Amatariel Skrevet 2. juni 2021 #21 Del Skrevet 2. juni 2021 Skjønner godt du bestilte privat TUL, spesielt når far ikke får bli med på OUL. Så fint å få en sjekk på at alt er fint Og kjempemoro med en gutt! Jeg har også jente først og så gutt, og du kan tro hun tok vare på lillebroren sin da han kom. Hun forgudet han - og han vokste opp med det samme synet på henne ❤️💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #22 Del Skrevet 2. juni 2021 Amatariel skrev (8 minutter siden): Skjønner godt du bestilte privat TUL, spesielt når far ikke får bli med på OUL. Så fint å få en sjekk på at alt er fint Og kjempemoro med en gutt! Jeg har også jente først og så gutt, og du kan tro hun tok vare på lillebroren sin da han kom. Hun forgudet han - og han vokste opp med det samme synet på henne ❤️💙 Ååå! Håper virkelig det blir sånn, hun er iallfall helt gal etter alt som har med babyer å gjøre 😬😆🥰 Tror det egentlig var vel anvendte penger, sånn alt i alt 🥰. Var fint å få kjønnet bekreftet sammen! Og fint å få en grundig gjennomgang sammen, i tilfelle det skulle være avvik. Jordmoren som tok ultralyden har jobbet med å ta OUL i mange herrens år på sykehuset (hun er sikkert godt over 70 nå), og er så ekstremt grundig! Det er veldig gøy å se ordentlig flinke folk i aksjon 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 2. juni 2021 #23 Del Skrevet 2. juni 2021 Gratulerer med gutt til deg også! 😍💙 Vi var på OUL for 2 dager siden og fikk vite gutt. Her åpnet de opp for partner å bli med rundt 17 mai, så kanskje du er heldig at de åpner opp igjen hos dere også før du har OUL? 🤞 Ååh ekstra stas når du har ei jente fra før! Hun kommer nok til å bli verdens beste storesøster når hun allerede nå er så opptatt av baby 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 2. juni 2021 Niny skrev (2 timer siden): Gratulerer med gutt til deg også! 😍💙 Vi var på OUL for 2 dager siden og fikk vite gutt. Her åpnet de opp for partner å bli med rundt 17 mai, så kanskje du er heldig at de åpner opp igjen hos dere også før du har OUL? 🤞 Ååh ekstra stas når du har ei jente fra før! Hun kommer nok til å bli verdens beste storesøster når hun allerede nå er så opptatt av baby 💖 Åh så gøy!! 💙💙 Men dessverre ikke ut som noen lettelser for oss, bor i en veldig «rød» kommune 🙈 Er det deres første? 🥰 Håper hun trives i rollen, kommer iallfall til å gjøre mitt for at det skal bli så greit for henne som mulig å bli storesøster 😁🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 2. juni 2021 #25 Del Skrevet 2. juni 2021 Snurrepurre skrev (2 timer siden): Åh så gøy!! 💙💙 Men dessverre ikke ut som noen lettelser for oss, bor i en veldig «rød» kommune 🙈 Er det deres første? 🥰 Håper hun trives i rollen, kommer iallfall til å gjøre mitt for at det skal bli så greit for henne som mulig å bli storesøster 😁🥰 Ja, vi venter vår første, så ekstra spesielt at han fikk bli med 🥰 Håper bare alt er åpnet til november så han får med seg hele fødsel, og ikke bare halve 🙈🤞🤞🤞🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 2. juni 2021 Niny skrev (15 minutter siden): Ja, vi venter vår første, så ekstra spesielt at han fikk bli med 🥰 Håper bare alt er åpnet til november så han får med seg hele fødsel, og ikke bare halve 🙈🤞🤞🤞🤞🤞 Ååå, satser på at han får være der hele tiden! Sist kom jeg inn på sykehuset når jeg var 4cm, og i fødsel, det er vel der grensa går nå under korona? For de fleste førstegangs så holder man seg ofte hjemme inntil ca da, uansett 💜 Ev. Så håper jeg mannen her er vaksinert innen den tid, og at det er noe regelverk rundt det innen november som gjør at vaksinerte får være med uansett 😬 det hadde løst mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 5. juni 2021 #27 Del Skrevet 5. juni 2021 Gratulerer så mye med en gutt ❤ Det blir jo veldig hyggelig da 😁 Skjønner godt at dere dro på TUL, syns det har vært fint nå som samboere ikke har hatt lov å være med på OUL. Utrolig hyggelig for dem og å få en bekreftelse på at det skjer noe 😊 Ikke lenge til neste gang du får sniktitter nå da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. juni 2021 #28 Del Skrevet 6. juni 2021 Så koselig grattis 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #29 Del Skrevet 14. juni 2021 Atticmess skrev (På 5.6.2021 den 7.01): Gratulerer så mye med en gutt ❤ Det blir jo veldig hyggelig da 😁 Skjønner godt at dere dro på TUL, syns det har vært fint nå som samboere ikke har hatt lov å være med på OUL. Utrolig hyggelig for dem og å få en bekreftelse på at det skjer noe 😊 Ikke lenge til neste gang du får sniktitter nå da 😁 Tusen takk! Ja, det er veldig stas 😁 Ikke lenge til OUL, selvom jeg gjerne skulle vært på ultralyd hver dag om jeg fikk velge selv😂 mammahjarte skrev (På 6.6.2021 den 20.52): Så koselig grattis 😄 Tusen takk ❤️🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 25. juni 2021 19+2 Oul i går, og jeg ble flyttet tilbake noen dager. Som