Gå til innhold

Novemberskatten


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Skjønner godt du bestilte privat TUL, spesielt når far ikke får bli med på OUL. Så fint å få en sjekk på at alt er fint :klemmer: Og kjempemoro med en gutt! Jeg har også jente først og så gutt, og du kan tro hun tok vare på lillebroren sin da han kom. Hun forgudet han - og han vokste opp med det samme synet på henne ❤️💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (8 minutter siden):

Skjønner godt du bestilte privat TUL, spesielt når far ikke får bli med på OUL. Så fint å få en sjekk på at alt er fint :klemmer: Og kjempemoro med en gutt! Jeg har også jente først og så gutt, og du kan tro hun tok vare på lillebroren sin da han kom. Hun forgudet han - og han vokste opp med det samme synet på henne ❤️💙

Ååå! Håper virkelig det blir sånn, hun er iallfall helt gal etter alt som har med babyer å gjøre 😬😆🥰 

Tror det egentlig var vel anvendte penger, sånn alt i alt 🥰. Var fint å få kjønnet bekreftet sammen! Og fint å få en grundig gjennomgang sammen, i tilfelle det skulle være avvik. 

Jordmoren som tok ultralyden har jobbet med å ta OUL i mange herrens år på sykehuset (hun er sikkert godt over 70 nå), og er så ekstremt grundig! Det er veldig gøy å se ordentlig flinke folk i aksjon 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt til deg også! 😍💙 Vi var på OUL for 2 dager siden og fikk vite gutt. Her åpnet de opp for partner å bli med rundt 17 mai, så kanskje du er heldig at de åpner opp igjen hos dere også før du har OUL? 🤞

Ååh ekstra stas når du har ei jente fra før! Hun kommer nok til å bli verdens beste storesøster når hun allerede nå er så opptatt av baby 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (2 timer siden):

Gratulerer med gutt til deg også! 😍💙 Vi var på OUL for 2 dager siden og fikk vite gutt. Her åpnet de opp for partner å bli med rundt 17 mai, så kanskje du er heldig at de åpner opp igjen hos dere også før du har OUL? 🤞

Ååh ekstra stas når du har ei jente fra før! Hun kommer nok til å bli verdens beste storesøster når hun allerede nå er så opptatt av baby 💖

Åh så gøy!! 💙💙 Men dessverre ikke ut som noen lettelser for oss, bor i en veldig «rød» kommune 🙈 

Er det deres første? 🥰 

Håper hun trives i rollen, kommer iallfall til å gjøre mitt for at det skal bli så greit for henne som mulig å bli storesøster 😁🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (2 timer siden):

Åh så gøy!! 💙💙 Men dessverre ikke ut som noen lettelser for oss, bor i en veldig «rød» kommune 🙈 

Er det deres første? 🥰 

Håper hun trives i rollen, kommer iallfall til å gjøre mitt for at det skal bli så greit for henne som mulig å bli storesøster 😁🥰 

Ja, vi venter vår første, så ekstra spesielt at han fikk bli med 🥰

Håper bare alt er åpnet til november så han får med seg hele fødsel, og ikke bare halve 🙈🤞🤞🤞🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (15 minutter siden):

Ja, vi venter vår første, så ekstra spesielt at han fikk bli med 🥰

Håper bare alt er åpnet til november så han får med seg hele fødsel, og ikke bare halve 🙈🤞🤞🤞🤞🤞

Ååå, satser på at han får være der hele tiden! Sist kom jeg inn på sykehuset når jeg var 4cm, og i fødsel, det er vel der grensa går nå under korona? For de fleste førstegangs så holder man seg ofte hjemme inntil ca da, uansett 💜  Ev. Så håper jeg mannen her er vaksinert innen den tid, og at det er noe regelverk rundt det innen november som gjør at vaksinerte får være med uansett 😬 det hadde løst mye! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med en gutt ❤ Det blir jo veldig hyggelig da 😁 Skjønner godt at dere dro på TUL, syns det har vært fint nå som samboere ikke har hatt lov å være med på OUL. Utrolig hyggelig for dem og å få en bekreftelse på at det skjer noe 😊

Ikke lenge til neste gang du får sniktitter nå da 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atticmess skrev (På 5.6.2021 den 7.01):

Gratulerer så mye med en gutt ❤ Det blir jo veldig hyggelig da 😁 Skjønner godt at dere dro på TUL, syns det har vært fint nå som samboere ikke har hatt lov å være med på OUL. Utrolig hyggelig for dem og å få en bekreftelse på at det skjer noe 😊

Ikke lenge til neste gang du får sniktitter nå da 😁

Tusen takk! Ja, det er veldig stas 😁 

 

Ikke lenge til OUL, selvom jeg gjerne skulle vært på ultralyd hver dag om jeg fikk velge selv😂 

mammahjarte skrev (På 6.6.2021 den 20.52):

