AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Del Skrevet 4. mai 2021 Bilen er 2015 mod og gått 45.000. Er det ett bra tilbud? Har ikke alle detaljer enda, men de restaurerte bilen til i morgen. Anonymkode: 7d043...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4. mai 2021 #2 Del Skrevet 4. mai 2021 Om de må restaurere bilen så er det vel ikke noe godt tilbud:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Del Skrevet 4. mai 2021 Sjekk på finn og sammenlign prisen på andre bruktbiler Anonymkode: df9b2...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #4 Del Skrevet 4. mai 2021 visp skrev (2 minutter siden): Om de må restaurere bilen så er det vel ikke noe godt tilbud:) Mente holde av.😊 Anonymkode: 7d043...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sjekk på finn og sammenlign prisen på andre bruktbiler Anonymkode: df9b2...b65 De ligger høyere og gått lenger. Anonymkode: 7d043...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Del Skrevet 4. mai 2021 Tja Eg kjøpte ein 2017 modell i 2019 for 219.000 kr. Den var kjørt 39.000. Super bil, har du barn? Eller har du behov for plass til barneseter? Den er ikkje heilt perfekt for det formålet om du har planar om å ha barn lenge bakovervendt. Synest i utgangspunktet det hørtest litt i overkant ut. Anonymkode: ae103...e63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #7 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja Eg kjøpte ein 2017 modell i 2019 for 219.000 kr. Den var kjørt 39.000. Super bil, har du barn? Eller har du behov for plass til barneseter? Den er ikkje heilt perfekt for det formålet om du har planar om å ha barn lenge bakovervendt. Synest i utgangspunktet det hørtest litt i overkant ut. Anonymkode: ae103...e63 2 år gammel? Jøss det var bra. Barna mine har ikke barneseter lenger. Anonymkode: 7d043...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #8 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg kjøpte en 2017 auris til 150.tusen i desember, så du kan få bedre tilbud enn det du har fått! Anonymkode: acc26...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 4. mai 2021 #9 Del Skrevet 4. mai 2021 Bruk hodet og kjøp deg en elbil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #10 Del Skrevet 4. mai 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Bruk hodet og kjøp deg en elbil Da kan jeg glemme hytta. Anonymkode: 7d043...212 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #11 Del Skrevet 4. mai 2021 Kan være et bra kjøp, men vær obs hvis selgeren ikke kommuniserer perfekt på norsk både skriftlig og muntlig. Anonymkode: 3ea74...c74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #12 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være et bra kjøp, men vær obs hvis selgeren ikke kommuniserer perfekt på norsk både skriftlig og muntlig. Anonymkode: 3ea74...c74 Er fra forhandler. Anonymkode: 7d043...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 4. mai 2021 #13 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Da kan jeg glemme hytta. Anonymkode: 7d043...212 Kjenner ikke økonomien din men det ligger Koreanere på Finn med 39 kwh... altså rimelig god rekkevidde fra 250k, disse får du solgt når du skal bytte bil om 3 år også mens Toyotaen blir verdiløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #14 Del Skrevet 4. mai 2021 ABM skrev (6 minutter siden): Kjenner ikke økonomien din men det ligger Koreanere på Finn med 39 kwh... altså rimelig god rekkevidde fra 250k, disse får du solgt når du skal bytte bil om 3 år også mens Toyotaen blir verdiløs Hahahahahhaha Toyota blir aldri verdiløs, heller de Koreanere dine .... Anonymkode: e03f4...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #15 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bilen er 2015 mod og gått 45.000. Er det ett bra tilbud? Har ikke alle detaljer enda, men de restaurerte bilen til i morgen. Anonymkode: 7d043...212 Prut litt ned hvis det går. Har Auris hybrid fra 2011 ,kjøpt av meg i 2013. Aldri før har jeg eid så feil fri bil som denne. 8 år har jeg eid den og eneste som måtte byttes var bremser. Anonymkode: e03f4...