Gå til innhold

Dere menn: legg ut bilde av drømmedama deres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klisjeen lenge leve, ser jeg.

Anonymkode: 0ecfa...fbe

Ser at du ikke vet definisjonen på klisje. Bare fordi en mening er vanlig eller utbredt betyr ikke at det er en klisje.

Anonymkode: 21a31...7e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

d6ba50c5-0bb3-4654-b62a-da1a91418faf?fit

Anonymkode: 21a31...7e2

Skriver under på denne! 

Anonymkode: 48f3f...2ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie Nereng er et prakteksempel på konemateriale! Hadde laget 10 barn med henne om vi var sammen.

Anonymkode: 21a31...7e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Emilie Nereng er et prakteksempel på konemateriale! Hadde laget 10 barn med henne om vi var sammen.

Anonymkode: 21a31...7e2

Enig. Jeg ønsker ikke barn og har som mål å gå gjennom livet uten å få barn, men hadde Emilie meldt seg så skulle hun fått så mange barn hun ville! 

Anonymkode: 48f3f...2ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Bøksle da hun var litt yngre (2009 på bildet)... 🤩

helene-bc3b8ksle-skalldyrfestivalen-2009

 

Anonymkode: ef79f...2c0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor bare menn?  

Anonymkode: 180f8...25b

TS har vel en eller annen agenda. Sikkert for å "bevise" at menn bare går etter 10`ere.

Min drømmedame er ikke en kjendis, og ikke perfekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kropp og atter kropp som går igjen her, jo...noen unntak innimellom...men fy søren...nå mista jeg helt motet. Er pen men lett overvektig :( som alltid er det feil med pent ansikt så lenge man ikke har pen kropp også :( 

Anonymkode: d1f97...458

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

kropp og atter kropp som går igjen her, jo...noen unntak innimellom...men fy søren...nå mista jeg helt motet. Er pen men lett overvektig :( som alltid er det feil med pent ansikt så lenge man ikke har pen kropp også :( 

Anonymkode: d1f97...458

Bedre å være pen og lett overvektig enn å være motsatt (stygg og slank). Du kan i det minste gjøre noe med det, i motsetning til oss andre som er født med et dårlig ansikt.

Anonymkode: 21a31...7e2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

kropp og atter kropp som går igjen her, jo...noen unntak innimellom...men fy søren...nå mista jeg helt motet. Er pen men lett overvektig :( som alltid er det feil med pent ansikt så lenge man ikke har pen kropp også :( 

Anonymkode: d1f97...458

Ok så du er sint fordi du ikke er drømmedama? De færreste er det, og må lære seg å leve med å være helt normal. Eller til og med uattraktiv.

Forøvrig så er det masse ansikter her, ikke bare kropp. Ikke at jeg helt ser hvorfor det ene skulle være mer edelt enn det andre

Anonymkode: 1375d...af0

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

kropp og atter kropp som går igjen her, jo...noen unntak innimellom...men fy søren...nå mista jeg helt motet. Er pen men lett overvektig :( som alltid er det feil med pent ansikt så lenge man ikke har pen kropp også :( 

Anonymkode: d1f97...458

Hysj med deg, du er sikkert kjempefin, husk at vi menn som legger inn bilder er vanlige og gjennomsnittlige selv. Kvinner er herlige i mange fasonger og utgaver. 

Anonymkode: 546ac...5ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innhold med opphavsrett, brukerdebatt og avsporinger.

Minner om reglene vedrørende opphavsrett:

Sitat

Du kan dele bilder på forumet om de lastes opp med kildehenvisning, dvs. at bildeadressen som vises når du holder musepekeren over bildet, er bildets originale kilde. Bilder som lastes opp som vedlegg og dermed får Kvinneguiden som adresse, er brudd på opphavsrett.

Du kan dele maks ett bilde eller skjermdump av bilde fra Instagram og Snapchat direkte på forumet eller via Imgur eller liknende så lenge kontonavn er synlig.

Ønsker du å dele bilder via Imgur eller liknende, kan du dele maks ett bilde, men det må vedlegges lenke til kilden det er hentet fra.

Direktelenker til Facebook, Instagram og Twitter som legger seg som bilder i innlegget er ok.

Memes og reklamebilder uten kilde er ok.

 

Edie, adm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vell, hadde tråden vært om drømmemannen hadde den vært overfylt av rasende incels nå. 

Anonymkode: a2438...5de

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finns bare en drømmedame for meg her i verden, men henne vil jeg ikke legge bilde ut av dessverre gutter! 

Anonymkode: 8a068...f27

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det finns bare en drømmedame for meg her i verden, men henne vil jeg ikke legge bilde ut av dessverre gutter! 

Anonymkode: 8a068...f27

Alle har fasiten i sitt hode.

Anonymkode: 546ac...5ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...