Gå til innhold

Pørni på Viaplay


Nailill

Anbefalte innlegg

Hei, 

Er det noen som vet hvor smykkene Henriette Steenstrup har på seg i Pørni er fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men er Pørni bra!? 

Anonymkode: fb044...ea5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, men er Pørni bra!? 

Anonymkode: fb044...ea5

Har sett to episoder så langt og jeg liker serien! Så godt å se at Henriette kan være «normal» i en rolle😅 Koselig og litt morsom serie. Herlig gjensyn med Nils Ole Oftebro også!

Anonymkode: b968a...811

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men er Pørni bra!? 

Anonymkode: fb044...ea5

Har sett alt og elsket den rett og slett! Skulle ønske det var flere episoder 😊

Anonymkode: fe56b...e6a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville egentlig se, men skrudde av da jeg så underlivet til en kvinne i løpet av de første 5 minuttene. Jeg takler ikke. Typisk norske serier. 

Anonymkode: 85c9d...5d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ville egentlig se, men skrudde av da jeg så underlivet til en kvinne i løpet av de første 5 minuttene. Jeg takler ikke. Typisk norske serier. 

Anonymkode: 85c9d...5d5

Det er trygt å se videre, det er ikke noen flere nakne underliv i serien enn akkurat den scenen 😊

Anonymkode: fe56b...e6a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er trygt å se videre, det er ikke noen flere nakne underliv i serien enn akkurat den scenen 😊

Anonymkode: fe56b...e6a

Takk for info😊 veldig ubehagelig å se i lag med andre når det er slike scener 😅

Anonymkode: 85c9d...5d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ville egentlig se, men skrudde av da jeg så underlivet til en kvinne i løpet av de første 5 minuttene. Jeg takler ikke. Typisk norske serier. 

Anonymkode: 85c9d...5d5

Takk. Da står jeg over selv om jeg hadde tenkt å se denne. Unødvendig. 

Anonymkode: ac7d6...561

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har sett alt og elsket den rett og slett! Skulle ønske det var flere episoder 😊

Anonymkode: fe56b...e6a

Det kommer en sesong 2 av denne serien. Produsenten leter også etter statister i samme kohort (som familier, vennegjenger, etc.) som kan være med i den nye sesongen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke på Viafree? 

Anonymkode: b254e...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Da står jeg over selv om jeg hadde tenkt å se denne. Unødvendig. 

Anonymkode: ac7d6...561

Samme her. Dritirriterende at 90% av serier som lages for tiden av en eller annen grunn må ha med nakenhet (og da som oftest kun kvinnelig nakenhet). 

Anonymkode: 5de1a...318

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Kropp er topp! Et kvinnelig underliv er ikke fælt å se på, 49% av alle mennesker har et kvinneunderliv, det er helt normalt å ha det.

Dessverre har jeg ikke sett serien og kan ikke svare deg TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (18 minutter siden):

Kropp er topp! Et kvinnelig underliv er ikke fælt å se på, 49% av alle mennesker har et kvinneunderliv, det er helt normalt å ha det.

Dessverre har jeg ikke sett serien og kan ikke svare deg TS.

Nei, men jeg syns fortsatt at det er ubehagelig når det brått popper opp av intet mens jeg ser på med foreldre og eldre slektninger. Når jeg ser på serier så har jeg ikke spesielt lyst til å se på vulvaer eller peniser.

Anonymkode: 7521c...d7e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, men jeg syns fortsatt at det er ubehagelig når det brått popper opp av intet mens jeg ser på med foreldre og eldre slektninger. Når jeg ser på serier så har jeg ikke spesielt lyst til å se på vulvaer eller peniser.

Anonymkode: 7521c...d7e

Alle de du så på serien sammen med har et underliv. Skjønner ikke at man blir flau over det. Jeg synes man burde sett mer nakenhet, normal og usexy nakenhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en fin serie. Kjenner det i hele meg når hun dekker over og prøver å tilrettelegge for faren, mens han svikter gang på gang. Og når hun alltid sier «det går bra».. men det gjør jo ikke det.. assa Henriette Stenstrup!! Fy søren for ei dame 🥇💪👏

Anonymkode: 461f4...a23

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket denne!!

 

btw, er også sånn som ikke liker nakenhet på skjermen, men denne var bare komisk. Hadde ikke blitt flau om jeg hadde sett den med pappa engang.

hilsen kvinne 33 🤣

Anonymkode: c92ce...3bb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 16.46):

Har sett to episoder så langt og jeg liker serien! Så godt å se at Henriette kan være «normal» i en rolle😅 Koselig og litt morsom serie. Herlig gjensyn med Nils Ole Oftebro også!

Anonymkode: b968a...811

Det smilet til Henriette...Går det an å ta henne seriøst med det gliset? Og den tittelen på serien? Jeg tenktedette var nok en ‘Henriette humor’ flåsete serie...Men er visst litt fordumsfull😅

Anonymkode: b9dd9...d28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle seks episodene på rappen i går kveld. Likte serien utrolig godt. Henrette Steenstrup var fantastisk, jeg fikk skikkelig godfølelse av å følge Pørni. Det er ikke en typisk humorserie hvor de prøver å få seerne til å le på inn- og utpust, men du får hele spennet av følelser. Anbefales!!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kila skrev (25 minutter siden):

Så alle seks episodene på rappen i går kveld. Likte serien utrolig godt. Henrette Steenstrup var fantastisk, jeg fikk skikkelig godfølelse av å følge Pørni. Det er ikke en typisk humorserie hvor de prøver å få seerne til å le på inn- og utpust, men du får hele spennet av følelser. Anbefales!!

Jeg så også alle episodene på rappen, jeg klarte ikke å slutte å se! Jeg synes den var utrolig fin, jeg er i utgangspunktet stor fan av Henriette Steenstrup og i denne serien var hun helt fantastisk!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele serien nå, Henriette og teamet har fått til alt Familien Lykke feilet stygt på (orket bare 1 1/2 episode av den, reint skvip, utdatert og krampaktig). Den er varm, realistisk, har fine, troverdige karakterer og gode skuespillere, jeg både lo og gråt i løpet av 6 episoder.

Jeg liker at man ikke blir foret alle poeng med teskje. Det lille som var av nakenhet var overhode ikke seksualisert, hadde en misjon, og du skal være bra persilleblad for å bli krenker av de scenene. Jeg likte Hjem til jul veldig godt og fikk samme vibbene av denne serien. Anbefales, også til de som kanskje normalt ikke liker norske serier 😊

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...