Gå til innhold

Line Andersen NRK Konflikt?

Mintbird

Anbefalte innlegg

jodajipp skrev (Akkurat nå):

Hun må nesten ha fått beskjed av advokatene sine om at hun garantert taper.. hvorfor kunne de ikke sagt det før? 440.000 var en stusselig sum for å brette seg ut for alle i Norge..

Mulig hun ville uansett hva de sa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Fufu said:

Ja?

Som jeg sa i stad. For hennes del så er ikke dette forliket noe å skryte av. 
Hun har I tillegg 20 år igjen i arbeidslivet, men spørsmålet er om hun klarer å finne seg en ny jobb. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ingen sak. Og det forstod hun vel etter disse dagene. Ødelagt mye for seg selv ved å kjøre sak. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde godtatt å sitte på tørkeloftet noen år for å gjenvinne tillit.. dette lukter det NAV i lang tid av.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (Akkurat nå):

Som jeg sa i stad. For hennes del så er ikke dette forliket noe å skryte av. 
Hun har I tillegg 20 år igjen i arbeidslivet, men spørsmålet er om hun klarer å finne seg en ny jobb. 

Jobb finner hun seg nok om hun vil, men spørs om den blir like lukrativ som NRK-jobben.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

June1996 skrev (12 minutter siden):

Enig.  Hadde Line vært uerstattelig så hadde hun jo aldri måttet gå til sak mot egen arbeidsgiver. Hadde hun vært uerstattelig så hadde hun aldri blitt tatt av skjermen. I tillegg så kunne hun gått til TV2 og fått like gode seertall der. 

Line er det motsatte av uerstattelig, hun er en arbeidsgiver aktivt prøver å bli kvitt og som kommer til å slite enormt med å få ny jobb. 

Hun kan bli vaktbikkje i LO. Den de bruker til å kjefte og smelle framfor TV-kamera hver gang det nærmer seg lønnsforhandlinger.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
jodajipp skrev (2 minutter siden):

Hun burde godtatt å sitte på tørkeloftet noen år for å gjenvinne tillit.. dette lukter det NAV i lang tid av.

Jeg vedder en is på at hun starter konsulentselskap og leier seg selv ut til tv-bransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
4 minutter siden, padawan said:

Jeg vedder en is på at hun starter konsulentselskap og leier seg selv ut til tv-bransjen.

Hvilke TV-kanaler er det som leier inn programledere fra konsulentselskaper? 

Endret av June1996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en gledens dag for de ansatte i sporten som har vært utsatt for hennes oppførsel.

Endret av heavyheart
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Symfonia

Veldig bra deal for NRK. De blir kvitt dama (hvilket de ikke hadde blitt selv om de hadde vunnet rettssaken) mot det som i arbeidsrettslig sammenheng må anses som en moderat kompensasjon. Andersen sitter igjen med knapper og glansbilder (hvorav en del går til egne adokater) og et totalt ødelagt rennome. Ren selvskading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun ville tape denne saken. Hun fikk en dårlig avtale og det inkluderer at hun har en dårlig sak. 

Men når hun har behandlet mennekser så dårlig har hun ikke sinnsikt nok til å forstå at hu var langt ut på viddene.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken888 skrev (Akkurat nå):

Virker som hun ville tape denne saken. Hun fikk en dårlig avtale og det inkluderer at hun har en dårlig sak. 

Men når hun har behandlet mennekser så dårlig har hun ikke sinnsikt nok til å forstå at hu var langt ut på viddene.

Selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (2 minutter siden):

– Hvordan ser Norge på Line Andersen nå?

– Jeg håper de ser Line Andersen som en som prøvde å stå opp mot systemet, og som skal ta selvkritikk. Men først og fremst en som har stått opp for noen verdier i arbeidslivet.

Line Andersen til VG: – God løsning for meg – VG

Verdier som i å kjefte, smelle og skape dårlig arbeidsmiljø?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, jodajipp said:

Hun må nesten ha fått beskjed av advokatene sine om at hun garantert taper.. hvorfor kunne de ikke sagt det før? 440.000 var en stusselig sum for å brette seg ut for alle i Norge.. etter skatt går vel hun i minus

Advokatene er jo de som tjente penger på dette her. 🙈 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Symfonia
Fufu skrev (1 minutt siden):

– Hvordan ser Norge på Line Andersen nå?

– Jeg håper de ser Line Andersen som en som prøvde å stå opp mot systemet, og som skal ta selvkritikk. Men først og fremst en som har stått opp for noen verdier i arbeidslivet.

Line Andersen til VG: – God løsning for meg – VG

Ja, den «verdien» hun har stått opp for er hemningløs selvopptatthet og egoisme i en type arbeidsfellesskap som står og faller med lagånd og community spirit. Hun tror hun er/har vært uunnværlig, men kommer til å være glemt om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (1 minutt siden):

Verdier som i å kjefte, smelle og skape dårlig arbeidsmiljø?

Det blir bare for dumt. 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
jodajipp skrev (35 minutter siden):

Hun må nesten ha fått beskjed av advokatene sine om at hun garantert taper.. hvorfor kunne de ikke sagt det før? 440.000 var en stusselig sum for å brette seg ut for alle i Norge.. etter skatt går vel hun i minus

Verdens dummeste avgjørelse tenker jeg 🤷‍♀️

Hun har ødelagt karrieren sin fullstendig, for 400.000 kr?

Alternativet var vel å leke lydig ansatt i NRK mens hun søkte andre jobber - de hadde nok gledelig gitt henne en OK referanse for å bli kvitt henne.

Nå står hun uten jobb LENGE - for det som sikkert utgjør mindre enn hva hun får utbetalt etter skatt på 1 år. 

Dette her vet jo alle er verdens minst kloke måte å avslutte et arbeidsforhold på.

Hadde det vært snakk om seksuell trakassering, voldtekt eller overgrep: anmeld og så videre.

Men generelt dårlig arbeidsmiljø man også selv bidrar til?

Lage et helvete som brettes ut i alle medier for skarve 400.000? Skjønner det ikke? 

Hun VET jo at hun har vært krevende, og at det ble offentlig skitten oppvask. 

Djises for en dårlig vurderingsevne. 

Det styrker jo bare et inntrykk av at hun ikke tåler motstand og får en lite reflektert svart faen i seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...