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #16 Del Skrevet 4. mai 2021 Det er dyrt, det. Men bruktbilprisene har jo gått opp fordi alle plutselig skal ha bil i en koronaverden. Ellers er nok kommentaren om koreanerne helt riktig. Mange gode og bedre biler enn Auris fra Korea. Billigere er de også. Anonymkode: c3b90...91a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 4. mai 2021 #17 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hahahahahhaha Toyota blir aldri verdiløs, heller de Koreanere dine .... Anonymkode: e03f4...f48 Alt av eksosbil blir verdiløst, antakelig rundt 2025..Når det gjelder Toyota mer spesifikt er de håpløst akterutseilt på elbilfronten, trolig i en grad som gjør at de forsvinner før 2030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #18 Del Skrevet 5. mai 2021 ABM skrev (2 timer siden): Alt av eksosbil blir verdiløst, antakelig rundt 2025..Når det gjelder Toyota mer spesifikt er de håpløst akterutseilt på elbilfronten, trolig i en grad som gjør at de forsvinner før 2030 Så mye tull du kommer med i alle tråder, uansett tema, at det er helt sykt irriterende med direkte løgn. Nei, "eksosbil" blir ikke verdiløst rundt 2025. Du skjønner ikke at dagens situasjon er fullstendig unaturlig (fritak for avgifter på el-biler) og at avgiftene på el-biler kommer til å skyte heller i været de neste årene. Staten kan ikke finne seg i å miste de store avgiftene de alltid har kunnet regne med tidligere over statsbudsjettet. Så det kommer avgifter på el-biler etterhvert, på samme måte som du har på bensin- og dieselbiler spesielt. Da kan du ta med bompengene også. Se på andre europeiske land, som ikke er helt miljø FREAKS - så er det slik at både bensin og diesel gir el-bilen skamjuling når det gjelder nybil salg. Angående Toyota - de greier seg helt fint de, nr 2 i Norge når det gjelder nybil salg - nok en gang. Toyota RAV4 på 2.plass. Toyota Corolla på 9.plass. Toyota C-HR på 13.plass. https://motor.no/aktuelt/vw-tilbake-pa-salgstoppen-med-id4/198594 Forøvrig er Toyota-ene de eneste bensin bilene blant topp 15 (sammen med Ford Kuga, tror jeg) blant batteri-gjengen, noe som viser at Toyota holder stand, selv med biler som bruker i hovedsak bensin, stort sett. Litt morsomt med Volkswagen - ID.4 redder dem fullstendig, siden ID.3 gikk egentlig helt i dass, 🤣 Så kommer Toyota med en 100% batteri bil til neste år, så da skal de andre få kjørt seg og Toyota kommer til å pøse på med el-biler de neste årene. https://www.elbil24.no/nyheter/toyota-lanserer-elbilen-bz4x/73658482 Et annet problem med el-biler idag er at deres teknologi IKKE er moden i det hele tatt, mens bensin biler er blitt perfeksjonert til det ytterste. Det er omtrent ikke mer å hente fra bensin biler når det gjelder teknologi. Mens det å kjøpe ny el-bil idag, kan fort bety at den er som en 3 år gammel iPhone i 2024. Du har all den nye batteri teknologien som alle snakker om, såkalte "fast stoff batterier" eller whatever, noe som kommer til å føre til at dagens el-biler som koster 500.000 - 600.000 kr er rene dinosauren rundt 2025, når den neste generasjonen av el-biler er i gang. De pumper ut ny el-bil teknologi fanken meg raskere enn mobil teknologi. Og det er faktisk ikke positivt når man skal vurdere å splashe ut 600.000++. For ikke å snakke om alt som har med "ladehastighet" og annet tullball. Nei, du, så lenge el-bilen ikke lader like raskt og like effektivt som bensin biler gjør, så kommer "eksosbilen" til å holde stand. Videre, så har du glemt et annet problem. Det å eie el-bil forutsetter gjerne at man eier fast eiendom, slik at man kan lade bilen hjemme selv. Litt nyheter til deg: Det er jævla mange som ikke eier hus her i landet, og selv de som eier leilighet, kan ikke begynne å lade utenfor blokka si. Det er ikke sånn det fungerer. Borettslaget bestemmer ting og flertallet ruler. Da er du plutselig henvist til å hurtiglade el-bilen hele tiden, og huff da, da var den visst ikke så billig likevel, gitt! Nettopp dette er fordelen med "eksos bilen" - at du kan fylle på den ekstremt raskt, som fortsatt ingen el-bil overhodet er i nærheten av, SAMTIDIG som man ikke trenger å eie et hus hvis man har en bensin bil. El-bil forutsetter faktisk at man eier et hus, hvis man skal kunne dra masse fordeler av el-bilen. Eller at man er så heldig og har gratis lading på jobb, men det er det bare noen få som har. Anonymkode: aee82...d05 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #19 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg synes det var dyrt. Det er kjøpers marked på bruktbiler. Vanskelig å få solgt. Jeg kjøpte en superbra Ford Fokus av nyere modell til 40000 kr under prisen selger ønsket for den. Selger nølte ikke engang. Anonymkode: a62f7...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #20 Del Skrevet 5. mai 2021 ABM skrev (9 timer siden): Bruk hodet og kjøp deg en elbil Slike kommentarer er totalt verdiløse! Anonymkode: 0bfbd...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå