Gå til innhold

Pørni på Viaplay


Nailill

Anbefalte innlegg

Gjest Timeplan

Fin serie, men litt kjedelig etter min mening. Litt typisk norsk. 

Vet dessverre ikke hvor smykkene er fra TS, og ville nok kanskje heller spurt på underforumet for klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen drittunger de barna til Pørni var. Spesielt hun yngste. Må jo ha en diagnose, så mye som hun løy og stjal fra folk. 

Anonymkode: 50fc7...fa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For noen drittunger de barna til Pørni var. Spesielt hun yngste. Må jo ha en diagnose, så mye som hun løy og stjal fra folk. 

Anonymkode: 50fc7...fa7

Synes du? Jeg synes de virker som helt normale, sunne, utforskende unger. Jeg trykket meg inn i tråden her for å skrive en kommentar om hvor godt jeg likte disse karakterene, opplever dem som troverdige og normale. Pluss at skuespillerne er ordentlig flinke, de opptrer så naturlig og ekte. Liker denne serien veldig godt, og det er hovedsakelig pga. barnekaraktene selvom jeg liker de andre karakterene også.

Anonymkode: 75ae7...3f1

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nailill skrev (På 2.5.2021 den 16.21):

Hei, 

Er det noen som vet hvor smykkene Henriette Steenstrup har på seg i Pørni er fra?

Mulig Janne Formoe kolleksjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en serie som passer å se med 11 åringene uten at det er kleint for verken hu mor eller barn ?

Anonymkode: a59d1...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette en serie som passer å se med 11 åringene uten at det er kleint for verken hu mor eller barn ?

Anonymkode: a59d1...0dc

Er noen ekle drittunger med i serien som ikke eier oppdragelse og elsker å si fitte. Kanskje litt kleint, men spørs på barna dine. Har aldri hørt så mye fittesnakk fra barnemunn som i denne serien. Veldig usannsynlig. 

Anonymkode: 50fc7...fa7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hekta nå etter 2 episoder. Er stort sett sjeldent noe fenger meg nok til å se videre,, men denne er bra. Syns den er både fin og rørende. Har vært på gråten flere ganger allerede🙈 Sikkert fordi det er veldig gjenkjennelig. Både som helsearbeider og alenemor. 

Anonymkode: 2f6fb...aca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble denne tråden åpnet for å gjøre folk oppmerksom på smykkene til Steenstrup? Litt skjult reklame? 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av Henriette S., ,men nå må jeg virkelig ta et steg til siden og si at jeg synes serien er helt fantastisk. Veldig godt jobba av henne og de andre skuespillerene. Jeg jobber i b.vernet selv, og kjenner meg så igjen i de klippene som omhandler jobb og relasjon til barna. Ekstra sterkt med scenen der storesøster tar over foreldrerollen for lillebror. Desverre ikke uvanlig. 

Digger at det er en mix av kjente og ukjente skuespillere. Tipper at "Leo" blir å få seg en ny rolle etter dette. Gøy!

Gleder meg til sesong 2! 

Anonymkode: 19c30...7c3

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Ellevill said:

Ble denne tråden åpnet for å gjøre folk oppmerksom på smykkene til Steenstrup? Litt skjult reklame? 😅

Dårlig reklame da, all den tid ingen vet hvor smykkene er fra eller ser ut til å bry seg om å finne det ut.

Anonymkode: aa850...3cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (8 timer siden):

Ble denne tråden åpnet for å gjøre folk oppmerksom på smykkene til Steenstrup? Litt skjult reklame? 😅

Har ikke lagt merke til et eneste smykke jeg. Men nå har jeg aldri vært interessert i smykker heller da🤷🏼‍♀️

Anonymkode: b968a...811

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristenmann
AnonymBruker skrev (På 2.5.2021 den 16.23):

Nei, men er Pørni bra!? 

Anonymkode: fb044...ea5

Jeg synes den var bra. Kuleste norske TV-serien på lenge. De snakker akkurat som mange tenker, men ikke våger å si høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppriktig, er denne serien verdt å se for noen som syns Henriette er en av landets mest masete og irriterende damer? Ser den har fått veldig god omtale og vurderer faktisk å sjekke den ut. Er det mye kødd? Som Henriette er kjent for? 

Anonymkode: 1c420...412

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes serien var fin, det var ikke for mye eller for lite av noe. Var kanskje ikke kjempespennende eller særlig nyskapende, men mye man kunne kjenne seg igjen i. En sterk firer fra meg. 

Anonymkode: 1cc01...433

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Oppriktig, er denne serien verdt å se for noen som syns Henriette er en av landets mest masete og irriterende damer? Ser den har fått veldig god omtale og vurderer faktisk å sjekke den ut. Er det mye kødd? Som Henriette er kjent for? 

Anonymkode: 1c420...412

 

Jeg likte den, fin serie, gode skuespillerprestasjoner, fine temaer.

Se den! Det anbefaler jeg!

Anonymkode: 38425...11d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Oppriktig, er denne serien verdt å se for noen som syns Henriette er en av landets mest masete og irriterende damer? Ser den har fått veldig god omtale og vurderer faktisk å sjekke den ut. Er det mye kødd? Som Henriette er kjent for? 

Anonymkode: 1c420...412

Ja, absolutt! Jeg har alltid syntes hun er too much - på alle måter, men tenkte jeg måtte jo titte etter så mange gode anmeldelser fra både anmeldere og venner. 
Den er virkelig HELT fantastisk, Henriette er kjempegod! Ingen overspilling, hun drar ikke strikken NOEN steder. Serien er morsom, rørende, varm og veldig realistisk, jeg både lo og gråt om hverandre. 
Binget de 6 episodene i går ettermiddag... nydelig serie, vil ha mer!! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oppriktig, er denne serien verdt å se for noen som syns Henriette er en av landets mest masete og irriterende damer? Ser den har fått veldig god omtale og vurderer faktisk å sjekke den ut. Er det mye kødd? Som Henriette er kjent for? 

Anonymkode: 1c420...412

JA!! Jeg synes også Henriette er too much til vanlig, men denne serien var knallbra! Lo og gråt, veldig rørende og sårbar. 

Anonymkode: 3015a...f99

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too much til vanlig? Neida, jeg håper hun kommer tilbake som Edel 😂

Anonymkode: 95ea4...a7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nailill skrev (På 2.5.2021 den 16.21):

Hei, 

Er det noen som vet hvor smykkene Henriette Steenstrup har på seg i Pørni er fra?

Har registrert at flere av de er fra Maanesten i hvertfall 🙂

Anonymkode: d1de5...fad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Henriette Steenstrup! Og denne serien er intet unntak. Så hele sesongen i ett jafs. 

Anonymkode: 0c1ef...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...