alle ville reagert på en måte som kvalifiserer til "raser" og "er i harnisk". 

Fordi det står «raser» og «i harnisk» så er det slik?
 

Når VG skriver at noen blir slaktet, tror du de blir bokstavelig talt avlivet, flådd og partert?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (16 timer siden):

Kommunen lagde en ulovlig sti gjennom eiendommen til moren hennes, det må det være lov til å reagere på uten at det skal bli dratt opp som en sak hvor Line har spredt om seg med vrede.

Ja, er enig i at det selvsagt er lov. Her tenkte jeg heller ikke over at folk flest ikke har lest om hvor lang, betent og vanskelig denne saken ble gjort. Det var mest i lokalmedia det ble belyst skikkelig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (8 timer siden):

Ja, for journalister bruker jo aldri sterke ord for å generere klikk til en artikkel de har skrevet...

Selvsagt gjør de det, kanskje også i dette tilfellet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
vintage skrev (19 timer siden):

Ja, er enig i at det selvsagt er lov. Her tenkte jeg heller ikke over at folk flest ikke har lest om hvor lang, betent og vanskelig denne saken ble gjort. Det var mest i lokalmedia det ble belyst skikkelig. 

Man føler ofte avmakt i møte med de store gutta som tar seg til rette, og jeg hadde blitt sint som et lemmen selv dersom kommunen tok seg tilrette på min tomt og at de ikke rettet feilen etter at de innrømmet å ha gjort feil. Skjønner Line godt jeg!

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...