Så koselig grattis 😄

Tusen takk ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

19+2 

Oul i går, og jeg ble flyttet tilbake noen dager. Som egentlig var som forventet 😆 jeg har jo visst nøyaktig når el var, så fikk det ikke til å stemme at jeg kunne være så mye lengre på vei. Men nå er det ganske nøyaktig med EL-termin 🤗 føler meg trygg på det! Vil jo helst ha den så nøyaktig som mulig mtp. foreldrepenger og ev. overtid! 

ellers har jeg minimalt med plager - overraskende nok. Hadde en del halsbrann for noen uker siden, og plager i rygg/hofter. Men det har forsvunnet brått 🤷🏼‍♀️ Når jeg tenker meg om så var det egentlig sånn med frøkna vår også. Mye lettere i 2.trimester - for så å doble seg i 3 😂. Sikkert mye å glede meg til der 😬 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått OUL! Alt så bra ut regner jeg med 💕 fikk/ville dere vite kjønn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 25.6.2021 den 22.23):

Gratulerer med overstått OUL! Alt så bra ut regner jeg med 💕 fikk/ville dere vite kjønn? 

 

mammahjarte skrev (På 26.6.2021 den 14.51):

Så fint det gjekk bra 😄

tusen takk! Alt var tipp topp 🥰 og det blir en liten gutt 💙💙 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir veldig moro med en liten gutt! Familien syntes det er veldig stas, da det blir første gutten blant mange jenter i gjengen 😁 

i dag er jeg 20+2 og kjenner at energien går veldig opp og ned. Noen dager er jeg sykt trøtt, og andre er jeg tilnærmet meg selv. 
 

Hjelper å tenke at jeg er over halvveis!! Ganske sprøtt.. men samtidig føles det ut som at jeg har vært gravid i en halv evighet - og det er like lenge igjen!!  😂.  Tror jeg er mer utålmodig denne gangen.. vil liksom bare bli ferdig med graviditeten og få babyen i armene mine. Liker å gå gravid, men syntes bare det er så leeeenge å vente på en vi har lengtet etter så utrolig lenge allerede 💙❤️ 
samtidig så frykter jeg at kroppen skal sette i gang fødsel for tidlig - så for all del. Han må bli der i maaaange mange måneder enda 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for å være iver halvveis til termin 😁🙌 Så Morro med første gutten i jentegjengen, skjønner at det er stas 😁

Får håpe ukene fram mot vinteren går kjapt , plutselig har den lille ankommet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Atticmess skrev (På 2.7.2021 den 20.06):

Hurra for å være iver halvveis til termin 😁🙌 Så Morro med første gutten i jentegjengen, skjønner at det er stas 😁

Får håpe ukene fram mot vinteren går kjapt , plutselig har den lille ankommet 😁

Tusen takk! Ja, det er stas med en liten tass 😁 åh ❤️ Det håper jeg og 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20+6

Hei bekkensmerter fra de dype avgrunner! 

Altså, er det mulig å ha så sykt vondt i korsryggen? Hadde gjester på lørdag, og var på tur på søndag.. men jeg er tydeligvis ikke en gravid dame som kan være i særlig aktivitet 😫.  

I går måtte jeg bare ligge helt i ro, og i dag virker det ikke særlig bedre. Er så vondt 🙈 

Hadde litt bekkensmerter sist, men ikke i nærheten av dette her 😬

Ellers så er jeg heldigvis i veldig god form, og lille kickbokseren sparker fra seg hver dag 🤗 både mann og barn har fått kjenne han fra utsiden av magen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh jeg føler sånn med deg når det kommer til bekkenplager 😭❤️ Det kjipeste er at du kan føle deg helt fin i sengen, så står du opp og halter etter 5 min 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ohoi. En liten stund siden sist! 

Er i dag 31+5 og lillemann leker akrobat de fleste dager ♥️ Har få plager per nå, og er så heldig å kunne jobbe 100% med en del tilrettelegging. Hurra for god arbeidsplass og leder! 

Kjenner jeg fort får vondt i symfysen når jeg går mye, eller dytter på noe med foten. Da stråler det skikkelig i hoo-haaen - men syntes det er litt fint også, da vet jeg at ligamentene begynner å løsne skikkelig opp og gjøre seg klar for at det skal en baby ut 😂. Greit at ting er så løst og ledig som mulig nedi der før den store jobben 😬

Smertene i korsryggen gav seg etter noen dager, og har kun hatt ett «anfall» til siden da. Det kommer når jeg går for mye, sannsynligvis fordi jeg er fryktelig svai i ryggen og får feilbelastning. Har også begynt å sove med bbhugme, som hjelper en del! 

Vi gleder oss iallfall veldig til lillegutt kommer, og i dag skal vi hente ei vugge som skal stå klar ♥️ Det tror jeg storesøster gleder seg til! 

 


 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...