Gå til innhold

Noen som kan anbefale en foundation til svært blek hud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger en god foundation til min svært bleke hud, hvit med rosa toner. Ønsker tips fra andre med ekstremt lys hud. Er sensitiv, så gjerne parfymeri, fuktighetsgivende og med solfaktor.

Kom med forslag til merke og fargekode :)  kan også være BB eller CC krem, vet ikke hva forskjellene går i? Takk :) 

Anonymkode: 1bf3c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lumene har både fundation og cc kremer som kommer i kjempe lyse farger, cc krem er litt mer dekkende enn bb tror jeg :) De er utrolig gode åså! Men akkurat nå bruker jeg en Idun fundation, den er veldig dekkende og tykk. Idun har lyse farger åså, jeg bruker den nest lyseste i begge merkene og før jeg fant dem sleit jeg med å finne noen som var lyse nok 😄 Idun har litt parfyme og lumene tror jeg ikke har det (kjenner ikke noen) Jeg er sensetiv og reagerer ikke på noen av dem.

Anonymkode: 90a95...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg ofte asiatiske merker, men liker også Lumene sin cc krem og Maybelline Fit Me (lyseste i begge). Trodde sistnevnte skulle bli litt mørk for meg, men den fungerer greit om jeg lysner opp litt med concealer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) ts

Anonymkode: 1bf3c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koreansk hudpleie er blitt en favoritt hos meg, og de har ganske lyse foundation-toner. Jeg har ganske lys hud, men denne ble nesten for lys for meg: https://www.skinsecret.no/produkter/sminke/purito-cica-clearing-bb-cream-21-light-beige/

Jeg har også veldig sensitiv hud, men denne reagerer jeg ikke på i det hele tatt! 

Anonymkode: 19aff...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...