egentlig var som forventet 😆 jeg har jo visst nøyaktig når el var, så fikk det ikke til å stemme at jeg kunne være så mye lengre på vei. Men nå er det ganske nøyaktig med EL-termin 🤗 føler meg trygg på det! Vil jo helst ha den så nøyaktig som mulig mtp. foreldrepenger og ev. overtid! ellers har jeg minimalt med plager - overraskende nok. Hadde en del halsbrann for noen uker siden, og plager i rygg/hofter. Men det har forsvunnet brått 🤷🏼♀️ Når jeg tenker meg om så var det egentlig sånn med frøkna vår også. Mye lettere i 2.trimester - for så å doble seg i 3 😂. Sikkert mye å glede meg til der 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. juni 2021 #31 Del Skrevet 25. juni 2021 Gratulerer med overstått OUL! Alt så bra ut regner jeg med 💕 fikk/ville dere vite kjønn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 26. juni 2021 #32 Del Skrevet 26. juni 2021 Så fint det gjekk bra 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #33 Del Skrevet 28. juni 2021 Amatariel skrev (På 25.6.2021 den 22.23): Gratulerer med overstått OUL! Alt så bra ut regner jeg med 💕 fikk/ville dere vite kjønn? mammahjarte skrev (På 26.6.2021 den 14.51): Så fint det gjekk bra 😄 tusen takk! Alt var tipp topp 🥰 og det blir en liten gutt 💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. juni 2021 #34 Del Skrevet 28. juni 2021 Så herlig med en guttebass 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #35 Del Skrevet 2. juli 2021 Det blir veldig moro med en liten gutt! Familien syntes det er veldig stas, da det blir første gutten blant mange jenter i gjengen 😁 i dag er jeg 20+2 og kjenner at energien går veldig opp og ned. Noen dager er jeg sykt trøtt, og andre er jeg tilnærmet meg selv. Hjelper å tenke at jeg er over halvveis!! Ganske sprøtt.. men samtidig føles det ut som at jeg har vært gravid i en halv evighet - og det er like lenge igjen!! 😂. Tror jeg er mer utålmodig denne gangen.. vil liksom bare bli ferdig med graviditeten og få babyen i armene mine. Liker å gå gravid, men syntes bare det er så leeeenge å vente på en vi har lengtet etter så utrolig lenge allerede 💙❤️ samtidig så frykter jeg at kroppen skal sette i gang fødsel for tidlig - så for all del. Han må bli der i maaaange mange måneder enda 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 2. juli 2021 #36 Del Skrevet 2. juli 2021 Hurra for å være iver halvveis til termin 😁🙌 Så Morro med første gutten i jentegjengen, skjønner at det er stas 😁 Får håpe ukene fram mot vinteren går kjapt , plutselig har den lille ankommet 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #37 Del Skrevet 6. juli 2021 Atticmess skrev (På 2.7.2021 den 20.06): Hurra for å være iver halvveis til termin 😁🙌 Så Morro med første gutten i jentegjengen, skjønner at det er stas 😁 Får håpe ukene fram mot vinteren går kjapt , plutselig har den lille ankommet 😁 Tusen takk! Ja, det er stas med en liten tass 😁 åh ❤️ Det håper jeg og 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #38 Del Skrevet 6. juli 2021 20+6 Hei bekkensmerter fra de dype avgrunner! Altså, er det mulig å ha så sykt vondt i korsryggen? Hadde gjester på lørdag, og var på tur på søndag.. men jeg er tydeligvis ikke en gravid dame som kan være i særlig aktivitet 😫. I går måtte jeg bare ligge helt i ro, og i dag virker det ikke særlig bedre. Er så vondt 🙈 Hadde litt bekkensmerter sist, men ikke i nærheten av dette her 😬 Ellers så er jeg heldigvis i veldig god form, og lille kickbokseren sparker fra seg hver dag 🤗 både mann og barn har fått kjenne han fra utsiden av magen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 6. juli 2021 #39 Del Skrevet 6. juli 2021 Åååh jeg føler sånn med deg når det kommer til bekkenplager 😭❤️ Det kjipeste er at du kan føle deg helt fin i sengen, så står du opp og halter etter 5 min 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 20. september 2021 Forfatter #40 Del Skrevet 20. september 2021 Ohoi. En liten stund siden sist! Er i dag 31+5 og lillemann leker akrobat de fleste dager ♥️ Har få plager per nå, og er så heldig å kunne jobbe 100% med en del tilrettelegging. Hurra for god arbeidsplass og leder! Kjenner jeg fort får vondt i symfysen når jeg går mye, eller dytter på noe med foten. Da stråler det skikkelig i hoo-haaen - men syntes det er litt fint også, da vet jeg at ligamentene begynner å løsne skikkelig opp og gjøre seg klar for at det skal en baby ut 😂. Greit at ting er så løst og ledig som mulig nedi der før den store jobben 😬. Smertene i korsryggen gav seg etter noen dager, og har kun hatt ett «anfall» til siden da. Det kommer når jeg går for mye, sannsynligvis fordi jeg er fryktelig svai i ryggen og får feilbelastning. Har også begynt å sove med bbhugme, som hjelper en del! Vi gleder oss iallfall veldig til lillegutt kommer, og i dag skal vi hente ei vugge som skal stå klar ♥️ Det tror jeg storesøster gleder seg til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå